Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach > Fase I

"Skjelvende kropp"

Fase I De første 14+ dagene

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-10-04, 10:58   #1
lilleblubba
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Alder: 57
Innlegg: 18
lilleblubba er på en erverdig vei

"Skjelvende kropp"

Er det noen her som har slitt med dette? jeg er helt nummen i dag for å si det sånn, sjekk dagboken min så ser du hva jeg har spist. jeg tror ikke jeg er så ute å kjører egentlig. er litt bekymret fordi jeg har hatt tendens til høyt blodsukker tidligere (noen år siden). Ble bedt om å komme tilbake til legen og ta ny fastende blodsukkerprøve. kan det ha noe å si? Jeg aner ikke, derfor spør jeg. Noen som vet????

lilleblubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SB Svar med sitat
Gammel 29-10-04, 11:06   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Høres ut som sukkerabstinenser...

Spis en frukt å se om det hjelper.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 29-10-04, 11:09   #3
lilleblubba
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Alder: 57
Innlegg: 18
lilleblubba er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av HP

Høres ut som sukkerabstinenser...

Spis en frukt å se om det hjelper.

takk tror jeg gjør det! Jeg begynte å bli engstelig her nå... mailet akkurat med en venninne og hun sa egentlig det samme. ikke bra. ble engstelig for å gå i dørken her for å si det sånn. gjør det nå

lilleblubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SB Svar med sitat
Gammel 29-10-04, 11:12   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Nå har jeg sett litt på menyen din... Veldig lite mat...

Også tipper jeg at du er i ketose.

Da er det speisiellt viktig at du drikker masse vann og at du får i deg mineraltiskudd. Spesiellt kalium og magnesium.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 29-10-04, 11:17   #5
lilleblubba
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Alder: 57
Innlegg: 18
lilleblubba er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av HP

Nå har jeg sett litt på menyen din... Veldig lite mat...

Også tipper jeg at du er i ketose.

Da er det speisiellt viktig at du drikker masse vann og at du får i deg mineraltiskudd. Spesiellt kalium og magnesium.

jeg tok et glass juice nå, vi hadde ikke frukt. Lite mat? kanskje men jeg synes jeg får i meg ganske mye mat. jeg er ikke sulten. jeg spiste jo f.eks 3 stk. yoplait yoghurter i går. jeg må innrømme jeg har ekkel ånde nå, jeg flyr på do hele tiden. (men drikker mye vann da). ketose...oj... det høres så skummelt ut.
jeg tror det lille juiceglasset hjelper nå, føler meg egentlig bittelitt bedre faktisk!
spist en bit kålrot også nå. deilig. gruer meg til å sykle akkurat nå, er redd for å doinge helt ut (hm for et uttrykk).

lilleblubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SB Svar med sitat
Gammel 29-10-04, 11:24   #6
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Les litt her om ketose:
http://www.lavkarbo.no/lavkarbo_ressurser.html

Hvor mye næring er det i 3 yoplait da? Proteiner? Fett? Kalorier?

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 29-10-04, 20:02   #7
lilleblubba
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Alder: 57
Innlegg: 18
lilleblubba er på en erverdig vei

hei, jeg har vært på jobb og ikke hatt sjanse til å sjekke yoplait 0,1% yoghurten, men skal gjøre det. skjelvingene eller uro som det ble etterhvert varte faktisk frem til nærmere kl 13 i dag. jeg syklet til jobben, men måtte faktisk ha en mandelpause underveis. spiste så en stooor salat med ost og skinke + olivenolje til lunch, vann, kaffe m/ melk og så har jeg spist hardkokt egg, kålrot, mandler og selleri etterpå. nå har jeg akkurat kommet inn døra og skal lage meg en stor lovlig middag. det skal bli bra! klarte faktisk å holde meg unna automaten med sjokolade, baguetter og kakao drikker i dag! Hurra, akkurat det er en STOR seier skal dere vite!

lilleblubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SB Svar med sitat
Gammel 30-10-04, 13:39   #8
lilleblubba
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Alder: 57
Innlegg: 18
lilleblubba er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av HP

Les litt her om ketose:
http://www.lavkarbo.no/lavkarbo_ressurser.html

Hvor mye næring er det i 3 yoplait da? Proteiner? Fett? Kalorier?

Yoplait 0,1%
Næringsinnhold:
100 gram vare gir ca
56 kalorier
4,3 g protein
9,4 g karbohydrat
0,1 g fett
110 mg kalsium (14% av referanseverdien)

et glass yoghurt er ca 125 g.

og veeeldig godt.

lilleblubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SB Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no