Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Lunsj

Reker og avokado -superenkel lunsj

Lunsj Har du gode tips til lunsjretter på lavkarbokosthold? Gode erstatninger til den tradisjonelle matpakken? Vi er mange som svært gjerne tar i mot tips.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-05-10, 14:58   #1
Makronella
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 143
Makronella har en fantastisk aura rundt segMakronella har en fantastisk aura rundt seg

Reker og avokado -superenkel lunsj

Avokado og reker -enkel lunsj


I dag hadde jeg behov for en rask og enkel lunsj -og det ble det også.
Kjøpte med meg en pakke med reker i lake -hadde håpet på ferske men de hadde ikke. Sjekk karbohydratinnhold i slike reker i lake da noen er tilsatt sukker. En avokado fikk også bli med hjem fra butikken. Avokadoen ble renset, siden den var god og moden ble den most lett med en gaffel sammen med en ss Philadelphia. Første gang jeg har brukt det sammen men det var bare en ss Philadelphia ost igjen i boksen så jeg tenkte jeg kunne bruke den opp. Drøyt halvparten av rekene ble også rørt inn. mens resten havnet på toppen. Noen dråper lime, grov revet pepper og majones over - enkel god mettende lunsj.
En kan gjerne ha hardkokte egg til og, men jeg var så sulten i dag at jeg ikke hadde tålmodighet til vente på det


You might also like:

__________________

Makronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 15:23   #2
Lill-B
Medlem
 
Lill-B sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 125
Lill-B er på en erverdig vei

Sv: Reker og avokado -super enkel lunsj

Dette så godt ut og avokado som er sååå godt. Dette må prøves.

__________________


September trening: 540/750
Lill-B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 09:12   #3
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Reker og avokado -super enkel lunsj

Ser kjempegodt ut!! Veldig glad i begge deler, så takk for at du minnet meg på denne varianten!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 22:51   #4
Seba-stina
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 42
Innlegg: 205
Seba-stina er på en erverdig vei

Sv: Reker og avokado -superenkel lunsj

Å, dette så nammis ut!! Jeg liker både reker og avocado, så dette må definitivt prøves!

__________________
DElmål 1 - 7kg til 1.juli 2013.
Delmål 2 - totalt 17kg til 1.januar 2014.
Delmål 3 - totalt 30kg til 1.januar 2015.
Seba-stina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, er ikke på tellingen for tiden. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Superenkel pannacotta Liv Kake/dessert og snacks 19 27-12-11 23:09
Superenkel granateplemousse-ostekake Gracella Kake/dessert og snacks 0 21-03-10 15:30
Superenkel fiskerøre/-mousse til hverdag og fest mål:littavetmenneske Festmat 2 18-10-09 20:33
Superenkel ketosevennlig blomkålsalat som tilbehør Lykkelig Middag 2 11-09-08 17:54
avokado snoopygirl Oppskrifter 5 17-02-06 19:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no