Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

One Hit Wonders

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-08-07, 08:23   #1
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

One Hit Wonders

Hei hei! Har dere minner fra forne tiår om ting som hadde kort levetid? Greier som var innmari hotte en sesong, men forsvant, og når man tenker tilbake så håper man at noen aldri får ideen om å kjøre en revival?

Her er et par superpopulære bommerter fra nittatallet: Varmeaktive t-skjorter; hvem har EGENTLIG lyst til å fortelle verden hvor varme pupper og armhuler man har...???
Bolebukser: Det flatterer ingen. INGEN! Og det hjeler ikke å tucke t-skjorta nedi!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 04:10   #2
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Hei hei! Har dere minner fra forne tiår om ting som hadde kort levetid? Greier som var innmari hotte en sesong, men forsvant, og når man tenker tilbake så håper man at noen aldri får ideen om å kjøre en revival?

Her er et par superpopulære bommerter fra nittatallet: Varmeaktive t-skjorter; hvem har EGENTLIG lyst til å fortelle verden hvor varme pupper og armhuler man har...???
Bolebukser: Det flatterer ingen. INGEN! Og det hjeler ikke å tucke t-skjorta nedi!

LMAO, Bolebukser ja. Gjerne kamomønstra i neonfarger *Grøsselangtinniryggmargen*

Ellers har jeg festlige minner fra en svunnen campingferie i Danmark om svenske ektepar med lik grilldress og tresko. Ikke det at det var noen one hit wonder da, tror det fenomenet eksisterer fremdeles

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 04:21   #3
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: One Hit Wonders

Tenkte på musikk jeg da, først og fremst. Og da ALLER fremst kanskje The Archies (etter tegneserien av samme navn, forøvrig der både Scooby-Doo og Sabrina the Teenage Witch begynte)

Men det fantes altså et band som kalte seg The Archies, sånn ca 69-70??? (Hjelp mottaes med takk!) Og de sang:

"Sugar - oh, honey, honey -
You are my candy girl,
and you got me wanting you.

Oh, honey - oh, sugar, sugar -
You are my candy girl,
and you got me wanting you."

Vi går ikke videre, tror jeg. Resten er like SUKKERsøtt. . . Ikke en god lavkarbo-hit, nei!

Men dette var heldigvis en one-hit-wonder!!!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 09:21   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av Karin, her.

Tenkte på musikk jeg da, først og fremst. Og da ALLER fremst kanskje The Archies (etter tegneserien av samme navn, forøvrig der både Scooby-Doo og Sabrina the Teenage Witch begynte)

Men det fantes altså et band som kalte seg The Archies, sånn ca 69-70??? (Hjelp mottaes med takk!) Og de sang:

"Sugar - oh, honey, honey -
You are my candy girl,
and you got me wanting you.

Oh, honey - oh, sugar, sugar -
You are my candy girl,
and you got me wanting you."

Vi går ikke videre, tror jeg. Resten er like SUKKERsøtt. . . Ikke en god lavkarbo-hit, nei!

Men dette var heldigvis en one-hit-wonder!!!

...og covret uendelig mange ganger

Joda, musikk er også velkommen.

...noen som husker "Space man, I allways wanted you to go into spaceman..."...
Hahahah, eller "informah! I know shegottabidibidibadi beia, I likke bombom deah!" (Noen som noen gang fant ut hva han Snow-duden sang om??)

Og sånne krager som man knøt rundt halsen, i hvit knipling eller hva det nå kalles. Tights, laange, mønstra fargesterke bomullsstrikkagensere og så knyter man en krage på det hele. Rart at noen fikk seg noe i det hele tatt på nittitallet

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 09:34   #5
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: One Hit Wonders

Hva med Glen Medeiros da "Nothings gonna change my love for you"? Det var en one hit wonder.

Jeg har faktisk den på en av CD'ene mine i bilen nå - og jeg mimrer og mimrer... *sukk*

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 09:35   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av wander, her.

Hva med Glen Medeiros da "Nothings gonna change my love for you"? Det var en one hit wonder.

Jeg har faktisk den på en av CD'ene mine i bilen nå - og jeg mimrer og mimrer... *sukk*

Jahaha, husker den. Og så var han lissom såååå kjekk!
Ble det ikke skuespiller av ham? Eller var det Rob Love..?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 09:44   #7
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Jahaha, husker den. Og så var han lissom såååå kjekk!
Ble det ikke skuespiller av ham? Eller var det Rob Love..?

Da det skal jeg si!
Drit i om han kunne synge eller ikke, han var jo så lekker....!

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 09:45   #8
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: One Hit Wonders

Rob Lowe som er skuespiller. Han spilte bl.a i "St. Elmos Fire" - det var en storfilm, tror jeg... men jeg husker at jeg ikke syntes noe særlig om den...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 11:13   #9
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

One hit wonders ja hva med crystal pepsi?? noen som husker den?
eller sangen "life is live" med bandet Opus...

ellers har jeg litt skrekken når jeg tenker tilbake på korte lyse dongeribukser (trange i leggen) tennissokker og mokasiner, og gjerne beltet godt strammet, så buksa gikk litt oppi rompa

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 11:37   #10
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: One Hit Wonders

Millet dunjakker også... Rosa med hvite armer som det gikk an å ta av... husker jeg ønsket meg en sånn, men fikk det aldri..

