Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolyse og amming

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-09-09, 21:21   #1
ismora
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Troms
Alder: 43
Innlegg: 5
ismora er på en erverdig vei

Ketolyse og amming

Jeg har lest masse om ketolyse og ønsker å prøve kuren.Jeg ammer en baby på 7 mnd,og lurer på om noen har erfaring med dette?har får grøt og middag I tillegg til ammingen..jeg setter stor pris på om noen vil dele sine erfaringer angående amming og ketolysekuren.

ismora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 21:48   #2
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse og amming

hei
jeg er faktisk usikker når det når du ikke fullammer.
Jeg ammer nå min lille jente på 2 måneder, og da er jeg ikke i ketose. Legen min på Lindbergklinikken sier jeg skal spise omtrent 100 g karbohydrater om dagen, men da passe på å få i meg langsomme karbohydrater med lav GI.
(Men jeg tror nok jeg får i meg endel mer enn dette, hun spiser masse og jeg er skrubbsulten hele tiden)
Mener jeg har lest at man ikke bør være i ketose når man ammer uansett, så kanskje det er best å vente, og heller leve litt fedonsk til du er ferdig med ammingen?

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 22:10   #3
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolyse og amming

ja det er mye "frem og tilbake" ifht ketose og amming. Jeg valgte Fedon mens jeg ammet, og gikk fint ned uten å være i ketose.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 10:20   #4
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse og amming

Hvor mye gikk du ned når du ammet, luringen? Mener jeg har lest et sted at man ikke bør gå raskere ned enn 1 kg i uka når man ammer?
Selv var jeg 6 kg unna målet mitt da jeg ble gravid, og gikk opp 12 kg under svangerskapet (spiste fedonsk da og), og de kiloene gikk jeg ned bare på noen uker.
Så jeg håper jo at jeg klarer å gå ned de 6 kiloene nå, og ikke minst holde vekta etterpå.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 12:55   #5
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse og amming

jeg ammer! i smaråd med legen. jeg skulle bare veie jenta mi for å være sikker på at hun har fulgt sin kurve! kroppen ordner opp selv.d har gått kjempefint! men nå er hun såpass at vi holder på å kutte ned

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 12:57   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse og amming

Opprinnelig lagt inn av malleleo, her.

jeg ammer! i smaråd med legen. jeg skulle bare veie jenta mi for å være sikker på at hun har fulgt sin kurve!

Men hva mente legen om ketoner i melka? Er vel derfor det ikke anbefales å være i ketose når man ammer.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 13:20   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse og amming

Opprinnelig lagt inn av malleleo, her.

jeg ammer! i smaråd med legen. jeg skulle bare veie jenta mi for å være sikker på at hun har fulgt sin kurve! kroppen ordner opp selv.d har gått kjempefint! men nå er hun såpass at vi holder på å kutte ned

Det er vel ikke akkurat om ungen legger på seg eller ei som er "problemet" når det gjelder slanking og amming. Er mer snakk om stoffer som kroppen gir i fra seg, som man ikke vet er bra for ungen eller ei.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 13:32   #8
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse og amming

han mente at d ikke burde være noe problem.. kanskje jeg har en dum lege
han hadde nå ikke hørt om avfallsstoffer som kunne være farlige for henne i allefall, og mente at d skulle jeg ikke tenke på.. og at eneste problemet med å ligge så lavt på kbh ville være næringsfattig/for lite sukker i melka. Men han ga klarsignal, og ba meg følge opp vekten hennes, og gå opp i kbh mengde hvis hun la på seg lite.

dette er 6 uker siden, og da ammet jeg 3 ganger, nå 1 gang, og skal slutte i løpet av 2 uker.

har ikke tenkt mer over d siden jeg har snakket med lege vært til hs osv..

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 13:37   #9
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketolyse og amming

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men hva mente legen om ketoner i melka? Er vel derfor det ikke anbefales å være i ketose når man ammer.

Det er vel ikke ketoner som er problemet, men at vi har vært utsatt for så mye miljøgifter i vår levetid. Mange av disse (og da særlig tungmetaller) binder seg til kroppsfettet vårt. Morsmelken kan komme til å inneholde større konsentrasjoner av miljøgifter hvis man mister mye av sitt eget kroppsfett ifm ammingen - slik man gjør når man er i ketose (fettforbrenningsmodus). Man tærer da også på "gamle" fettreserver og ikke de man evt. naturlig har lagt seg til under svangerskapet.

