Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Start November 08

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-11-08, 00:09   #1
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Start November 08

Jeg begynte på eurodiett fredag den 7 november..andre som har beg denne mnd?? Kanskje vi kan følge hverandre i denne tråden her??

  Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 00:41   #2
Leona
Nytt Medlem
 
Leona sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 7
Leona er ny på veien

Sv: Start November 08

Hei!

Jeg begynte for et par uker siden, men etter produkt-smak-sjokk som førte til store motivasjonsproblemer og alvorlig sprekk, så er jeg i gang igjen i morgen! Er motivert altså, men må jobbe ganske hardt med viljen!

Vil gjerne ha en kompanjong!

Leona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 01:03   #3
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

Opprinnelig lagt inn av Leona, her.

Hei!

Jeg begynte for et par uker siden, men etter produkt-smak-sjokk som førte til store motivasjonsproblemer og alvorlig sprekk, så er jeg i gang igjen i morgen! Er motivert altså, men må jobbe ganske hardt med viljen!

Vil gjerne ha en kompanjong!

Supert!! Det blir spennende å følge deg. Hvor mye skal du ned? Jeg gikk på eurodiett i fjor og gikk ned nesten 30 kg Sluttet å røyke i sommer og lagt på meg ca 13 kg igjen.. derfor begynt igjen på eurodiett. Du blir fort vant med smakene på produktene.. til slutt blir du litt avhengige av de he he..

  Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 11:29   #4
Lillis
Juniormedlem
 
Lillis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Alder: 56
Innlegg: 19
Lillis er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Hei dere. Jeg har startet i dag og blir gjerne med i denne tråden.....
Er det noen som vet om jeg kan putte i meg noe som helst av sukkerfritt som feks tyggis, pastiller.....skulle gjerne gjort noe med denne smaken i munnen.
Skal forresten ned 30 kg så det er bare å henge i.

Lykke til dere:-)

__________________


Lillis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 14:03   #5
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

Opprinnelig lagt inn av Lillis, her.

Hei dere. Jeg har startet i dag og blir gjerne med i denne tråden.....
Er det noen som vet om jeg kan putte i meg noe som helst av sukkerfritt som feks tyggis, pastiller.....skulle gjerne gjort noe med denne smaken i munnen.
Skal forresten ned 30 kg så det er bare å henge i.

Lykke til dere:-)

Hei så kjekt vi er flere er det eurodiett du går på også?? Jeg har brukt sukkerfri tyggis og drops (extra) men vær obs på at enkelte får økt sukkerbehov av å spise dette.

Jeg sitter nå og spiser broccoli og tomat med soyabønnene oppi. Ikke så verst faktisk.

Lykke til du også.

  Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 00:27   #6
Lillis
Juniormedlem
 
Lillis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Alder: 56
Innlegg: 19
Lillis er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Hei igjen...
Da er jeg endelig hjemme fra jobben og er ferdig med min første dag med "posemat"...
Hørtes godt ut med broccoli, tomat og soyabønner.....skal prøve det en dag.
Jeg har hatt en helt ok dag, men med senvakt var det litt sånn vanskelig å gjøre noe ekstra ut av maten....ok allikevel...

Gleder meg til jeg kan spise hjemme og steke meg løk, champ osv....det blir nok bedre.
Hadde litt balsamico eddik i salaten, det kan vel ikke skade?!?

Ja Nyne, det er Eurodiett. Har som mål å gå ned 30 kg så det er bare å henge i stroppen:-)

Nå unner jeg meg en boks pepsi max, kunne jo drikke litt av det skjønte jeg så det er kveldskosen min....

Er det noen som forresten har peiling på om det er ok å steke i litt olje? Type raspolje feks?

Lykke til videre folkens, natti natt....

__________________


Lillis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 10:22   #7
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

Ja man kan bruke litt olje enten til steking eller til dressing. Er ikke så veldig mye det er snakk om mener jeg.. 1 ss eller noe basmatiko eddik er også lov.

