Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tilbake igjen :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-09-08, 11:34   #1
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Tilbake igjen :)

Da er jeg tilbake, etter ...ja er det 2 år??? Jeg har vært hos min lege idag, og hun mener min kropp produserer for mye insulin. Dette kan være årsaken til at jeg ikke klarer å gå ned i vekt med normalt kosthold, og hun anbefalte faktisk Ketolysekuren varmt! Og siden jeg tidligere har prøvd Atkins, er jeg jo litt kjent med dette. Jeg har tatt et lass med blodprøver idag, og skal tilbake for sjekk om 2 mnd.
Helgen skal brukes til å sette opp handlelister, skrive ut div fra nett slik at jeg er klar når en ny uke begynner!!

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 11:53   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake igjen :)

Lykke til

Og velkommen tilbake

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 23:56   #3
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Tilbake igjen :)

Velkommen tilbake! Og så flott at en lege anbefalte denne kuren for deg. Det skjer fremgang på den fronten også,og det var jo på tide.
Dro kjensel på nicket ditt

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 00:07   #4
Lille-Lulle
Medlem
 
Lille-Lulle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 71
Lille-Lulle er på en erverdig vei

Sv: Tilbake igjen :)

Blir spennende å følge deg En fornuftig plan du har lagt. Planning is everything..!

Lille-Lulle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo a`la Lutz Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 02:11   #5
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake igjen :)

Halloisen, velkommen tilbake!

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Endelig tilbake igjen! janine75 Ketolysekuren 6 10-03-08 10:31
Tilbake igjen! Frac Spørsmål og svar 3 28-07-06 16:04
Tilbake igjen.. ;) TinaF Induksjonen 6 09-08-05 23:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no