Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Spis deg slank - første uke uten resultat ...

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-02-11, 20:26   #1
JBJ
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 5
JBJ er på en erverdig vei

Spis deg slank - første uke uten resultat ...

Heisann.. Har gått på Spis deg slank ei uke, uten at noe har skjedd...!! Hvordan er det mulig??!!

JBJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 20:31   #2
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Hvor mange kilo skal du ned da?

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 22:39   #3
JBJ
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 5
JBJ er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Hadde et mål på 23, men etter denne uka så kjenner jeg allerede at det revurderes....

JBJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 22:47   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Hvilken meny fulgte du? har du trent i tillegg? har du drukket nok vann?

Avhengig av hvordan du har spist tidligere - kan det ta noen uker før fettforbrenningen kommer ordentlig i gang.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 23:22   #5
JBJ
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 5
JBJ er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Jeg valgte meny 2 for passive, den inneholder fokostblanding. Problemet var at jeg ikke klarte å få i meg den frokostblandinga.. Samme hvor mye jeg prøvde meg så brekte jeg meg rett og slett.. Så jeg har enkelte dager tatt feks. 1 brødskive fra måltider der det skal være 2 og "flytta opp" til frokosten. Dvs at jeg ikke har spist like mye i løpet av dagen som jeg skulle gjort. Kan dette være en årsak??
To dager har jeg spist egg og bacon til frokost. Hva med det??

Jeg har drukket et par liter vann hver dag, men har også drukket i overkant av en halv liter Pepsi Max hver dag, i tillegg til Atkins melkesjokolade en og annen dag. Det står jo at man kan spise det utenom, men kjenner jeg leiter etter årsaker til at den fantastiske starten uteblir...

JBJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 23:23   #6
JBJ
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 5
JBJ er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Og nei, har ikke trent... Mulig jeg får det til den uka som kommer, men det blir i tilfelle snakk om en kveldstur med bikkja, liksom..

JBJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 23:43   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Opprinnelig lagt inn av JBJ, her.

Jeg valgte meny 2 for passive, den inneholder fokostblanding. Problemet var at jeg ikke klarte å få i meg den frokostblandinga.. Samme hvor mye jeg prøvde meg så brekte jeg meg rett og slett.. Så jeg har enkelte dager tatt feks. 1 brødskive fra måltider der det skal være 2 og "flytta opp" til frokosten. Dvs at jeg ikke har spist like mye i løpet av dagen som jeg skulle gjort. Kan dette være en årsak??
To dager har jeg spist egg og bacon til frokost. Hva med det??

Jeg har drukket et par liter vann hver dag, men har også drukket i overkant av en halv liter Pepsi Max hver dag, i tillegg til Atkins melkesjokolade en og annen dag. Det står jo at man kan spise det utenom, men kjenner jeg leiter etter årsaker til at den fantastiske starten uteblir...

Bestill brødmixen (kommer i posten) og lag brødet selv, dropp mat du ikke orker å spise. Jeg vil anbefale deg å følge dietten til punkt og prikke, ellers er det vanskelig å finne feil... kutt brusen og atkinsen hvis det ikke er en del av den daglige rasjonen. Det kommer tider senere da du kan legge til disse igjen
Disse daglige rasjonene er svært knappe på kcalorier - så en skive her og der vil gi litt reduksjon i inntak. Vanskelig å si hva egg og bacon vil gjøre - spørs hvor mye du har spist - men det er jo svært fettrikt og vil sikkert gjøre den daglige kcal-innholdet mye større enn ment i første omgang.

Tror det er litt viktig at du kutter søtsakene i de første ukene - og kjører ganske strikt.
Jeg spiste gourmet-menyen og den vil jeg faktisk anbefale. To skiver til frokost - og til og med dessert. Dermed fikk jeg søtsmaken inkludert i løpet av dagen. Jeg valgte en aktiv meny - selv om jeg ikke trente...

