Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Februartråden 2013

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-13, 13:17   #26
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Februartråden 2013

Jeg blir litt snurt når jeg går opp 300 gram i stedet for å gå ned i dag. Har vært relativt flink siste uken, men merker at jeg samler vann i kroppen for tiden. Ser det på pølsefingrene. Må finne ut hvordan jeg skal kvitte meg med vannet. Først ut er å kutte enda mer på salt!

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-13, 23:00   #27
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Februartråden 2013

Sukk, fjerde dagen med alt for mange karbohydrater idag, men slik går det når man flytter og ikke har noen ting å lage mat med! Nå er ihvertfall mesteparten på plass og begynner på nytt igjen imorgen med smoothie til frokost

Når det er sagt, jeg ELSKER leiligheta! Den er så utrolig meg og jeg trivdes med å bo helt alene for første gang! Liker mitt eget selskap jeg

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 04:13   #28
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Februartråden 2013

Samboer fortalte meg i dag at han hadde vært så snill å bestille morsdagskake til meg gjennom det lokale fotballlaget og at det tilogmed var yndlingskaka mi : Lukket-valnøtt..

Svaret han fikk var : "Takk skal du faan meg ha!!!!"
- Mannfolk asså!!!!

Etter en stund kom det forsiktig.. Jammen... du kan jo bare spise ett lite stykke...

" Dust!!! " jeg har jo ikke sjangs til å holde meg unna den

men jeg er da gla i ham likevel... selv om han ikke helt skjønner alt hele tiden.. han skal ho få ett lite kjærestepoeng for at han skulle spare meg for å bake noe selv da..

Lurer på hva han sier når jeg kaster resten av kaka i søpla søndagskveld

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 08:36   #29
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Februartråden 2013

Au da, Myrine. Det var litt korttenkt ja. Jeg hadde ikke kasta kaka, jeg hadde sendt den i matpakka til mannen

Jeg kommer til å fikse morsdagskaka selv. Heller en avslappet mann som kommer med kaffe på senga på søndag enn en som er helt utslitt fordi han har prøvd å lage noe han ikke får til. Seriøst, jeg er gift med en MacGyver, men på kjøkkenet stopper det med egg, pannekaker og vafler.

Det snør i dag, bløt snø som kommer tett. Den eneste som ikke var våt etter turen i morges var hunden, som bare kunne riste av seg snøen og gå inn døra. Men det var deilig å gå da, selv om jeg føler meg litt støl for tiden, det går seg nok til. 7 uker på baken gjør sitt gitt.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 16:55   #30
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Februartråden 2013

Årh, jeg er så lei av uvitende kommentarer slik som "Det er så på trynet å begynne på lavkarbo, for en kan jo aldri slutte". Jo takk, da har du virkelig forstått konseptet med sunn livsstil? Kan man egentlig noen gang slutte å spise sunt uten å gå rett opp i vekt igjen?

Da ble det et lite "sinna-innlegg" på bloggen ja.. :P Deilig å ha en plass å få ut frustrasjonen!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-02-13, 01:02   #31
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Februartråden 2013

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Au da, Myrine. Det var litt korttenkt ja. Jeg hadde ikke kasta kaka, jeg hadde sendt den i matpakka til mannen

Mannen er gårdbruker og spiser sin lunsj her inne på kjøkkenet sammen med meg.. så det går ikke
Men jeg har bestemt meg for ikke å spise kake, jeg skal heller kjøpe meg en sånn 70% sjokolade med pekan og havsalt så får de andre sitte der å spise seg kvalm på marsipankake Og restene kan jeg sende med svigers hjem så får bonden gå dit å spise kake ( de bor i nabohuset )

Jeg har allerede fortalt Lillemor at jeg ønsker meg en kopp kaffe med masse fløte og en bit mørk sjokolade på sengen, og ikke noen kake. " Det skal bli" svarte hun

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 08-02-13, 08:10   #32
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Februartråden 2013

Pekan og havsalt, og ja, det fikk jeg lyst på. Akkurat sagt til mannen, slik at han kanskje kjøper det til meg.

Håper du får en fin helg!

Inviter noen på kaffe på søndag du, så blir kaka spist

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 09-02-13, 11:56   #33
Steinbukken83
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 2
Steinbukken83 er på en erverdig vei

Sv: Februartråden 2013

Hei Jeg er helt ny her, og er rimelig ny på dette med forum også - så hvis jeg gjør noe feil så får dere veilede meg i riktig retning

Jeg er 30 år, har PCOS og sliter med stor overvekt. Jeg er 171 høy og veier 121 kg Har gått opp 16 kilo siden jeg fikk meg kjæreste, så jeg må få gjort noe nå. Har blitt tipset om å prøve lavkarbo, men jeg trenger litt hjelp... hvor starter jeg? Og jeg sliter litt for jeg er nesten avhengig av brød, er det mulig å "avvenne" over tid med det? Ønsker spesielt å gå ned for å få eggløsning og kunne bli gravid...

