Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ny Giv 2012, blir DU med?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-01-12, 22:19   #226
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvorfor er det så vanskelig å drikke vann for tida?

Spis litt saltmat

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:25   #227
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kanskje det er frosset?

Hehe, hadde det enda vært det så hadde jeg hatt en unnskylding, særlig siden jeg hater iskaldt vann!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:26   #228
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Spis litt saltmat

Har prøvd, men det funker ikke det heller... Jeg er tørst, men bare får meg ikke til å drikke! . Litt samme følelsen som at jeg ikke kommer meg i seng selv om jeg er stuptrøtt....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:28   #229
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Har prøvd, men det funker ikke det heller... Jeg er tørst, men bare får meg ikke til å drikke! . Litt samme følelsen som at jeg ikke kommer meg i seng selv om jeg er stuptrøtt....

Prøvd og smaksette vannet? Jeg bruker sitron

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:29   #230
Lena73
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 5
Lena73 er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Lena73, her.

Som om det skulle vært meg som hadde skrevet dette; to fødsler og ny i lavkarboverden. Begynte i dag, og hiver meg på denne tråden! Planer om å veie meg hver søndag. Startvekt i dag; 94,5 kg. Vil hvertfall ned 10 kg. Helst 15 kg

1. veiedag, etter en uke på Lavkarbo: 90,7 kg. Minus 3,8. Jippi!!!

Lena73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:33   #231
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Lena73, her.

1. veiedag, etter en uke på Lavkarbo: 90,7 kg. Minus 3,8. Jippi!!!

Råbra!!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 23:16   #232
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Jeg har nettopp kommet hjem fra årets første trening, og det var deilig! Jeg har ikke trent ordentlig på lavkarbo før, og jeg var veldig spent før treninga da jeg bare har spist ordentlig lavkarbo den siste uka (har egentlig hatt pause siden sommeren...). Jeg gikk ikke tom! Jeg er ikke i god form, men jeg merker helt tydelig at jeg klarte å holde på lengre på høyere intensitet nå enn før jul. Kanskje det er det at jeg er et vannkilo lettere (har ikke veid), eller kanskje jeg bare har funnet rett kosthold for kroppen min. Deilig er det uansett! Hodet mitt fungerer også kjempebra, det bruker å streike i ketose. Mitt nivå ligger tydeligvis rundt 70g pr dag. Gleder meg til enda en trening i morgen, og til å se hvor stiv jeg blir etterpå....

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 00:29   #233
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Lena73, her.

1. veiedag, etter en uke på Lavkarbo: 90,7 kg. Minus 3,8. Jippi!!!

Det er jo kjempe flott

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 08:41   #234
pappaegøyen
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 184
pappaegøyen er virkelig snillpappaegøyen er virkelig snillpappaegøyen er virkelig snillpappaegøyen er virkelig snill

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Hei ,i går søndag var jeg på tur å nøt solen å speil blanke veier he he he ,kan si det var livsfarlig å gå tur .mandag i dag å veie dag 90 ,9 å er fornøyd med det . to kilo til så er jule kiloene borte . Helgen har vert så som så . Men ny uke nye mulig heter

pappaegøyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 09:04   #235
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Har vært flink med turer og mat, men i kveld føler jeg meg kjempetung
Tror ikke det vil vise særlig nedgang på vekten i morgen tidlig nei.
Men gir meg ikke av den grunn!

Ingen nedgang å melde, som forventet.


Opprinnelig lagt inn av Lena73, her.

1. veiedag, etter en uke på Lavkarbo: 90,7 kg. Minus 3,8. Jippi!!!

Gratulere, kjempebra!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 09:42   #236
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Ny uke, da må jo at gå bra.

Jeg må jobbe med vanninntaket. Syntes det er vanskelig å få i meg nok vann.
Har som må 2 liter, vet jeg bør drikke opp mot 3 liter. Men starter med 2.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 10:31   #237
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Ny uke, da må jo at gå bra.

Ja, bra!
Holder minstenoteringen fra uka som var, og stuper inn i en kjempeuke!
La oss insistere at uka blir bra!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 13:10   #238
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Ja, bra!
Holder minstenoteringen fra uka som var, og stuper inn i en kjempeuke!
La oss insistere at uka blir bra!

Det håper jeg også! Gikk ned 1 kg i forrige uke... Men spiste pinnekjøtt i går...
og 2 kg OPP?? Arrghh! Får håpe at det bare er saltet i kjøttet som har bundet vann...

Men går på med friskt mot igjen

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 13:27   #239
pappaegøyen
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 184
pappaegøyen er virkelig snillpappaegøyen er virkelig snillpappaegøyen er virkelig snillpappaegøyen er virkelig snill

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Sliter med å få nok vann i meg , får rundt 1,5 liter for dagen å det er på en go dag . ellers får jeg ned rundt 5 vann glass , skriver ned vann mengden for hver dag .

pappaegøyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 13:59   #240
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Deilig ny uke! Jeg har startet med en økt på treningssenteret og jobber på.

Vekta rikker ikke mye på seg og av og til tenker jeg at jeg trener for mye for jeg passer nå inn i str 38 både oventil og nedentil, men er ikke for normalvektig å regne. Akkurat dette forstår jeg ikke helt, men jeg ser jo samtidig at jeg har fått en anderledes kropp utseendesmessig og jeg kjenner jo at jeg har blitt mye sterkere.