Jeg vil være svært forsiktig med å trene foreløpig - gjør det ihvertfall ikke før du har økt på til en aktiv meny. Skal du trene vil jeg anbefale raske gå-turer hver dag - 30-45 minutter. Du vil bli overrasket over hvor effektive disse er på formen din

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 00:01   #8
JBJ
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 5
JBJ er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Hmmm!! Ja, tror jeg skal klare å kutte ut sjokoladen og brusen. Skal gjøre et forsøk til på frokostblandinga, for kjenner at jeg i grunn er gira på å følge til punkt og prikke! Men når du gikk på gourmetmenyen så bakte du ikke brødet selv? Da var alt inkludert og måltidene forhåndsbestemt, ja?

No more egg and bacon! Tør ikke ta noen sjanser.. Er redd for at jeg enkelte dager har inntatt for mange kcal, mens andre dager har det blitt for lite, slik at kroppen har gått på sparebluss. Får tenke som så at jeg har iallefall holdt meg til lavkarbomat, så da er det ikke så ille å skulle korrigere det jeg har gjort feil...

Tusen takk for svar!!!

JBJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 11:46   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Opprinnelig lagt inn av JBJ, her.

Hmmm!! Ja, tror jeg skal klare å kutte ut sjokoladen og brusen. Skal gjøre et forsøk til på frokostblandinga, for kjenner at jeg i grunn er gira på å følge til punkt og prikke! Men når du gikk på gourmetmenyen så bakte du ikke brødet selv? Da var alt inkludert og måltidene forhåndsbestemt, ja?

No more egg and bacon! Tør ikke ta noen sjanser.. Er redd for at jeg enkelte dager har inntatt for mange kcal, mens andre dager har det blitt for lite, slik at kroppen har gått på sparebluss. Får tenke som så at jeg har iallefall holdt meg til lavkarbomat, så da er det ikke så ille å skulle korrigere det jeg har gjort feil...

Tusen takk for svar!!!

Bare hyggelig Det stemmer at brødet var inkludert, kom frossent. Jeg spiste ingenting i det hele tatt utenom menyen - og da hadde jeg best resultat.

Brødet kan du bake selv av brødmixen, jeg synes det ble bedre da - ikke så vannete - fordi du kan steke det litt lengre selv så det blir litt tørrere. Skal være samme brødet - så om du bestiller 4 retter om dagen og baker brød selv for å få 5 burde ikke det være noe problem.
Som tips - lag dobbel porsjon for å få det til å bli normal høyde i en vanlig brødbakeform (ikke de største formene) - men husk da å stek det dobbelt så lenge i ovnen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 12:05   #10
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Opprinnelig lagt inn av JBJ, her.

Hmmm!! Ja, tror jeg skal klare å kutte ut sjokoladen og brusen. Skal gjøre et forsøk til på frokostblandinga, for kjenner at jeg i grunn er gira på å følge til punkt og prikke! Men når du gikk på gourmetmenyen så bakte du ikke brødet selv? Da var alt inkludert og måltidene forhåndsbestemt, ja?

No more egg and bacon! Tør ikke ta noen sjanser.. Er redd for at jeg enkelte dager har inntatt for mange kcal, mens andre dager har det blitt for lite, slik at kroppen har gått på sparebluss. Får tenke som så at jeg har iallefall holdt meg til lavkarbomat, så da er det ikke så ille å skulle korrigere det jeg har gjort feil...

Tusen takk for svar!!!

Hei
viktig å spise mye fett.
fettet skal være basis for de fleste retter,for å kunne forbrenne fett må du fylle på med fett ellers sparer den på fettet og forbrenner karb i stedet.
noe jeg har lest i disse lavkarbo bøkene.
du burde lese noe av disse bøkene om du ikke har gjort det, det er i de du lærer om kroppen og hvordan dette kostholde fungerer på oss.

  Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 12:23   #11
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Opprinnelig lagt inn av elsker lavkarbo, her.

Hei
viktig å spise mye fett.
fettet skal være basis for de fleste retter,for å kunne forbrenne fett må du fylle på med fett ellers sparer den på fettet og forbrenner karb i stedet.
noe jeg har lest i disse lavkarbo bøkene.
du burde lese noe av disse bøkene om du ikke har gjort det, det er i de du lærer om kroppen og hvordan dette kostholde fungerer på oss.

