Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Blåbær Biosa!

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-07, 15:23   #1
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs
Thumbs up

Blåbær Biosa!

Det er mulig dette er gammelt nytt, men jeg så et nytt produkt hos helsekosten i dag. Nemlig Blåbær Biosa. Det viser seg at Biosa Norge har lansert tre nye "Vita Biosa"-produkter: Biosa Norge - Nyheter.

Dette er jo gode nyheter. Jeg har aldri tålt urtene i Vita Biosa, men kommer garantert til å prøve meg på Blåbær Biosa. Med kun 1,5 g karbohydrater pr. 100ml er det jo fullt brukelig for oss på lavkarbo også.

Er det forresten noen som har fått muligheten til å prøve det?

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 16:25   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Blåbær Biosa!

Opprinnelig lagt inn av themonk, her.

Det er mulig dette er gammelt nytt, men jeg så et nytt produkt hos helsekosten i dag. Nemlig Blåbær Biosa. Det viser seg at Biosa Norge har lansert tre nye "Vita Biosa"-produkter: Biosa Norge - Nyheter.

Dette er jo gode nyheter. Jeg har aldri tålt urtene i Vita Biosa, men kommer garantert til å prøve meg på Blåbær Biosa. Med kun 1,5 g karbohydrater pr. 100ml er det jo fullt brukelig for oss på lavkarbo også.

Er det forresten noen som har fått muligheten til å prøve det?

desamme urtene er vel i denne også, den er bare tilsatt juice fra blåbær og aronia i tilegg

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 16:42   #3
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Blåbær Biosa!

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

desamme urtene er vel i denne også, den er bare tilsatt juice fra blåbær og aronia i tilegg

Er det? Synd det ikke står noe om innholdet på internettsiden.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 17:01   #4
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Blåbær Biosa!

Opprinnelig lagt inn av themonk, her.

Er det? Synd det ikke står noe om innholdet på internettsiden.


jeg forstd det slik i allefall, når det står 2i tilegg til" men jeg har aldri prøvd, så vet ikke

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vita Biosa mofe Kosttilskudd 31 17-08-08 19:48
Blåbær Klumpe Spørsmål og svar 3 04-12-06 14:32
Goda små blåbær....nam nam Antoinette Lavkarbo generelt 2 05-09-06 22:41
Blåbær! mofe Kosttilskudd 2 13-03-05 02:01
Nyplukkede blåbær! HP Kake/dessert og snacks 15 04-08-04 21:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no