Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

August-startere 2011

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-11-11, 14:18   #426
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: August-startere 2011

Ja tenkte sån da jeg startet jeg og. At julematen den skulle ingen(les jeg) ta fra meg.. men blir vanskeligere og vanskeligere å tenke seg til å spise flere karbohydrater synes jeg.. trives godt på mine 15.. vet jo at jeg kan øke og har tenkt til å øke litt på kh etter nyttår ( 6 mnd grense)
Så jeg skal spise middagen slik den skal spises, og heller lage mitt eget godteri og brød slik at julen blir fylt med masse god mat og godteri EEELsker julen! tviler på at jeg synes det er så vanskelig å begynne på igjen etter en karbo dag, viljestyrken er min venn

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 18:14   #427
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Nei, vi får se Er vanskelig å bestemme seg for enten eller så nærme. Men for meg er det bare to mulige scenario, enten så er jeg superflink og spiser ketogent ellers så spiser jeg normalt. Om man detter ut av ketose pga 100 karbo eller 200 karbo har relativt lite å si.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 22:09   #428
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: August-startere 2011

usj, jeg glemmer mellom hver gang jeg spiser gele at det ikke er såå godt.. blir jo så kvalm.. :S men det er noe merkverdig som skjer med min hjerne ettersom dette er noe jeg glemmer..

jaja helg er det nå hvertfall og denne uken har jeg fullført 3 treninger som planlagt får se om jeg ikke merker det til mandagen

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 13:35   #429
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Flink jente

Jeg trener ganske mye og slapper av i helgene for å "komme meg", skal ta en liten joggetur i dag som frister veldig lite gitt.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 17:14   #430
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: August-startere 2011

puh, endelig ett pust i bakken, og tid til å oppdatere..

hadde veiedag på mandag og gikk ned 0,6 kg jippi!!
skulle ønske det var litt mer jevn nedgang på meg, heller det enn stillestående noen uker og kjempe søkk ned, såpnn av og på nedgang er så uforutsigbart.. men det er nå sånn det er med kroppen

Utrolig lite aktivitet fra August gjengen, hadde vært fint og få sett hvordan det går med alle dere andre og

squash "spaghetti" til middag i dag .. nom nom nom

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 22:20   #431
LGT
Juniormedlem
 
LGT sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 42
LGT er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Hei, hei. Her er i alle fall jeg! Lenge siden jeg har skrevet her inne, rett og slett fordi jeg ikke lenger er på et ketogent kosthold. Men jeg spiser ikke brød, pasta, ris, blandings kjøttprodukter, hel- og halvfabrikata. Videre har jeg måtte endre på fettinntaket på grunn av høyt kolestrol. Så nå spiser jeg brelett og lettrømme i stedet. Jeg har også en karbodag i uken, dv. hver fredag. Går allikevel sakte, men sikkert nedover, og trives veldig godt med det kostholdet jeg har i dag. Det aller beste er å slippe å gå rundt som en oppblåst ballong!! Var på kakebesøk her forleden dag. Spiste et par stykker med gjærbakst, og er fremdeles ikke helt "god" i magen.

Lykke til alle dere andre flinke folk! Kommer til å være inn på her altså, men noe mindre aktiv grunnet de endringene jeg har gjort.

__________________
Oppstart operasjon vekttap: 06.08.2015. Mål: Veie 63 kg ved utgangen av 2015



LGT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 21:23   #432
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Jaja, våknet opp med masse blødninger i et operasjonssår. Måtte på sykehuset og fastet siden 4 i natt. SÅ jeg har fått masse sukkervann, akkurat kommet hjem og nå er alt ødelagt så jeg skal spise sjokolade og potetgull
Deppa og gir litt faen, på'n igjen i morgen Jeg er en svak og dårlig person!

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 22:48   #433
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Jeg er også med, men kroppen vil ikke være med... 93,1 i dag..

Uff, så ekkelt ketoseprinsen.

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 13:36   #434
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: August-startere 2011

Da har veiedagen min kommet og gått, og vekten har ikke rikket seg ett gram..
har slumset litt med mengde kh denne uken ettersom jeg var hjemme hos mor og far denne uken, og det da ble litt kake og slikt ( lavkarbo seff)
Jeg har i hvertfall ikke gått opp, så det er i hvertfall bra..

men begynner å se en trend i min vekt reduksjon, en uke med samme vekt som uken før og neste uke ned ca 1 kg. rykk og napp.. så får håpe det er sånn denne gangen og da, og at det ikke er stillestand neste uke og, for det er demotiverende!

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 20:39   #435
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Etter noen uker opp og ned i vekta pga ufrivillig utskeielse med hjelp av lege og svak viljestyrke etterpå har jeg endelig klart å gå ned igjen siste uka. 2kg ned og forbrenninga er godt i gang igjen.

94kg nå og jeg skal til 87-89. Rart å tenke på at jeg veide 121,7 når jeg starta en trist sommerdag i august.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 01:09   #436
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Har gått forrykende fort i det siste. Er nede på 89,7kg nå, skjønner ikke hvordan jeg tenkte for jeg har fortsatt noen få kg å gå ned. Men nærmer meg.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 11:29   #437
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: August-startere 2011

Holy manoly.. jeg har rast ned de siste to ukene altså.. ned 1,2 kg denne uken.. fantastisk motiverende!! har vært litt mer slækk på kh i det siste ettersom jeg er midt oppi en eksamensperiode og ikke har tid til å veie alt jeg spiser.. tipper jeg har ligget nærmere 20 kh enn 15.. men det er jo ikke noen krise.. ettersom jeg har lovet alle mine nærmeste at jeg skal øke kh etter jul.. ( de blir litt bekymret for meg.. må jo ikke være såå ekstrem :P )
jaja.. synes nå ikke det er såå ekstremt jeg da.. men

vi er kanskje ikke så mange igjen av augusterne lenger??