Nå er ikke dette forsket så mye på, har jeg skjønt, men det er vel dette man er redd for.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 13:38   #10
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse og amming

Opprinnelig lagt inn av malleleo, her.

han mente at d ikke burde være noe problem.. kanskje jeg har en dum lege

Han er sikkert ikke dum, men er ikke sikkert han vet all verdens om lav-lavkarbokosthold? Leger er ikke kjent for å gå rundt og kunne masse om det.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 13:41   #11
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse og amming

skiller jeg ut dette i melka hele tiden da? jeg har jo gått ned ca 1 kg hver uke.. der er jo ikke MYE..

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 13:45   #12
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse og amming

let litt rundt på forumet her, så står det endel om det!
Jeg har ikke peil, har bare lest her inne at man ikke bør amme og ketolysere på en gang.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 13:49   #13
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse og amming

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=amming
blandt annet

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 13:51   #14
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse og amming

skal gjøre d nå er d jo "for sent" uansett da.. slutter ikke ketolyse nå når jeg holder på å avslutte amminga. hu har jo uansett fått disse stoffene i 6 uker... nei.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre ang d da :S

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 13:54   #15
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse og amming

Opprinnelig lagt inn av malleleo, her.

skal gjøre d nå er d jo "for sent" uansett da.. slutter ikke ketolyse nå når jeg holder på å avslutte amminga. hu har jo uansett fått disse stoffene i 6 uker... nei.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre ang d da :S

du fullammer kanskje uansett ikke nå?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 13:57   #16
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketolyse og amming

Opprinnelig lagt inn av malleleo, her.

skiller jeg ut dette i melka hele tiden da? jeg har jo gått ned ca 1 kg hver uke.. der er jo ikke MYE..

Jeg aner ikke hvordan det foregår, men nå mister de fleste svangerskapskiloene sine når de ammer og det går jo relativt fort for noen.
Anbefalingene her inne (og i ketolyseboka) er å helst ikke være i ketose under amming.

MEN (og dette er hva jeg tror og resonerer meg fram til) hvis kiloene er av relativ ny karakter, så har man vel ikke rukket å lagre så mye miljøgifter osv. ?? Så....kanskje det ikke er SÅ farlig??
Dessverre aner jeg ikke hvordan tungmetaller fordeler seg i fettet vårt. Er det konsentrert i "lag" eller fordeler det seg jevnt utover?? Det vil jo være med å påvirke hvordan det evt kommer over i morsmelken

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 14:11   #17
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse og amming

babyfettet mitt forsvant av seg elv i løpet av 3 mnd. elr 3 kg var igjen da..

så resten er nok gammelfett ja sikkert et tonn avfallsstoffer.

nei, ammer jo bare 1 gang per dag nå.. D er hun som ikke vil slutte, hun koser seg stort og skulle helst ha hatt pupp på kvelden også.. så derfor den gradvise nedtrappingen så hun skal bli mindre og mindre avhengig.. men som skrevet ovenfor her.. så ammet jeg 3 ganger per dag når jeg begynte.

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 15:39   #18
ismora
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Troms
Alder: 43
Innlegg: 5
ismora er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse og amming

Takk før alle tilbakemeldinger..jeg har skrevet mail til Torkil som har skrevet boka ketolysekuren,og han sier det er helt trygt å gå på kuren etter barnet er 6 måneder,og får annen mat i tillegg..så hurra i dag starter jeg

ismora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 16:08   #19
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse og amming

Opprinnelig lagt inn av ismora, her.

Takk før alle tilbakemeldinger..jeg har skrevet mail til Torkil som har skrevet boka ketolysekuren,og han sier det er helt trygt å gå på kuren etter barnet er 6 måneder,og får annen mat i tillegg..så hurra i dag starter jeg

Så flott! Bra at du spurte ha. Lykke til!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 10:04   #20
mette_er_mett :-)
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 9
mette_er_mett :-) er på en erverdig vei
Smile

Sv: Ketolyse og amming

Det var litt betryggende å høre. Jeg har en liten tass på 8 måneder som fortsatt får en del morsmelk. Han spiser jo mat til alle måltider, så morsmelken er mest som drikke og kos. Har gått på ketolyse snart en måned nå, og har trålet og lest om slanking og amming. Det påstås jo at miljøgifter skilles ut i morsmelken, men ifølge nyere forskning (som jeg selvfølgelig har glemt referansene til...) er disse mengdene så små at det ikke kan påvises effekter hos barnet som blir ammet. Vi skiller ut miljøgifter hele tiden, så da er det vel i verste fall snakk om en liten økning ved slanking.

