Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Kalorier på fitday

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-07-06, 17:51   #1
polvott
Medlem
 
polvott sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 163
polvott har en fantastisk aura rundt segpolvott har en fantastisk aura rundt seg

Kalorier på fitday

På fitday står det at jeg forbrenner oppunder 4000 kalorier om dagen. Dette kan umulig stemme. Det hadde kanskje stemt om jeg bestod av muskler, men det gjør jeg desverre ikke.

Føler ikke jeg får et skikkelig bilde av hvor mye jeg forbrenner i forhold til det jeg spiser.

Noen som vet hvorfor det er slik?

__________________


polvott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Vedvarende Svar med sitat
Gammel 03-07-06, 18:01   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier på fitday

har aldri brukt den delen av Fitday - kan ikke svare deg der dessverre. Men jeg opplevde at jeg fikk mer riktig bilde på www.mybodycomp.com - de har skiftet navn nettopp.... men du kommer fremdeles inn på den gamle siden....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-07-06, 20:42   #3
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Kalorier på fitday

Opprinnelig lagt inn av Nille

Men jeg opplevde at jeg fikk mer riktig bilde på www.mybodycomp.com

Vet ikke helt jeg...idealvekten min der var liksom mye høyere enn det jeg så for meg...kanskje fordi siden er laget for store amerikanere...nei, kanskje ikke, det som er bra med den siden er jo at den fokuserer på body fat ikke body weight, så den har jo et riktig poeng der.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-07-06, 22:42   #4
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier på fitday

Mitt tall på Fitday synes å være temmelig korrekt, ut i fra resultatene jeg har fått på andre sider.

Jeg har software-versjonen, og der må man legge inn aktivitetsnivå. Kan man gjøre det på nettet? Tror mange nok ubevisst overdriver aktivitetsnivået sitt, og legger inn en for høy verdi.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 04-07-06, 11:28   #5
polvott
Medlem
 
polvott sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 163
polvott har en fantastisk aura rundt segpolvott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kalorier på fitday

Eneste spørsmålet jeg fikk var hvilket jobbaktivitetsnivå jeg hadde. Jeg jobber i barnehage så jeg trykket på den som tilsvarte husarbeid. Siden det tilsvarer barnehagearbeid ganske greit.

__________________


polvott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Vedvarende Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FitDay og hvor mange karber pr dag... elco Lavkarbo generelt 28 23-11-08 22:02
Er det virkelig så mange kalorier i denne smoothien?? Iset Generell ernæringsdebatt 8 29-03-05 16:56
Kalorier themonk Generell ernæringsdebatt 7 22-03-05 12:49
Spørsmål om FitDay Fedonisten Generell diskusjon 3 25-10-04 23:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no