Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Extavaganza start 1. februar

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-02-11, 03:52   #1
lambi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 4
lambi er på en erverdig vei

Extavaganza start 1. februar

Noen som har lyst å slå følge? Jeg starter opp i dag 1.feb med helfart. Jeg har det siste året gått ned 12 kg, de siste 8,5 kg siden i sept, og da ved hjelp av lchf. Syns imidlertid d går en smule trengt, så har bestemt meg for å følge Xtravaganzas opplegg da jeg trenger motivasjon og oppfølging. Og trenger en spark i baken til å komme igang med trening. Spennende på hvordan d blir framover nå, så hører gjerne fra andre der ute

__________________


lambi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza, LCHF etter Hexebergs bok Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 00:26   #2
lambi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 4
lambi er på en erverdig vei

Sv: Extavaganza start 1.februar

Her var det ikke mye respons nei... Vel, vel, jeg fortsetter med mitt jeg :-)

__________________


lambi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza, LCHF etter Hexebergs bok Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 10:10   #3
servina
Seniormedlem
 
servina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: skedsmo
Innlegg: 3.041
servina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlys

Sv: Extavaganza start 1. februar

Hei

Har du startet på kurs? Jeg starter opp 14 februr. Har holdt på i 3 uker og gått ned 8,2kg

__________________




Tenerife mål 11 mars
servina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 21:57   #4
servina
Seniormedlem
 
servina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: skedsmo
Innlegg: 3.041
servina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlys

Re: Extavaganza start 1. februar

Hei

Nå har jeg endelig startet på kurs. Hvordan går det med andre som går på xtravaganza?

__________________




Tenerife mål 11 mars
servina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 19:07   #5
lambi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 4
lambi er på en erverdig vei

Sv: Extavaganza start 1. februar

Hei igjen. Jeg er på min 18. dag på helfart. Har gått ned 5 kg. Er det normalt eller er d litt lite, mon tro? Hører jo bare om andre som "raser" ned i vekt de første ukene... Jeg er litt utålmodig :-) Men det går egentlig veldig greit å bare innta pose-mat. Men av en eller annen grunn kom jeg ikke i ketose før den 7. dagen. Noen som har vært borti at d tok så lang tid før? Jeg fulgte kuren til punkt og prikke, og enda hadde jeg redusert på karbo før start på helfart. 12 kilo har jeg kvittet meg med ved hjelp av lavkarbo i løpet av det siste året før oppstart på "helfarten", men måtte ta en glukoseintoleransetest og da måtte jeg faktisk trappe opp på karboinnholdet ei lita tid i forveien. Ellers hadde kroppen fått helt "sukkersjokk" og prøvesvaret ikke riktig. Kanskje d ligger der...?

__________________


lambi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza, LCHF etter Hexebergs bok Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 23:27   #6
Hedda76
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 11
Hedda76 er på en erverdig vei

Sv: Extavaganza start 1. februar

Hei. Drister med til å legge inn et svar her, selv om jeg startet i mars. Er inne i min 5. uke på helfart og har gått ned 11 kg Storførnøyd! Skal gå i 6 uker, så skal jeg trappe litt opp før det bærer til Syden på all inklusive, kan bi ei utfordring...
Er det flere her?

Hedda76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 02:10   #7
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: Extavaganza start 1. februar

Kan noen fortelle meg mer om xtravaganza?! De holder kurs i nærheten av hvor jeg bor og en bekjent har gått på det, og gått ned utrolig masse på kort tid! Hva er xtravaganza?! Spiser dere lavkarbo? Trenger mer informasjon hvis jeg evt skal melde meg på. Jeg vil veldig gjerne fortsette med lavkarbo..

Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 19:26   #8
Hedda76
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 11
Hedda76 er på en erverdig vei

Sv: Extavaganza start 1. februar

Det er et opplegg der du kan selv velge om du vil gå på shaker/ pulver/ supper eller kombinere dette med lavkarbomat. Oppfølging og møter med en gruppe. Mye fokus på mental trening, mental næring og bevegelse bl.a. Jeg gikk på "Helfart" ( bare pulver) i 5 uker og gikk ned 11 kg! Nå har jeg hatt opptrapping i 1 uke og skal nå spise 2 måltid pr. dag med pulverog 3 måltider med lavkarbomat.( Halvfart") Du kan når du vil gå over til hel/ halvfart. Jeg skal til Tyrkia nå 1 uke, når jeg kommer hjem skal jeg gå på pulver i noen uker til Kjempelettvint!
Kurskvelder annenhver uke med kursveileder. Felles treninger 1 gang i uka, kun for oss som går på kurs. Dette varierer mellom styrke, Zumba, Bodywive o.l. Kjempebra opplegg

Hedda76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolysestart idag 9 februar meksiko Ketolysekuren 14 10-02-09 20:11
Skaldeman i Bergen - 27. februar janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 27-02-08 08:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no