Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Trening og ketose - negativt?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-11-09, 22:51   #51
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Trening og ketose - negativt?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er det jeg spør om, 3% er hva? 3% karbo kan jo være 150g, eller det kan være 3g, et prosentall sier jo bare noe om fordelingen. Som jeg syns så bra ut, dersom de 3% er et antall under 20g

Hvordan finner jeg ut hvor mange gram dette er da? Jeg legger alt jeg spiser inn i et skjema, og ut kommer ei kake som er delt inn i prosent. Står ikke noe om hvor mange gram jeg har spist av diverse, desverre. og ikke er jeg noen mattegeni som greier å tenke ut hvordan jeg finner det ut heller...Men håper noen kan hjelpe meg? Er svaret å i tillegg notere hvor mye ting veier? Jeg legger jo inn matvarene på vekt, men...det står ikke noe i skjemaet om det da.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 23:14   #52
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Trening og ketose - negativt?

Står det ingenting om hva de forskjellige delene av diagrammet utgjør? Annet enn i prosent? I såfall ville jeg brukt et annet program å legge det inn i. Diett.no f.eks.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 23:29   #53
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Trening og ketose - negativt?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Står det ingenting om hva de forskjellige delene av diagrammet utgjør? Annet enn i prosent? I såfall ville jeg brukt et annet program å legge det inn i. Diett.no f.eks.

Jeg var inne på diett.no, men det var så innviklet å sette seg inn i. Og siden jeg likevel hadde et abm på vektklubben som ikke var utgått, så gikk jeg likegodt inn der. og der står det ikke noe om gram og slik nei. Bare hvordan jeg kommer ut prosentmessig i forholdet protein, karbo, fett og evt. alkohol.

Det var så vanskelig å få lagt inn egne produkter på diett. no syns jeg. Om jeg ville legge inn min proteinshake, så fikk jeg ikke til det. og da ble det litt feil. Slike ting er enkelt på vektklubben sitt opplegg.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 02:07   #54
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Trening og ketose - negativt?

Men uansett så har du vel veid tingene for å få lagt inn rett andel av ting i skjemaet, så da kan du jo bare legge sammen karbohydratene i alt du har spist i løpet av dagen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 15:19   #55
Jolly
Medlem
 
Jolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 180
Jolly er ny på veien

Sv: Trening og ketose - negativt?

Ble en time spinning på meg i dag, instruktør, og det skulle være en 3er time, som vil si at vi skulle ha høy intensitet. Gud fader, kor jævlig. Jeg tok, som vanlig, en proteinshake med Udo's olje i, til frokost. Og så rett på trening. Under treningen ble det tatt inn kun vann. jeg fikk aldri kroppen igang, det var tungt og jeg fikk vondt i brystregionen når jeg presset kroppen hardt. Måtte "lyve" på meg litt vekt for å komme meg gjennom den timen. SÅ, min kropp, greier iallefall ikke å presse seg hardt på denne Ketolysedietten. At jeg kanskje kan kjøre middels over mye lengre tid, jo det kan godt hende. For jeg var ikke helt ødelagt etter en time og kunne godt sykla mer, men å kjøre intervall på sone 4-5, vel det kan jeg nok bare glemme ser det ut til.
Avslutta med litt styrke på rompe og overkropp, kan vel være greit å styrke litt musklene også, men en gang i uka, hjelper jo ikke så mye da, men bedre enn ikkeno.
No, ska e kom me i dusjen....om e ikkje skal ta et 5 min på sofaen først, blei så trøtt jo

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
forbrenning, intervall, karbo, trening


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Om ketose, trening og meg Bulldog Trening 9 16-05-10 20:13
Lavkarbo, negativt for hjernen? Evah Lavkarbo generelt 13 14-11-09 11:57
Trening på kh vs ketose Viclin Ketolysekuren 2 28-09-09 19:51
Ketose og trening Frank Atkins kosthold 0 20-05-08 08:16
Trening, konkurranse og ketose? cathrine Trening 7 20-03-08 21:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no