Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

buhuu jeg spiste linsepure til middag ikveld

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-01-04, 00:28   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

buhuu jeg spiste linsepure til middag ikveld

har jeg ødelagt alt da? er jo bare på 8. dagen av ketosen min.... men tenkte først å avslutte siden mannen min ville det, men nå virker det som om han ombestemte seg (mannfolk!!) så må jeg begynne heeelt på ny da? å telle fra dag 1? var vel ca en dl jeg spiste.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-01-04, 00:38   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Går sikkert bra!

Pass på å spise minst mulig karbohydrater til du måler ketoner igjen i morgen.

Atkins skriver i boken sin om noen forskere som mener at en kan spise så mye karbohydrater en vil så lenge en gjøre det på under 1 time. Da vil ikke kroppen få tid til å omstille seg til å ta dem opp. Men han skriver at det ikke det ikke er noe å spekulere i da... Men det er jo litt greit hvis en sprekker litt en dag, eller er "tvunget" til å spise ihvertfall et kakestykke når en er på besøk...

Stå på du Iset! Er vanskelig rundt dag 8... Men du kan ikke si til noen at du har "prøvd" Atkins før du har gått alle 14...

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 11-01-04, 00:54   #3
Caledonia
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: London
Alder: 49
Innlegg: 7
Caledonia er på en erverdig vei

Hei du, det gaar nok bra.

Men jeg tror ikke jeg hadde gjort det igjen. Det er jo du som bestemmer dette her, men du setter jo bare paa bremseklossene hvis du spiser mat med hoey karbo (jeg et ikke linser er det vaerste, mange sprekker med pizza el lignende). Opp til deg hvor lang tid du vil bruke paa aa miste vekta, men er du som meg vil du nok ned ganske raskt.

Du har ikke oedelagt alt og du kan fortsette slik som du har gjort foer. Har du Ketostix? Da kan du jo maale om du fortsatt har ketones i urinen. Tror jeg spiste litt for mye kaal her forleden og da forandra stixa nesten ikke farge i det hele tatt. Det tok 12-14 timer for det forvant fra systemet mitt.

Lykke til Iset, detta klarer du

Caledonia er avlogget   Svar med sitat
Gammel 11-01-04, 11:41   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

takk for svar dere må kjøpe ketostix, har ikke summet meg til å kjøpe nye, men jeg veide meg i morges og da hadde vekta gått ned 100 gram siden i går...... så det kan jo ikke ha gjort allverdens skade.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-01-04, 12:01   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Ketostix er jo bare et must da!!!


De er jo bare kjempemotiverende! Også så gøye! Alltid kjekt å se "hvor lilla vi har klart å bli i dag", Hvor bra vi ligger an i løypa...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 11-01-04, 12:14   #6
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

De er spesielt viktige de første 14 dagene, i omstillingsfasen.

Fordi da skal de være så lilla som mulig. Klarer du ikke oppnå den mørkeste da, trenger en å spise mer fett, og mindre protein, og ikke mer enn 10g karbohydrater... Og om ikke det hjelper så er det fett-faste som gjelder (90% av energien fra fett... ) Det knekker selv den hardeste karbo-kropp

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no