Derimot synes jeg at jeg har fått mindre melk, men det kan jo like gjerne skyldes at gutten min begynner å bli stor og spiser mye annen mat. Håper å kunne fortsette å amme litt fram til jeg begynner i jobb igjen.

__________________


Første delmål er 10 kg ned, så får vi se om motivasjonen holder til enda 10 kg
mette_er_mett :-) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 10:44   #21
mette_er_mett :-)
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 9
mette_er_mett :-) er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse og amming

Leste forresten nå nettopp i en brosjyre fra helsedirektoratet om amming og kosthold at kvinner med mye kroppsfett (som meg ) har lavere konsentrasjon av miljøgifter i fettet. Det skyldes at vi har større volum å fordele stoffene på. Dermed vil konsentrasjonen av miljøgifter i morsmelken også bli lavere hos "feite" slankere enn hos de som bare har noen få kilo til overs. Noen fordeler skal man altså ha som feit .

Forøvrig vil jeg tro at ketolyse må være en bra metode ved amming siden vi spiser så mye fett. En god del av fettet i morsmelken hentes jo fra maten, så mye fett i maten betyr kanskje mindre fett fra kroppen i melka? Det var bare en tanke, ikke noe jeg vet...

__________________


Første delmål er 10 kg ned, så får vi se om motivasjonen holder til enda 10 kg
mette_er_mett :-) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 12:44   #22
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketolyse og amming

Opprinnelig lagt inn av mette_er_mett :-), her.

ifølge nyere forskning (som jeg selvfølgelig har glemt referansene til...) er disse mengdene så små at det ikke kan påvises effekter hos barnet som blir ammet. Vi skiller ut miljøgifter hele tiden, så da er det vel i verste fall snakk om en liten økning ved slanking.

Så fint da. Hvis du finner den referansen, så hadde det vært kjekt om du la den ut her på forumet. Det er nok mange som lurer på dette

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 19:35   #23
@nita
Juniormedlem
 
@nita sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 17
@nita er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse og amming

Nå har jeg ikke lest de andre svarene du har fått. Men når jeg begynnte på ketolyse så ammet jeg en gang om dagen. Men jenta fikk skikkelig diare. Det var tydelig det kom av ketosen fra meg... for når vi hadde noen dager uten amming, så kom diaren bort. Så vart nok en del stoffer som hun ikke tålte ja.
Ble så vi sluttet amminga da, for hun hadde blitt ammet i 14 mnd

@nita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 20:02   #24
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolyse og amming

Jeg avsluttet ammingen før jeg startet, følte ikke for å fore henne med miljø-giftene jeg har lagret i fettet mitt.
Får vel nok i seg av omgivelsene, stakkars små.

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 11:37   #25
mette_er_mett :-)
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 9
mette_er_mett :-) er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse og amming

Hmm, det er ikke lett å bli klok på dette. Lurer på om jeg skal gå over til mer generell lavkarbo sånn at jeg ikke går så fort ned i vekt fram til tassen er ferdig med puppen. Akkurat nå ser det ut til at det kan bli ganske snart, for nå kommer det tenner og da er det mye morsommere å gnage og bite i puppen enn å spise... auuu
Det må nå i allefall være greit å spise sunn og god mat og samtidig kanskje gå litt ned.

__________________


Første delmål er 10 kg ned, så får vi se om motivasjonen holder til enda 10 kg
mette_er_mett :-) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolyse og amming hmmm Ketolysekuren 2 09-07-09 16:02
Ketolyse og amming Selene Spørsmål og svar 3 03-03-09 11:04
Amming og ketolyse Sossis Ketolysekuren 1 23-02-09 02:50
Amming og Ketolyse Nea30 Ketolysekuren 4 24-03-08 10:58
Ketolyse og amming? turid Ketolysekuren 11 25-04-06 14:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no