Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 18-12-11, 00:47   #11876
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Takker, svetter ikke som en gris, men merker det godt at "noe skjer". Tenkte at det var noe forbrenningsgreier, og da er det jo bra da...hehe.

Ikkeno svette her heller, jeg er varmest på morgenen faktisk, så mens "tynne" karbospisende sambo holder på å fryse ihjel om morgenen og har varmekablene på badet på ganske varmt, må jeg ha opp vinduet og døra på badet for å ikke få heteslag

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 18-12-11, 02:20   #11877
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Blir man bare tørrere på hendene av å smøre med div kremer, slik som med leppepommade?

Har ett utvalg av kremer, i stuen ligger "vaseline intensive care", men har og apotekkjøpte kremer.. føler både hender og lepper blir tørrere om kvelden..?

(leppene er snart under kontroll, pga tips herfra )

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 18-12-11, 02:40   #11878
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Blir man bare tørrere på hendene av å smøre med div kremer, slik som med leppepommade?

Har ett utvalg av kremer, i stuen ligger "vaseline intensive care", men har og apotekkjøpte kremer.. føler både hender og lepper blir tørrere om kvelden..?

(leppene er snart under kontroll, pga tips herfra )

JA! Dvs. Om du har håndkremer med mineralolje(paraffinuium liquidium/petrolatum/mineral oil) og eller lanolin i så vil du sannsynligvis bli like tørr eller tørrere enn du var før, dette fordi disse stoffene ikke gir fukt til huden i det hele tatt, det er bare "symptomlindrende der og da" om man kan si det på den måten. Det blir liggende utenpå huden uten å egentlig gjøre noe for den, og så vasker du det av når du vasker hendene.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 18-12-11, 03:19   #11879
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

JA! Dvs. Om du har håndkremer med mineralolje(paraffinuium liquidium/petrolatum/mineral oil) og eller lanolin i så vil du sannsynligvis bli like tørr eller tørrere enn du var før, dette fordi disse stoffene ikke gir fukt til huden i det hele tatt, det er bare "symptomlindrende der og da" om man kan si det på den måten. Det blir liggende utenpå huden uten å egentlig gjøre noe for den, og så vasker du det av når du vasker hendene.

Locobase repair er en veldig bra krem for de med meget tørr hud. Bruker den og A-creme til atopiske hender. Aderma fungerer også meget bra som en dagkrem. Locobase Repair er vel ikke en dagkrem, mer for kveldsbruk.
vi er nå veldig fornøyd med de. Ikke gratis, men jeg synes de nevnte der er best for min hud.

 
Gammel 18-12-11, 03:44   #11880
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

JA! Dvs. Om du har håndkremer med mineralolje(paraffinuium liquidium/petrolatum/mineral oil) og eller lanolin i så vil du sannsynligvis bli like tørr eller tørrere enn du var før, dette fordi disse stoffene ikke gir fukt til huden i det hele tatt, det er bare "symptomlindrende der og da" om man kan si det på den måten. Det blir liggende utenpå huden uten å egentlig gjøre noe for den, og så vasker du det av når du vasker hendene.

Tenkte jeg det ikke..


Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Locobase repair er en veldig bra krem for de med meget tørr hud. Bruker den og A-creme til atopiske hender. Aderma fungerer også meget bra som en dagkrem. Locobase Repair er vel ikke en dagkrem, mer for kveldsbruk.
vi er nå veldig fornøyd med de. Ikke gratis, men jeg synes de nevnte der er best for min hud.

A-creme har jeg hatt, men er tom nå. Aderma har jeg i vesken. Locabase har jeg, men syns det er litt vel klissete å bruke. Men verd et nytt forsøk. Takk for tips!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 18-12-11, 10:14   #11881
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Locobase repair er en veldig bra krem for de med meget tørr hud. Bruker den og A-creme til atopiske hender. Aderma fungerer også meget bra som en dagkrem. Locobase Repair er vel ikke en dagkrem, mer for kveldsbruk.
vi er nå veldig fornøyd med de. Ikke gratis, men jeg synes de nevnte der er best for min hud.

Jeg tror alle disse inneholder mineralolje. Jeg vil anbefale å prøve merker som burt's bees, Jaason's, desert essens (har ikke brukt noen av disse selv, men hørt de er bra) eller å bare kjøpe reine kropsoljer som jojoba, avocado eller kokosolje. Mitt favorittmerke når det gjelder naturlig hudpleie er cosmopharma. Apoteket sine kremer inneholder nesten bare ingresienser som ikke er bra. På iherb kan du finne mange bra produkter. På noen helsekoster har de også bra produkter. jeg vil også anbefale å ha en bra håndsåpe, så slipper man å bli så tørr.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 18-12-11, 11:25   #11882
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er posten søndagsåpen nå før jul?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 18-12-11, 11:30   #11883
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er posten søndagsåpen nå før jul?

Det finner du ut her: http://www.posten.no/ søk på finn postkontor og åpningstider

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 18-12-11, 12:32   #11884
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Tenkte jeg det ikke..




A-creme har jeg hatt, men er tom nå. Aderma har jeg i vesken. Locabase har jeg, men syns det er litt vel klissete å bruke. Men verd et nytt forsøk. Takk for tips!

Husk, det er Locobase Repair, og ikke den vanlige locobase. Stor forskjell på de.

 
Gammel 18-12-11, 12:35   #11885
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Tenkte jeg det ikke..




A-creme har jeg hatt, men er tom nå. Aderma har jeg i vesken. Locabase har jeg, men syns det er litt vel klissete å bruke. Men verd et nytt forsøk. Takk for tips!

Forsøk også Now! E-vitamincremen på iHerb. Eller en creme som kommer fra Mario Badescu.
Den er veldig bra.

