Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

ang bocca,,etc

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-02-04, 22:50   #1
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

ang bocca,,etc

Leser her inne at det er noen som "anbefaler"mørk sjokolade!Har noen et godt tips til en mørk sjokolade med lite karbo??Er det f eks lite carbo i bocca eller premium dark??Har nemlig gått å snust litt på hva jeg kanksje senere kan "skeie"ut med ..når jeg har kommet godt inn i atkins! Eller er finnes det noe bedre på helsekost eller noe??

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 18-02-04, 00:32   #2
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Skjønner du blir veldig fokusert på sjokolade under introen.
Egentlig så har ikke jeg peiling, men det er en del innlegg her og da er det snakk om Cavalier som fås kjøpt på helsekost.

Men vent til introen er over!!!!

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 18-02-04, 08:24   #3
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Bocca er vel ikke det beste alternativet selv om den mørkeste har 70% kakao. I helsekostbutikker finner du sjokolade (husker ikke produsenten) med opp til 86% og lite sukker.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 18-02-04, 08:40   #4
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

takk takk;O)

Ja.vet jeg skal vente med introen er over..;O) tenkte jeg skulle spise noe annet enn stratos etc til helgen..å prøve det ut med ketostix!Er vel bedre å spise det
Nå har jeg iallefall satt meg inn i noen oppskrifter etc..og hoødt meg bra unna egg til introen begynner,tenkte det var lurt så jeg slapp å bli lei på forhånd..
Så til uka blir det vel omelett meg her og omelett meg der;O)

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 18-02-04, 11:48   #5
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Torras, polyoler.

Bortsett fra Cavalier, så har du noe som heter Torras som er bruker mallitol i stedet. Har fire eller fem forskjellige typer sjokolade i denne serien. Har funnet den i Sverige (Svinesund) og vet ikke om man får den her... Har også funnet en sjokolade som inneholder fructose og som jeg takler å ta fire biter av pr. dag uten å gå ut av ketose. Må jo prøves frem hos den enkelte om du tåler den.

Alle sjokolader hvor det står under karbohydratene at de bruker "polyol'er" kan du trekke fra antallal g polyoler fra totale karbo-inntaket. Det du står igjen med er da netto-karbohydrater og det er de vi skal bekymre oss over.

Imidlertid smaker jo ikke disse sjokoladene helt Freia, men i nøden går det jo an.
Annen bivirkning er veeeeeeeeeeldig rumlende mage, diare, oppblåsthet ved stort inntak.

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-02-04, 15:12   #6
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

tusen takk for flotte svar;O)

Jeg var i butikken istad og kjøpte tre forskjellige cavalier sjokolader;O)Tar dem til helgen før induksjonen begynner;O)Er jo bedre enn vanlig stratos uansett!!Fant en sjokolade i butikken blant vitaminene og slikt..og den heter så mye som Holex!
Har du hørt noe om denne??Står at det er 35 %kakaoinnhold minst når det!Men så står det følgenede som jeg ikke skjønner noe av:-(
Karbohydrater=42 gram
*og which sugar 39 gram
*Of which fructose 30 gram
Fiber 4 gram..
Dette betyr da??Er ikke helt inn i dette ennå serru;O)*lol*
Kan ikke jeg spise den..så får typen den*ss*

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spørsmål ang Eurodiett Charlie Eurodiett 15 08-06-06 15:37
Ang Gjester! Viktig Les Her! HP Informasjon 2 10-02-04 15:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no