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 14:57   #438
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av lizliz, her.

Holy manoly.. jeg har rast ned de siste to ukene altså.. ned 1,2 kg denne uken.. fantastisk motiverende!! har vært litt mer slækk på kh i det siste ettersom jeg er midt oppi en eksamensperiode og ikke har tid til å veie alt jeg spiser.. tipper jeg har ligget nærmere 20 kh enn 15.. men det er jo ikke noen krise.. ettersom jeg har lovet alle mine nærmeste at jeg skal øke kh etter jul.. ( de blir litt bekymret for meg.. må jo ikke være såå ekstrem :P )
jaja.. synes nå ikke det er såå ekstremt jeg da.. men

vi er kanskje ikke så mange igjen av augusterne lenger??

Hehe. Kjenner til den. Bestemor mente at jeg hadde slanka meg nok når bmi var på 32.
Får kjeft av søsken fordi jeg ikke skal spise julegodis og all mat.

Er nok få igjen av oss. :-(

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 20:27   #439
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: August-startere 2011

Jeg er fortsatt med, men skriver sjelden. Dog, jeg har tatt en liten minipause.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 11:28   #440
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Målet er nådd. Hadde aldri trodd at jeg skulle noensinne være slank igjen. Følelsen er digg! Godt nyttår folkens :-)

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 12:42   #441
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.184
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: August-startere 2011

Gratulerer, prinsen! Begynte i august jeg også, men så ikke denne tråden før nå. Jeg har riktignok ikke kommet like langt som deg, men 14 kg siden midten av august er helt OK for meg. Det er mye raskere enn jeg klarte på VG's vektklubb for noen år siden, og det føles mye bedre for kroppen også. Om jeg klarer å nå målet i løpet av 2012 så er jeg godt fornøyd jeg. Sant å si så er jeg ganske godt fornøyd allerede..

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 12:46   #442
LGT
Juniormedlem
 
LGT sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 42
LGT er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Da er jule- og nyttårfeiring vel overstått- for min del har det betydd fri flyt av karbohydrater....Føler meg guffen og oppblåst. Så nå er det skjerpings her! Har også gått opp et par kilo!! Håååååper det er mest vann og at de to kiloene renner av fort, fortere, fortest!!

__________________
Oppstart operasjon vekttap: 06.08.2015. Mål: Veie 63 kg ved utgangen av 2015



LGT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 13:19   #443
Parrot
Juniormedlem
 
Parrot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Rælingen
Innlegg: 11
Parrot er på en erverdig vei
Smile

Sv: August-startere 2011

Gratulerer ketoseprinsen!
Jeg er fortsatt med, leser på forumet nesten hver dag. Siden august har jeg gått ned ca 10 kg og gubben i huset ca 15, så vi er veldig fornøyd. Vi har fortsatt et stykke igjen til idealvekt og deretter blir det vel et livslangt vedlikehold....Regner altså med å bli her en stund

__________________


Parrot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 16:11   #444
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Parrot, her.

Gratulerer ketoseprinsen!
Jeg er fortsatt med, leser på forumet nesten hver dag. Siden august har jeg gått ned ca 10 kg og gubben i huset ca 15, så vi er veldig fornøyd. Vi har fortsatt et stykke igjen til idealvekt og deretter blir det vel et livslangt vedlikehold....Regner altså med å bli her en stund

Thank you people!
Ja, vedlikeholdet er i gang her! Prøver å finne kostholdet som passer meg best, prøver meg på en lchf varient rundt 50kbh nå om dagen. Etter å ha tenkt ketolyse i snart et halvår så føles det rart og "usunt" å over doble karboene, hehe.
Flinke folk alle sammen, hadde ikke trodd at man skulle holde ut så lenge! Men dette kostholdet gjorde det veldig lett.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 16:30   #445
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: August-startere 2011

Grattis alle andre august startere. Jeg starta også i sept 2011. Nådde målet i nov 2011 med ned 10,5 kg. Ikke superduper lavkarbo, men lavkarbo nok kombinert med temmelig mange mil langs veiene.

Holdt vekten nå siden nov og går jeg opp igjen nå, så skyldes det enten at jeg blir lat og slutter trene, eller jeg bestemmer meg for at nå skal jeg gå opp igjen.

  Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 16:31   #446
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Grattis alle andre august startere. Jeg starta også i aug 2011. Nådde målet i nov 2011 med ned 10,5 kg. Ikke superduper lavkarbo, men lavkarbo nok kombinert med temmelig mange mil langs veiene.

Holdt vekten nå siden nov og går jeg opp igjen nå, så skyldes det enten at jeg blir lat og slutter trene, eller jeg bestemmer meg for at nå skal jeg gå opp igjen.

Åh, faen, nå så jeg jo at jeg starta i september og ikke i august....hahaha, har ikke kontroll jeg nei.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
April 2011-startere? dakota Optimal Ernæring 3 19-03-12 21:06
Juli-startere 2011 kattungen Ketolysekuren 218 21-09-11 11:55
Skravle tråd for Juli 2011 startere :D mamae Ketolysekuren 0 03-07-11 17:56
Juli 2011 startere? (Veietråd) mamae Ketolysekuren 1 03-07-11 17:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no