I går ferdig med dag 4. Var ute med jentene på jobben og spiste. Jeg spiste en salat, hadde så utrolig sinnsykt lyst på dessert, men holdt meg til en kopp kaffe. Så litt stolt av meg selv nå

Tror ikke jeg er i ketose ennå, pleier få en skikkelig stinkånde, og det har jeg ikke. Foreløpig har jeg vært veldig flink til å drikke vann, ligger på mellom 5-6 liter hver dag... kanskje litt i overkant??

Nå skal jeg snart til byen for å se på kjole og evnt julepresanger. Ha en super dag alle !

  Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 10:57   #8
Lillis
Juniormedlem
 
Lillis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Alder: 56
Innlegg: 19
Lillis er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Så flink du var ute med jobben. Det er sånne ting som er utfordrende kjenner jeg. Det er jo tid for julebord og "ut og spise hygge" med mange forskjellige nå før jul.
Tenkte kanskje det var en dum tid å starte på, men samtidig er jeg såååå utålmodig også så jeg hoppa i det....

Jeg synes jeg var utrolig flink i går som drakk 3 liter vann, men det blir jo en dråpe det ifht dine 5-6 liter....
Jeg har jo aldri gjort dette før så jeg skal ta meg en tur på apoteket og kjøpe meg sånne ketostix for å følge med.
Men har jo bare gått en dag nå så det er vel uansett litt tidlig.
Klarte ikke dy meg men måtte hoppe på vekta i dag og jeg hadde gått ned 1 kg fra i går, det er motiverende det!!!!

Plagdes med skikkelig hodepine i går og kjenner den i dag også, det kan også komme av litt mindre kaffe enn vanlig....

Ja, ja, lykke til med handletur Nyne, kos deg.
Og deg og alle ønsker jeg en flott dag.....

__________________


Lillis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 17:45   #9
moma
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 62
moma er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Jeg begynte på fase 1 forrige søndag, og skal til legen imorgen og veies og alt det der, så det blir spennende å se hvordan det går. Jeg har ikke vekt hjemme, og har ingen følelse av at jeg har gått ned noe. Men jeg har sjekket med stix, og har vært i ketose siden dag 3 hvertfall.
Jeg er heldig og liker alle produktene - selv om jeg liker de søte produktene mindre enn de andre produktene. Jeg steker opp sopp, løk, oregano og omelett til middag, og spiser med salat, eller spiser salat med grønnsaker og litt dressing og soyjabønner.
Henger meg gjerne på denne tråden framover.

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w3za3ir/" target=_blank>

moma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet / Fedon Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 18:09   #10
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

Opprinnelig lagt inn av Lillis, her.

Så flink du var ute med jobben. Det er sånne ting som er utfordrende kjenner jeg. Det er jo tid for julebord og "ut og spise hygge" med mange forskjellige nå før jul.
Tenkte kanskje det var en dum tid å starte på, men samtidig er jeg såååå utålmodig også så jeg hoppa i det....
Klarte ikke dy meg men måtte hoppe på vekta i dag og jeg hadde gått ned 1 kg fra i går, det er motiverende det!!!!
Plagdes med skikkelig hodepine i går og kjenner den i dag også, det kan også komme av litt mindre kaffe enn vanlig....

Ja, ja, lykke til med handletur Nyne, kos deg.
Og deg og alle ønsker jeg en flott dag.....

..det passer vel egentlig aldri å legge om livsstilen, det er alltidm en fest, bursdag.. mye viktigere å beg når man selv er motivert!! Så fantastisk med 1 kg ned allerede!! Hurra!.. men tror det er lurt å veie seg bare en gang om uka . Jeg også plaget med hodepine, og får råd fra andre om at det er fordi jeg drikker for lite vann, men d stemmer nok ikke for min del.. 5-6 liter på være mer enn nok

Opprinnelig lagt inn av moma, her.