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 12:00   #11
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

One hit wonders ja hva med crystal pepsi?? noen som husker den?

Ååååh jah!
De var jo geniale å ha sprit på uten at noen brydde seg noe mer med det... Joa, kunne brukt Sprite flske, men det liker jeg ikke, og da ville jo mamma og pappa stilt seg undrene til det..

  Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 12:19   #12
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Jahaha, husker den. Og så var han lissom såååå kjekk!
Ble det ikke skuespiller av ham? Eller var det Rob Love..?

Rob Love har vel aldri sunget, eller gikk jeg glipp av noe?

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 14:39   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

One hit wonders ja hva med crystal pepsi?? noen som husker den?
eller sangen "life is live" med bandet Opus...

ellers har jeg litt skrekken når jeg tenker tilbake på korte lyse dongeribukser (trange i leggen) tennissokker og mokasiner, og gjerne beltet godt strammet, så buksa gikk litt oppi rompa

Haha, det var fæle greier. Jeg kalte det bare for klorbleka brus...
Synd med Opus, folk glemmer dem aldri til tross for at de bare hadde dette ene lysglimtet... Jeg mener, Opus er jo et genialt bandnavn som gikk litt til spille.

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Rob Love har vel aldri sunget, eller gikk jeg glipp av noe?

Det kan stemme. Husk at jeg var 1-11 år gammel på åttitallet, og mine idol-referanser stammer mye fra posterveggene til mine to mye eldre søstre!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 15:27   #14
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Marc Cohn - "Walking in Memphis"...
Fin sang forresten, men fyren ble visst aldri noe mer enn en OHW i Norge.
Dessuten ble han jo skutt, stakkars, men overlevde visstnok det, da...

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 15:43   #15
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Rosa PockoLocko joggedresser...dratt godt opp i rumpa...hjemmepermanent med tromsøpalme på huet....herregud !!

Og jooo....Bom,bom,bom ...bom.bombadilla life...Gaaaaaaaaaaaahh:s

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 15:45   #16
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Noen som er så gamle her at de husker de derre indianerperle-
pannebåndene da...? -Gaaaaaaaaaaaahhh herfra oxo!!!!!!!!!

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 16:17   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Noen som er så gamle her at de husker de derre indianerperle-
pannebåndene da...? -Gaaaaaaaaaaaahhh herfra oxo!!!!!!!!!

Njæ, men det fikk meg til å tenke på to ting; indianerperlehalskjeder, som satt helt inntil halsen, beinperler og skinnreimer, også de snorene som man tvinnet rundt en hårlokk og lagde mønster, og gjerne en kule nederst. Jeg lærte meg å lage mine egne.. De var vel egentlig ikke så ille, helt til jeg lagde sånne på alle jeg kjente, da ble det litt rart...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 20:03   #18
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Noen som er så gamle her at de husker de derre indianerperle-
pannebåndene da...? -Gaaaaaaaaaaaahhh herfra oxo!!!!!!!!!

Jeg tror jeg husker dem. De var så fiiiiine...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 21:04   #19
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

...og covret uendelig mange ganger

Joda, musikk er også velkommen.

...noen som husker "Space man, I allways wanted you to go into spaceman..."...
Hahahah, eller "informah! I know shegottabidibidibadi beia, I likke bombom deah!" (Noen som noen gang fant ut hva han Snow-duden sang om??)

Og sånne krager som man knøt rundt halsen, i hvit knipling eller hva det nå kalles. Tights, laange, mønstra fargesterke bomullsstrikkagensere og så knyter man en krage på det hele. Rart at noen fikk seg noe i det hele tatt på nittitallet

Babylon zoo!!!Jeg husker den veldig godt!!hahhahaa....
Og Informer med Snow!!!jaaaa!!!!Vittig

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 21:05   #20
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: One Hit Wonders

Hva med "BALL" genserne da?..ALLE eide vel en sånn på 80-tallet..
Men de forsvant fort tror jeg..
Og de JÆ****E steinvaska lyse dongeribuksene...Med STRIKK i beina og neon-merker på!!!GAWD!!..

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 21:33   #21
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Forrige århundrets ultimate One Hit Wonder var hele 80-tallet, faktisk.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 09:26   #22
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Noen som er så gamle her at de husker de derre indianerperle-
pannebåndene da...? -Gaaaaaaaaaaaahhh herfra oxo!!!!!!!!!

Yes ma´am! (Eller sir...? )

Foreldre har et digert bilde av meg, 9 år gammel på Gran Ganaria, i sånn hvit indianertopp med frynser, flette og gullpannebånd med perler.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 12:00   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Nittitallets bukseskjørt!!! Uææææ, i kreisi mønster, og gjerne med vest og volangbluse. Spy!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 12:43   #24
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: One Hit Wonders

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Nittitallets bukseskjørt!!! Uææææ, i kreisi mønster, og gjerne med vest og volangbluse. Spy!

Åsså sånne kinasko..Skrekk og gru....

  Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 13:39   #25
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: One Hit Wonders

Hmmmm..Husker ikke detta jeg...hverken pannebånda, bukseskjørta eller kinaskoa?...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Steke fisk (Se hit Photobscura) Bee Middag 18 11-07-07 17:01
Oslo folk se hit ! nøtta Lavkarbo generelt 9 07-06-06 13:40
Signatur... HP - se hit! :) mofe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 01-02-05 23:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no