 
Gammel 18-12-11, 12:46   #11886
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Forsøk også Now! E-vitamincremen på iHerb. Eller en creme som kommer fra Mario Badescu.
Den er veldig bra.

Har du prøvd Bodøsalven??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 18-12-11, 13:31   #11887
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har du prøvd Bodøsalven??

Nei, ikke jeg siden jeg ikke har hudproblemer. Men skal tipse noen andre i familien om den, takk for tips!

 
Gammel 18-12-11, 18:12   #11888
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Nå lo jeg så mye så jeg nesten tissa i buksa
Bønna, kommentar ?????

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 18-12-11, 19:05   #11889
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Ja??

Jeg har fått en gave, en kurv full av glasshermetikk fra en gourmetrestaurant. Jeg aner jo ikke hva jeg skal gjøre med halvparten!

Hva bruker man syltede kapers til?
Hva bruker man mosa oliven i olivenolje til?
Pestoen finner jeg alltids et bruksområde til.
Det var dessuten oliven i skiver i god olje. Tenker det må være nydelig i salat, men hva slags salat er "fin" nok til denne? Vanlig boksskinke funker ikke, noe fin spekemat kanskje?

Men å få avklart kapersen er viktigst.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 18-12-11, 19:22   #11890
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ja??

Jeg har fått en gave, en kurv full av glasshermetikk fra en gourmetrestaurant. Jeg aner jo ikke hva jeg skal gjøre med halvparten!

Hva bruker man syltede kapers til?
Hva bruker man mosa oliven i olivenolje til?
Pestoen finner jeg alltids et bruksområde til.
Det var dessuten oliven i skiver i god olje. Tenker det må være nydelig i salat, men hva slags salat er "fin" nok til denne? Vanlig boksskinke funker ikke, noe fin spekemat kanskje?

Men å få avklart kapersen er viktigst.

''

Hei

Kapers er nydelig til stekt fisk, feks, stek fisken i en panne ha så i litt kapers å på med litt rømme. Det sammen med smaken på fisken er kjempe godt sammen. Men vet også det er noen som bruker det i remmulade å andre salater.

Prøv deg frem


Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 18-12-11, 19:31   #11891
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

''

Hei

Kapers er nydelig til stekt fisk, feks, stek fisken i en panne ha så i litt kapers å på med litt rømme. Det sammen med smaken på fisken er kjempe godt sammen. Men vet også det er noen som bruker det i remmulade å andre salater.

Prøv deg frem


Elin

Tusen takk for tips!

Jeg smakte på kapersen, den var veldig salt så jeg må nok skylle den før jeg spiser. Litt spes smak, men god!

Det var HER de hadde kjøpt denne matkassen.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 18-12-11, 20:24   #11892
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Tusen takk for tips!

Jeg smakte på kapersen, den var veldig salt så jeg må nok skylle den før jeg spiser. Litt spes smak, men god!

Det var HER de hadde kjøpt denne matkassen.

Jeg vil også ha en sånn kasse

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-12-11, 20:30   #11893
jojomesteren
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 183
jojomesteren er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Mosa oliven = tapenade. Knallgod som tapas, vanligvis smurt på ulike brødvarianter, men fungerer godt sammen med grilla paprika f.eks. Nam!

__________________


jojomesteren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo i retning Fedon, 50-70 g om dagen
Gammel 18-12-11, 21:14   #11894
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kapers er godt til alle typer snitzel med remulade til Kjøtt og fisk...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 18-12-11 kl 22:09.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 18-12-11, 21:42   #11895
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bland majones, creme fraiche, bittelitt dijonsennep, kapers, sylteagurk i småbiter, en dasj sitronsaft og litt søtt (jeg bruker en liten dasj natreen) og du har killer-god remulade til bla fisk

Til snitzel, skjær sitron i skiver, dander ansjosfilet i ring og kapers i midten til å ha på snitzelen når den er ferdig stekt Knallgodt!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 18-12-11, 21:47   #11896
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Bland majones, creme fraiche, bittelitt dijonsennep, kapers, sylteagurk i småbiter, en dasj sitronsaft og litt søtt (jeg bruker en liten dasj natreen) og du har killer-god remulade til bla fisk

Til snitzel, skjær sitron i skiver, dander ansjosfilet i ring og kapers i midten til å ha på snitzelen når den er ferdig stekt Knallgodt!

Jeg fikk med både dijonsennep, sylteagurk og honning, kan kanskje mikse det?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 18-12-11, 22:13   #11897
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg fikk med både dijonsennep, sylteagurk og honning, kan kanskje mikse det?

Tja, litt usikker på hvordan smaker blir med honning som søtning...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 18-12-11, 23:08   #11898
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg fikk med både dijonsennep, sylteagurk og honning, kan kanskje mikse det?

Det ville ikke jeg spist,nei

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-12-11, 00:46   #11899
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Finnes det noen øvelser som trener innsiden av lårene på en bra måte, som jeg kan gjøre uten apparater eller strikk?

Hvilke øvelser er mest effektive for å trene rompa større? Syns den har minka litt vel mye med vekta..

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-12-11, 01:13   #11900
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg fikk med både dijonsennep, sylteagurk og honning, kan kanskje mikse det?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Tja, litt usikker på hvordan smaker blir med honning som søtning...

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Det ville ikke jeg spist,nei

Det finnes honningsennep (av samme merke som den vanligste dijonsennepen, Maille), så sennep og honning er vel i seg selv ingen dum idé Men om det passer til kapers vet jeg ikke, det er vel bare å prøve

Kapers er digg! Bare må ha det til rakfisk ... Vet det er litt uvanlig, men det er vældi godt

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 6 (0 medlemmer 6 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no