Jeg begynte på fase 1 forrige søndag, og skal til legen imorgen og veies og alt det der, så det blir spennende å se hvordan det går.
Henger meg gjerne på denne tråden framover.

Kjekt du blir med!!
Blir utrolig spennende med kontroll hos lege i morgen da! Gleder meg til å høre hvordan det har gått!!

  Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 18:14   #11
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

Vært sulten i dag også så til middag lagde jeg følgende:

Kokte 2 blomkål med 2 gule løk og mosa dette når d var ferdig kokt. Hadde oppi en hel hvitløk salt og pepper. La "blomkålmos" på tallerken og strødde over soyabønnene (ikke alle på en gang for de blir fort vasne..) Spiste meg god og mett, har fortsatt mye igjen som jeg kan kose meg med i morgen.

  Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 00:36   #12
Lillis
Juniormedlem
 
Lillis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Alder: 56
Innlegg: 19
Lillis er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Opprinnelig lagt inn av moma, her.

Jeg begynte på fase 1 forrige søndag, og skal til legen imorgen og veies og alt det der, så det blir spennende å se hvordan det går. Jeg har ikke vekt hjemme, og har ingen følelse av at jeg har gått ned noe. Men jeg har sjekket med stix, og har vært i ketose siden dag 3 hvertfall.
Jeg er heldig og liker alle produktene - selv om jeg liker de søte produktene mindre enn de andre produktene. Jeg steker opp sopp, løk, oregano og omelett til middag, og spiser med salat, eller spiser salat med grønnsaker og litt dressing og soyjabønner.
Henger meg gjerne på denne tråden framover.

Så hyggelig å være flere!!
Jeg er også heldig og liker produktene, deilig i dag med masse stekt champ og omelett til middag....
Skal ut å kjøpe meg stix i morgen så jeg får se om jeg er i ketose, er litt spennende det.....
Har kjent meg litt svimmel i dag og plages med hodepine men skjønner at det er ganske normalt

Lykke til videre til deg også.

__________________


Lillis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 09:48   #13
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

LEONA hvor er du?? Går det bra med deg???

Ha en strålende ed dag jenter!

  Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 15:48   #14
moma
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 62
moma er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Hurra! Vært hos legen idag og er strålende fornøyd med framgangen. Nesten så det fortjener en egen tråd
-4.3 kg på 10 dager, og -5.5cm i midjemål

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w3za3ir/" target=_blank>

moma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet / Fedon Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 16:31   #15
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

Opprinnelig lagt inn av moma, her.

Hurra! Vært hos legen idag og er strålende fornøyd med framgangen. Nesten så det fortjener en egen tråd
-4.3 kg på 10 dager, og -5.5cm i midjemål

HURRA!! Gratulere så masse, det var jo sinnsykt bra! Skjønner godt du er fornøyd!! Dette gjør noe med motivasjonen altså.. det er bare å fortsette

  Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 17:54   #16
moma
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 62
moma er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

I utgangspunktet hadde egen sagt 14 dager på fase 1, idag bestemte vi oss for 11 dager til (altså 21 dager), siden formen er topp, resultatet bra, jeg liker all maten, er ikke sulten i det hele tatt, føler dette går strålende og ja - i det hele tatt. Er veldig fornøyd.

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w3za3ir/" target=_blank>

moma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet / Fedon Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 18:06   #17
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

Opprinnelig lagt inn av moma, her.

I utgangspunktet hadde egen sagt 14 dager på fase 1, idag bestemte vi oss for 11 dager til (altså 21 dager), siden formen er topp, resultatet bra, jeg liker all maten, er ikke sulten i det hele tatt, føler dette går strålende og ja - i det hele tatt. Er veldig fornøyd.

hmm 21 dager.. jeg har også tenkt 14 men kanskje jeg også skulle tatt 21.. får se hva vekta viser underveis.

  Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 19:53   #18
Leona
Nytt Medlem
 
Leona sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 7
Leona er ny på veien

Sv: Start November 08

Jeg er her!!