Så var det bare dette med et ønske om å ta knekken på de siste kiloene da! Får bare stå på og se om det skjer!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 18:26   #241
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Ned 2,2 kg av de 5,4 kg jeg gikk opp under julemåneden. Fornøyd. Bare å kjøre på som før og håpe på mer nedgang neste uke.

Kjente det uansett i uniformen i dag. Bedre plass

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 18:48   #242
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Deilig ny uke! Jeg har startet med en økt på treningssenteret og jobber på.

Vekta rikker ikke mye på seg og av og til tenker jeg at jeg trener for mye for jeg passer nå inn i str 38 både oventil og nedentil, men er ikke for normalvektig å regne. Akkurat dette forstår jeg ikke helt, men jeg ser jo samtidig at jeg har fått en anderledes kropp utseendesmessig og jeg kjenner jo at jeg har blitt mye sterkere.

Så var det bare dette med et ønske om å ta knekken på de siste kiloene da! Får bare stå på og se om det skjer!

Husk at muskler veier mer enn fett, og er desuten mye penere og se på

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 21:26   #243
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Husk at muskler veier mer enn fett, og er desuten mye penere og se på

Tusen takk for en kjekk på minnelse!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 11:57   #244
Fridaen
Nytt Medlem
 
Fridaen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 5
Fridaen er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Jeg og er med! Ca 20 kg skal av, men vekttap eller ikke, lavkarbo for livet

__________________


Fridaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo livsstil (LCHF)~<3 Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 12:40   #245
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.185
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Men spiste pinnekjøtt i går...
og 2 kg OPP?? Arrghh! Får håpe at det bare er saltet i kjøttet som har bundet vann...

Det har skjedd med meg hver gang jeg har spist pinnekjøtt også! Opp ca 2 kg dagen etter, og så går det noen dager før det slipper taket igjen. Men så lenge det bare er vann er det ungen krise, det slipper taket før eller senere..

Jeg har blitt kvitt julekiloene pluss en liten kg til, så dette går bra. Fryktet en liten vektoppgang i forbindelse med at jeg begynte på treningsstudio for halvannen uke siden, men så langt ser det ut til å gå bra.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 13:25   #246
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Det har skjedd med meg hver gang jeg har spist pinnekjøtt også! Opp ca 2 kg dagen etter, og så går det noen dager før det slipper taket igjen. Men så lenge det bare er vann er det ungen krise, det slipper taket før eller senere..

Jeg har blitt kvitt julekiloene pluss en liten kg til, så dette går bra. Fryktet en liten vektoppgang i forbindelse med at jeg begynte på treningsstudio for halvannen uke siden, men så langt ser det ut til å gå bra.

Du har rett! Nå er de 2 kg borte igjen Men sliter med vektnedgangen da... Har fra i går av kuttet ut Atkins barer for å se om det hjelper, hvis ikke må andre tiltak til.

Spiser nå en blanding av SDS mat og LCHF. Men når mannen reiser bort om en uke så blir det bare SDS en stund for å se om det vil gi meg et kick.

Har stått stille i over en måned nå, men så har det jo vært jul da... Men gir meg ikke!

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 18:52   #247
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Jeg var hos fastlegen min i dag etter å ha gått med 24timers.
Blodtrykket hadde økt kraftig. Legen vet at jeg har gått på lavkarbo ganske lenge og lurte på om jeg fremdeles gjorde det. Jeg svarte som sant var at det var ikke SÅ helhjertet nå som tidligere. Da ba han meg gjøre det helhjertet igjen fordi kroppen min trivdes tydeligvis bedre da.

Da jeg gikk ut døra sa han til meg mens han lo: Meeen du trenger kanskje ikke spise smør med skje samt drikke ribbefettet.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 19:57   #248
Lilleslem
Medlem
 
Lilleslem sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 164
Lilleslem er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Har gitt ALT på trening! Gått opp 300g etter å ha gått ned to kilo etter jul! Kanskje litt muskler, men....
Må skjerpe meg med å få inn mer fett. Ser andre har problemer med vann. Har kjøpt inn bacon og tatt fløte i kaffe. Får se om det hjelper til neste uke!

__________________



]
Lilleslem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 23:09   #249
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Nå har jeg trent hver eneste dag siden søndag; ikke ned et gram, men ikke opp heller= jeg er fornøyd Deilig å være i god form!

I dag trente jeg ei dobbeløkt (step styrke + zumba) - og drakk nesten en liter vann før jeg var ferdig. Kanskje det er løsninga på vannproblemet?? Bare å røre på seg, så blir man tørst?

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 23:21   #250
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Nå har jeg trent hver eneste dag siden søndag; ikke ned et gram, [...]

Wow, du hadde ikke forventet det vel? Du må nok trene hver dag i flere måneder og kanskje går du opp tilogmed....then what?

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nyttårsforsettet 2012! ToreH Generell diskusjon 62 26-06-12 16:35
Hennesrittet 2012 nellie Trening 78 02-06-12 20:05
Giftermål i juni 2012 <insert_scary_name_here> Generell diskusjon 66 23-04-12 11:03
BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012 FakeSmile Eurodiett 12 02-01-11 15:05
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 17:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no