Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Barns kosthold

Kan lavkarbo hjelpe forstoppet baby?

Barns kosthold Et karbohydratkontrollert kosthold er det optimale for alle - også for barna våre!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-01-11, 21:01   #26
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Kan lavkarbo hjelpe forstoppet baby?

Ett lite tips.. har vært så treg i magen i det siste og fikk ett tips om havregrøt for å få magen i gang(spiser jo lite fiber på lavkarbo).. Laga meg en porsjon havregrøt i dag tidlig og har flydd på do i hele dag, ingen diaré, men har fått tømt meg

Ikke helt lavkarbo for meg, men det måtte til.. hadde i en spiseskje cocosa og det smakte bare bra.. Har du prøvd det på babyen din??

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 00:01   #27
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan lavkarbo hjelpe forstoppet baby?

Veit ikke om dette hjelper,men minstemann min var kronisk forstoppet første leveår, og vi prøvde ALT Endte opp med ørtåbørti turer på sykehuset for tømming og de skjønte ikke hva problemet var, og ikke vi heller for å si det sånn Han ble allergi testet,cøliaki sjekket, tatt gastroskopi ,blodprøver osv osv osv....De fant ikke ut av det,så vi måtte lære å tømme han hjemme hver eneste dag..Han skreik nesten dag og natt og han stod i bru pga mage smerter,i starten så sa de han hadde kolikk,men den gikk visst ikke over,selv etter 6 måneder

Når han var 1 år satte jeg han på kontoret hos fastlegen og truet med å gi han bort (ja så desperat var jeg) ,men da skjønte han greia og sendte oss på sykehuset med beskjed at vi ikke skulle hjem før de hadde funnet hva som feilte han. Vi diskuterte lenge med legen på sykehuset og de sa klart i fra at de hadde tatt alle prøver som var mulige,men så ba jeg om syremåling ,altså sjekke han for refluks. Dette mente de ikke kunne stemme for ungen sprut gulpet ikke,men siden de ikke hadde noe annet å sjekke gikk de med på det Min lille 1 åring hadde 530 oppstøt i døgnet og de var suuuuuure,så ikke rart at han skreik døgnet rundt...han sprut gulpet ikke fordi han ikke har noen lukkemuskel i det hele tatt og da ligger bare maten og siver opp...da han fikk skikkelige medisiner løsnet magen og etter det har vi aldri gitt annet enn litt duphalac ved behov Jeg fikk en ny sønn den dagen han fikk medisiner,det skal jeg love deg og i dag er han 5 år og verdens snilleste og ikke minst roligste gutt....men han er også godt medisinert

Derfor ville jeg bedt dem sjekke han nøye,man veit ikke alltid svaret...

små barn skal ikke være kronisk sure, ikke ville kose,vise tegn på smerter ved mating over lengre perioder e.l,det er ikke normalt

Masse lykke til med gutten din,håper dere finner ut av det

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Olje til baby Mum 4 2 Barns kosthold 13 08-04-12 22:05
Mat til baby-tråden! Imp Barns kosthold 5 03-10-10 23:50
Evil eye baby nalana Livets lyse side 0 07-01-08 09:33
Baby rose magdalena Livets lyse side 2 03-06-04 22:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no