Det går bra i dag også. Er i ketose igjen. Var litt deppa i går da stixen viste negativt, men det var bare dag to.. I dag var stix'en rosa!

Jeg må innrømme at omeletten ikke var vond allikevel. Det gikk helt fint.
Min favoritt er sjokoladedrikken. God frokost, og lettvint nok til å (endelig) få tid til frokost.

Noen som har tips for å piffe opp pannekakene?

Leona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 21:47   #19
Lillis
Juniormedlem
 
Lillis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Alder: 56
Innlegg: 19
Lillis er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Opprinnelig lagt inn av moma, her.

Hurra! Vært hos legen idag og er strålende fornøyd med framgangen. Nesten så det fortjener en egen tråd
-4.3 kg på 10 dager, og -5.5cm i midjemål

Gratulerer!!!! Så utrolig bra...
En sånn start gir motivasjon det.......

__________________


Lillis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 21:49   #20
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

Opprinnelig lagt inn av Leona, her.

Jeg er her!!

Det går bra i dag også. Er i ketose igjen. Var litt deppa i går da stixen viste negativt, men det var bare dag to.. I dag var stix'en rosa!

Jeg må innrømme at omeletten ikke var vond allikevel. Det gikk helt fint.
Min favoritt er sjokoladedrikken. God frokost, og lettvint nok til å (endelig) få tid til frokost.

Noen som har tips for å piffe opp pannekakene?

Man kan være i ketose selv om stix ikke gir utslag, så ikke depp over den ! Ang pannekakene vet jeg d er noen som har hatt kanel i før de steker, og de liker d godt. Jeg liker ikke pannekakene.
Det kan være lurt å prøve produktne flere ganger, man forandrer mening underveis. Utrolig viktig å krydre godt også ellers blir det meste smakløst.
Går bra med meg også, er så glad for å være i gang

  Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 22:14   #21
Lillis
Juniormedlem
 
Lillis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Alder: 56
Innlegg: 19
Lillis er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Jeg skal gå i 30 dager på fase 1, kanskje det har med å gjøre at jeg skal gå ned mye, 30 kg....
Jeg venter på denne energien jeg har lest skal komme, er litt slapp jeg synes jeg?!?!?
Men det går bra også da:-)

__________________


Lillis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 23:44   #22
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

ja man er nok slapp i begynnelsen.. i allefall første uka. Jeg har beg på Rosenrot kaspler også for å få økt energi.Den fåes på Rema1000 2 kapsler om morgenen skal visst gjøre susen, har brukt de i 5-6 dager nå og venter spent på effekten

  Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 00:03   #23
Leona
Nytt Medlem
 
Leona sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 7
Leona er ny på veien

Sv: Start November 08

Jeg tar Spirulina i tillegg til de andre vitaminene. Spirulina er en veldig bra alge, og jeg har hatt superenergi siden jeg begynte! Men akkurat nå: litt vondt i hodet. Jeg skjønner ikke helt hvor mye jeg skal spise av grønnsaker i løpet av en dag.

__________________
What goes up, must come down

Leona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 13:57   #24
moma
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 62
moma er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Det kan være så enkelt som at du ikke får i deg nok vann også, lillis! Da blir du slapp...

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w3za3ir/" target=_blank>

moma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet / Fedon Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 19:24   #25
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Start November 08

Du kan iallefall spise ubegrenset av salat, broccoli og blomkål, inntil 250 gram m paprika, tomat ++ noe jeg ikke husker. Spis såpass til hvert produkt/måltid at du føler deg sånn passe mett. Er vel anbefalt å spise grønnsaker til hvert måltid, men d er vanskelig for meg å få til...

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere? Ella-A Ketolysekuren 139 03-12-08 21:57
Verdens? ledende fett"guru" kommer til norge i November. topinvestor Spørsmål og svar 12 04-11-06 18:48
Skaldeman til Oslo i november janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 19-10-06 19:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no