Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Januarskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-01-12, 02:14   #1
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Januarskravletråden 30+

GODT NYTT ÅR, ALLE SAMAN!!!!!!!
Herved startes årets første 30+ skravletråd, med ein SKÅL i liksom-sjampis (nærmare bestemt J.P. Chenet Blanc de blancs brut) for å takke for det gamle og ønske dykk alle eit riktig STRÅLANDE nytt år! Her har eg gjort kål på "boble"-flaska mi no (det var berre ei lita ei, altså, men eg er ikkje vand til å drikke alkohol, så det skal ikkje så mykje til før eg blir litt susete i hovudet.)

2012 blir KNALLBRA altså. Det bestemmer EG!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde av meg 5.jpg (21,4 KB, 55 visninger)
__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 02:47   #2
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Januarskravletråden 30+

Godt nytt år Pen du er Zillah!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:49   #3
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Januarskravletråden 30+

Godt nytt år alle sammen

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 20:57   #4
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden 30+

Godt nyttår! Flott bilde Zillah
Har dere nyttårsforsett? Eller bare mål for mnd?
Jeg tenker som så at jeg bare før fortsette på samme måte med trening, lavkarbo og mindre fett. Det har gjort meg lykkelig i allefall

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 22:51   #5
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden 30+

Tusen takk, jenter Bildet er jo elendig, sånn kvalitetsmessig. (Takk til mitt 99-kroners webcam og ingen andre lyskilder enn talglys i bakgrunnen.) Men det var ein fantastisk nyttårsaften. Best ever (hittil i alle fall).

Mål for meg denne månaden må vere å klare å hale i stand en praksisplass. Det skar seg i desember. Men det må da vere råd å finne noko. Forhåpentlegvis. Nyttårsforsett har eg også fått meg - eg skal lære meg å spele fiolin. Er på overtid med den, men det er aldri for seint, gammal kjærleik rustar ikkje og alt det der

Åh, men no er eg trøytt altså! Om berre ungane no ville sove (heilt døgnville no etter ferien, korleis skal det gå når skolen tar til igjen om eit par dagar), så sovnar eg nok som ein stein sjølv også.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 22:55   #6
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Tusen takk, jenter Bildet er jo elendig, sånn kvalitetsmessig. (Takk til mitt 99-kroners webcam og ingen andre lyskilder enn talglys i bakgrunnen.) Men det var ein fantastisk nyttårsaften. Best ever (hittil i alle fall).

Mål for meg denne månaden må vere å klare å hale i stand en praksisplass. Det skar seg i desember. Men det må da vere råd å finne noko. Forhåpentlegvis. Nyttårsforsett har eg også fått meg - eg skal lære meg å spele fiolin. Er på overtid med den, men det er aldri for seint, gammal kjærleik rustar ikkje og alt det der

Åh, men no er eg trøytt altså! Om berre ungane no ville sove (heilt døgnville no etter ferien, korleis skal det gå når skolen tar til igjen om eit par dagar), så sovnar eg nok som ein stein sjølv også.

Jeg har også som nyttårsforsett å søke sykepleien, og å begynne å spille gitar igjen. Mål denne mnd er ned 3-4 kg.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 23:00   #7
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden 30+

Å, men det må du gjere, Anarko! Spele igjen, meiner eg. Det har vore piano som har vore mitt instrument (enda eg helst ville vore fiolinist, men det blei dessverre ikkje slik), men no har eg ikkje hatt instrument på så mange år at det nesten berre er vondt å ta i eit piano. Men eg må ha musikken i livet, det er eit stort svart hol av sakn som eg ikkje klarer å leve med lenger, og ettersom eg faktisk har fiolin å spele på, og kan øve saman med jentene mine, så skal eg sanneleg gjere det! Ja!!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 23:49   #8
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Å, men det må du gjere, Anarko! Spele igjen, meiner eg. Det har vore piano som har vore mitt instrument (enda eg helst ville vore fiolinist, men det blei dessverre ikkje slik), men no har eg ikkje hatt instrument på så mange år at det nesten berre er vondt å ta i eit piano. Men eg må ha musikken i livet, det er eit stort svart hol av sakn som eg ikkje klarer å leve med lenger, og ettersom eg faktisk har fiolin å spele på, og kan øve saman med jentene mine, så skal eg sanneleg gjere det! Ja!!

Da har du planene klare i allefall! Jeg har 2 gitarer. El-gitaren har jeg tenkt på å få fiksa lenge, og en liten forsterker hadde ikke skadet heller. Men har også en kassegitar, og jeg tenker at om den får på seg nye strenger, og jeg tar meg litt tid innimellom, finner noter, og begynner å klimpre litt igjen så kan jeg bli flink igjen

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 10:01   #9
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Januarskravletråden 30+

Hei og godt nytt år til dere alle. Nyttårsforsettet mitt er: Å være snill mot meg sjøl. Det vil si spise lavkarbo, trene og si nei når jeg mener det.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 10:28   #10
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januarskravletråden 30+

Godt nyttår alle sammen. Måtte alle få sine ønsker for året oppfylt.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 10:46   #11
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Januarskravletråden 30+

Har ingen nyttårsforsett, men ønske om å fortsette med livstilssendringen i 2012. Forhåpentligvis få en fast jobb der jeg jobber nå og være flinkere med kostholdet for resten av familien.

Har ingen konkret mål for januar enn å komme i rutinene igjen og et lite håp om å være i nærheten av minstenotering.