Her bommer du nok litt - sjekk filosofiboksen til TS... han spiser spisdegslank-mat som er ferdige måltider levert frossent. Han trenger ikke planlegge, veie, måle osv siden måltidene er ferdig produsert.

Greit å sjekke hvilken retning som følges før man svarer - men ellers vil jeg si at det er kjempefint at du ønsker å bidra med gode råd!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 12:50   #12
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Sjekk ut intermittent fasting kombinert med spis deg slank, hvis det forsetter å stå stille.

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 13:04   #13
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Sjekk ut intermittent fasting kombinert med spis deg slank, hvis det forsetter å stå stille.

Den der skal ihvertfall jeg se nærmere på som ikke har gått ned på evigheter !

For TS derimot som er bare EN uke inn i sin lavkarbo-karriere ville jeg ventet ihvertfall en mnd - siden erfaring tilsier at det tar noen uker før fettforbrenningen er ordentlig i gang
Det kan også være andre årsaker til at han ikke går ned - som kanskje blodprøver kan vise, men foreløpig holder jeg meg til å anbefale å følge dietten til punkt og prikke før man leter etter andre metoder

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 15:24   #14
sitv
Juniormedlem
 
sitv sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Arendal
Innlegg: 24
sitv er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Hei !! Jeg har gått på denne nr 2 dietten med frokostblanding,og har nå klart å gå ned 1 kg på en uke. Ikke det største resultatet,men jeg er fornøyd siden jeg ikke har klart et gram før. Har ikke spist noe utenom ,og har vært mett hele tiden.Til deg Nerthus,millioner takk for gode råd og oppmuntring du ga meg i en annen tråd . Jeg har skrevet ut rådene ,og jeg har også kjøpt ketolysetablettene du rådet meg til ,så de tar jeg hver dag.Ser at du hjelper mange,og det er utrolig flott å ha slike som deg til å hjelpe seg!!!!

sitv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/spis deg slank Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 15:35   #15
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Opprinnelig lagt inn av sitv, her.

Hei !! Jeg har gått på denne nr 2 dietten med frokostblanding,og har nå klart å gå ned 1 kg på en uke. Ikke det største resultatet,men jeg er fornøyd siden jeg ikke har klart et gram før. Har ikke spist noe utenom ,og har vært mett hele tiden.Til deg Nerthus,millioner takk for gode råd og oppmuntring du ga meg i en annen tråd . Jeg har skrevet ut rådene ,og jeg har også kjøpt ketolysetablettene du rådet meg til ,så de tar jeg hver dag.Ser at du hjelper mange,og det er utrolig flott å ha slike som deg til å hjelpe seg!!!!

bare hyggelig - og tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Godt å vite at man får utbytte av det jeg gir tilbakemelding på...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 16:16   #16
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Her bommer du nok litt - sjekk filosofiboksen til TS... han spiser spisdegslank-mat som er ferdige måltider levert frossent. Han trenger ikke planlegge, veie, måle osv siden måltidene er ferdig produsert.

Greit å sjekke hvilken retning som følges før man svarer - men ellers vil jeg si at det er kjempefint at du ønsker å bidra med gode råd!



jeg følger skaldemans filosofien.

  Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 16:35   #17
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank - første uke uten resultat....

Opprinnelig lagt inn av elsker lavkarbo, her.

jeg følger skaldemans filosofien.

Jepp - og det er ikke det samme som spisdegslank

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Thor Foseid - spis deg slank uten sult Trolljenta Spørsmål og svar 10 10-02-18 15:55
"Spis deg slank uten sult" Jabba Lavkarbobøker 9 25-10-09 17:51
Spis deg slank uten sult Niten Lavkarbobøker 3 06-05-09 10:46
Spis deg slank Heksehilda Spørsmål og svar 0 04-11-08 19:21
Resultat etter første uke ... Monikken Ketolysekuren 8 24-10-07 12:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no