Steinbukken83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg må finne noe nytt nå Svar med sitat
Gammel 09-02-13, 13:17   #34
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Februartråden 2013

Opprinnelig lagt inn av Steinbukken83, her.

Hei Jeg er helt ny her, og er rimelig ny på dette med forum også - så hvis jeg gjør noe feil så får dere veilede meg i riktig retning

Jeg er 30 år, har PCOS og sliter med stor overvekt. Jeg er 171 høy og veier 121 kg Har gått opp 16 kilo siden jeg fikk meg kjæreste, så jeg må få gjort noe nå. Har blitt tipset om å prøve lavkarbo, men jeg trenger litt hjelp... hvor starter jeg? Og jeg sliter litt for jeg er nesten avhengig av brød, er det mulig å "avvenne" over tid med det? Ønsker spesielt å gå ned for å få eggløsning og kunne bli gravid...

Velkommen hit Steinbukken! Du og jeg har nesten samme utgangspunkt (høyde og vekt). Jeg vet nå ikke om jeg hadde PCOS, men insulinresistens, høyt blodtrykk osv har blitt så mye bedre. Les deg opp på forumet her, lån bøker på biblioteket og spør hvis det er noe du lurer på! Vi er her for å hjelpe og motivere hverandre!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 10-02-13, 11:40   #35
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Februartråden 2013

Jeg falt i chipsskålen i går. Vet ikke hva som kom over meg. Var på forspill, og var kjempefling. Hadde sspist meg god og mett på forhånd, og Blandet med saft og sprite zero. Det verste er at jeg aldri har värt noe glad i chips heller :/ kvelden var Kjekk da, helt til hodepinen meldte sin ankomst

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-02-13, 12:28   #36
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Februartråden 2013

Jeg er veldig optimistisk når det gjelder veiing i morgen. Jeg har holdt meg under 15 karber hver eneste dag siste uken og håper det vil gi meg godt resultat

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 21:23   #37
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Februartråden 2013

Opprinnelig lagt inn av Steinbukken83, her.

Hei Jeg er helt ny her, og er rimelig ny på dette med forum også - så hvis jeg gjør noe feil så får dere veilede meg i riktig retning

Jeg er 30 år, har PCOS og sliter med stor overvekt. Jeg er 171 høy og veier 121 kg Har gått opp 16 kilo siden jeg fikk meg kjæreste, så jeg må få gjort noe nå. Har blitt tipset om å prøve lavkarbo, men jeg trenger litt hjelp... hvor starter jeg? Og jeg sliter litt for jeg er nesten avhengig av brød, er det mulig å "avvenne" over tid med det? Ønsker spesielt å gå ned for å få eggløsning og kunne bli gravid...

Velkommen Steinbukken Jeg har også PCOS, høy overvekt og har insulinsrestistens. Jeg fungerer mye bedre på lavkarbo enn høykarbo. Det med brødet er en utfordring for mange men de fleste greier å komme over den avhengingheten.. Og det finnes mange gode "brød" oppskrifter her inne. Ikke vær redd for å spørre etter noe, vi har alle vært ny her en gang Men som Milena sier : les bøker, vil anbefale deg å lese Frisk med lavkarbo av Sofie Hexenberg, det er en av mine favoritter innen lavkarbo-lektyre. Den er lettlest med pasienthistorier og en grundig innføring i hva lavkarbo er.. noen gode oppskrifter er det også i boken. De har den på biblioteket

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 21:42   #38
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Februartråden 2013

Oh happy day Jeg har hatt en fin uke, med bra resultat Nå koser jeg meg med litt peanøtter i kveld (var bare sååååå saltsjuk) og så er det back on track i morgen

Heier på oss

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 22:02   #39
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Februartråden 2013

Vi er såååå flinke bærrgen.. er selv strålende fornøyd etter veiing i går

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 06:37   #40
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Februartråden 2013

Så bra Myrine

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 06:24   #41
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Februartråden 2013

Jeg har dyttet i meg peanøtter to kvelder på rad nå, det merkes i kroppen *usj*. Men nå er det full skjerpings igjen

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 07:10   #42
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Februartråden 2013