Ønsker dere alle en riktig fin start på 2012.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 12:54   #12
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Januarskravletråden 30+

Godt nytt år! Jeg har sånn eeeegentlig bestemt meg for å ikke tenke noe særlig på vekt, og droppe vektmål. Jeg skal ikke veie meg før i februar. Men likevel må jeg innrømme at jeg har et lite håp om å bli kvitt 15 kg innen september, og 13 kg til innen sommeren neste år. Det bør plassere meg på rundt regnet 67 kg.

15 kg til september er tross alt mindre enn 2 kg i mnd. Det må jo gå fint.

Men ja, mest tenker jeg på å være sunn, og trene mye og variert

__________________
Fra feit til heit!



Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 13:34   #13
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli, her.

Godt nytt år! Jeg har sånn eeeegentlig bestemt meg for å ikke tenke noe særlig på vekt, og droppe vektmål. Jeg skal ikke veie meg før i februar. Men likevel må jeg innrømme at jeg har et lite håp om å bli kvitt 15 kg innen september, og 13 kg til innen sommeren neste år. Det bør plassere meg på rundt regnet 67 kg.

15 kg til september er tross alt mindre enn 2 kg i mnd. Det må jo gå fint.

Men ja, mest tenker jeg på å være sunn, og trene mye og variert

Høres overkommelig ut det ja Men står på tickeren din at du skal ned mer enn 15 kg. Stemmer det?

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 13:38   #14
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Januarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Høres overkommelig ut det ja Men står på tickeren din at du skal ned mer enn 15 kg. Stemmer det?

Jepp, det stemmer! Tenkte å gå ned 10-15 kg også, men det viktigste er å gå ned de 15 kg jeg har planlagt å gå ned til september. Jeg tror det vil gjøre godt for ledd, rygg osv. Jeg prøver å ikke fokusere for mye på vekt i seg selv, for rent utseendemessig plager ikke størrelsen min meg så veldig mye (bortsett fra om noen nevner ordet bikini...), men på å bli sunnere og friskere. Og det er utrolig hvor mye det hjalp meg å bytte treningssenter!

__________________
Fra feit til heit!



Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 14:19   #15
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli, her.

Jepp, det stemmer! Tenkte å gå ned 10-15 kg også, men det viktigste er å gå ned de 15 kg jeg har planlagt å gå ned til september. Jeg tror det vil gjøre godt for ledd, rygg osv. Jeg prøver å ikke fokusere for mye på vekt i seg selv, for rent utseendemessig plager ikke størrelsen min meg så veldig mye (bortsett fra om noen nevner ordet bikini...), men på å bli sunnere og friskere. Og det er utrolig hvor mye det hjalp meg å bytte treningssenter!

Når du går ned 15 kg er du 67 kg. Nå vet ikke jeg hvor høy du er, eller hva BMI'en din er. Men å gå under 60 kg er vel ganske så lav vekt? Ikke bli fornærmet eller noe nå altså. Jeg er mest nysjerrig.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 14:22   #16
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Januarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Når du går ned 15 kg er du 67 kg. Nå vet ikke jeg hvor høy du er, eller hva BMI'en din er. Men å gå under 60 kg er vel ganske så lav vekt? Ikke bli fornærmet eller noe nå altså. Jeg er mest nysjerrig.

Jeg veier 95 kg, så når jeg går ned 15 kg er jeg 80 kg!

__________________
Fra feit til heit!



Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 14:25   #17
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli, her.

Jeg veier 95 kg, så når jeg går ned 15 kg er jeg 80 kg!

Sorry, jeg har da misforstått

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 14:27   #18
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Januarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Sorry, jeg har da misforstått

No stress! Det er faktisk mulig jeg stopper på 75 kg, sist jeg veide 70 kg var jeg ganske stram, og det er litt for mye arbeid til at jeg tror jeg gidder det i denne omgang ;-)

Jeg er nysgjerrig på deg, Anarko - så håper det blir Bergenstreff om ikke for lenge!

__________________
Fra feit til heit!



Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 14:43   #19
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli, her.

No stress! Det er faktisk mulig jeg stopper på 75 kg, sist jeg veide 70 kg var jeg ganske stram, og det er litt for mye arbeid til at jeg tror jeg gidder det i denne omgang ;-)

Jeg er nysgjerrig på deg, Anarko - så håper det blir Bergenstreff om ikke for lenge!

Hehe, håper jeg også. Jeg er med på kaffe anytime.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 18:42   #20
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden 30+

Brokkoli: å nevne b****i her inne er som å banne i kirka

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 20:10   #21
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januarskravletråden 30+

Godt nytt år! Og for et år det skal bli Gleder meg til å kjenne at jeg endelig skal klare å miste mange av mine overflødige kilo og bli en friskere person i 2012! Startet dårlig med å droppe trening i dag, men jeg fikk litt for dårlig tid og var i tillegg ikke helt i form. Og jeg har i grunnen trent mange ganger i jula og romjula, så jeg har ikke dårlig samvittighet

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 21:34   #22
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Brokkoli: å nevne b****i her inne er som å banne i kirka

Å si Bergen er som å banne i kirka? :P Jeg bor i Bergen og trives med det. Men er opprinnelig sogning da

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 21:36   #23
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden 30+

Jeg har trent på mitt treningssenter igjen i dag Var digg. Har trent på svigermor sitt i jula, fikk en uke gratis Så har jeg kuttet meg på en boks med hermetisk champignon. Var lite delikat, men har stripset sammen gapet i fingrene såpass at jeg tror jeg slipper å sy :P

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 21:46   #24
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Å si Bergen er som å banne i kirka? :P Jeg bor i Bergen og trives med det. Men er opprinnelig sogning da

Bergen, ja! *trønder* Nei, Bergen ender da ikke med i ?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 21:50   #25
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden 30+

Hun mente nok bikini

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Januarskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 178 04-01-12 12:01
Januarskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 130 31-01-10 23:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no