Jeg er trøtt, har vært oppe siden kl 06.30 i går... Ikke med vilje altså. Men minstejenta er på søv eeg= være våken fra kl 02.00 og på eeg kl 08.00. Og jeg klarte jo ikke å sovne før klokka 2, så jeg har vært våken hele natta.
Og det merkes på kroppen: Vann i kroppen, verking osv. Jeg har drukket et par krus med buljong og de hjelper kanskje ikke helt på vannansamlingen. Kjenner jeg samler vann, jeg har drukket masse vann og kaffe og det kommer ikke ut så mye som det burde. Dokka får sove kl 8 og i bilen hjem, jeg klarer ikke å sove i bil, så jeg kommer vel bare til å skravle hull i hodet på mannen.
Jeg har spist litt mye mat som er på kanten de siste timene, kjøttboller fra coop, 2 baconburgere fra varmedisken, og attpåtil knekkebrø(frø) og yoghurt og cottage cheese. Hver for seg ikke galt, men alt sammen på et døgn blir litt mye feil, totalt feil karbokilder. Og grønnsaker har vært en saga blott. Men dette har jo ikke vært et vanlig døgn, så jeg har ikke dårlig samvittighet.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 07:15   #43
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Februartråden 2013

Eg har spist sjokolade igjen. 70%, men altfor mykje. Og har tre store 200 grams vanlege plater i skapet. Livet er ikkje heilt bra for tida. Eg burde ikkje hatt slikt i hus når eg er sårbar. Sørens 3-for-2-tilbud som får meg til å kjøpe påskegodterier altfor tidleg.

Føler med søvnmangelen din, Imse. Eg er trøtt og sliten eg også, har sove lite og uroleg i mange netter.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 10:51   #44
MarTar
Medlem
 
MarTar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 165
MarTar er ny på veien

Sv: Februartråden 2013

Jeg har litt februar-følelse... Dere vet, i januar så er man tipp-topp motivert og nuh skal det bli andre boller! Men så kommer februar. Litt av WOW-faktoren er borte, godteskapet til samboer frister, selv om jeg synes jeg er teit når jeg må klatre for å rekke opp, salte nøtter er himla godt, og sprekker og utskeielser står i kø. Hva er greia??! Nei, få tilbake januar, sier jeg bare!!

__________________
MarTar
- Enten går det bra, eller så går det over.

Min journal
MarTar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbohydrater og lite kalorier Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 16:57   #45
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Februartråden 2013

Ok.
100+ gram av Walters Mandler.
Delte den store plata med ungane, men hadde heilt klart å spise heile elendigheita sjøl. Ja, enda eg vart kvalm før slutten. Og vondt i magen.

Eg burde sikkert drikke vatn, har grått mykje.

Om eg skal seie noko som er bra med i dag, så er det at eg har leika meg med limpistol for første gong, med forholdsvis bra resultat. Blir karnevalsmaske utav det i alle fall, om enn ikkje riktig like fin som inspirasjonen frå Klaire de Lys.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 21:36   #46
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Februartråden 2013

Høres ut som Zillah trenger en klem

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-13, 01:50   #47
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Februartråden 2013

Så til de grader, bærrgen. Tusen takk

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 14-02-13, 08:48   #48
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Februartråden 2013

Opp et kilo i natt. Tegn på et for lite væskeinntak, kanskje? eventuelt så må jeg revurdere kh kvoten min. :/

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 08:50   #49
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Februartråden 2013

Ups, det ble en overdose med karbohydrater igår...

Jeg var på restaurant og spiste sammen med elsklingen. I utgangspunktet var ikke det noe problem, for jeg hadde tenkt å gå for pepperbiff, droppe poteter og ta mer grønnsaker. Men så ble jeg så fristet av de hvitløksmarinerte potetene, så jeg falt for fristelsen.

Og siden jeg da hadde fått litt mer karbohydrater i meg enn jeg for tiden trenger, kom suget etter mer... Så utpå kvelden ble det jaggu noe chips også. Shame on me

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-02-13, 18:32   #50
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Februartråden 2013

Spist er spist bærrgen, det var sikkert kjempegodt!

Jeg har kjørt slalom i dag, første gang på 9-10år. Kjempegøy, selv om jeg måtte ta stadige pauser pga sliten i lår og legger. Men jeg holdt følge med 8 åringen min da og måtte til og med vente på henne nå og da.
Gruer meg for i morgen tidlig, kommer til å være sykt støl.
Maten gikk fint, jeg åt en slags gryterett til frokost og hadde med kald ost og skinkepai(bunn av kli og pofiber) og kakao av kokosmelk. Kjekt med steder der man har med egen matpakke=ingen utfordringer matmessig, for vi holder oss til varmestua uten kiosk.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Januarskravletråd 2013 Myrine Mer enn 30 kg overvekt 50 01-02-13 07:27
Treningstråd for januar 2013 gamlebyen Trening 140 31-01-13 22:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no