Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Lavkarbo gjør deg feit!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-01-12, 16:52   #1
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Lavkarbo gjør deg feit!

Er overskriften i mailen...



Fikk denne mailen nå! :

Kjære kunde!

I en nylig publisert forskningsrapport ble matinntaket til 4500 personer analysert. Resultatet er dårlig nytt til de som sverger til lavkarbokur. Faren for overvekt var størst blant deltakere som fikk mindre enn 47 prosent av energien sin fra karbohydrater. Minst risiko for overvekt hadde de som spiste mellom 290 og 310 gram karbohydrater i døgnet og fikk mellom 47 og 64 prosent av energien sin derfra.

Spiser du mye mat med karbohydrater, som ris, pasta, brød og poteter, vil dette omdannes til sukker, som igjen gir mange kalorier. I et normalt norsk kosthold er både brød og poteter en selvfølge, og å kutte ut alle disse godene er med på å ødelegge livskvaliteten. Nå er det endelig kommet et helsekostprodukt som lar deg spise karbohydrater med god samvittighet - uten at du legger på deg av det.

Inntar du Fat Killer Lavkarbokur før måltider med mye karbohydrater, nøytraliseres omdannelsen til sukker. Dette gjør at du kan opprettholde et normalt kosthold med brød, poteter, ris og pasta. Fat Killer Lavkarbokur blokkerer kun mengden energi (kalorier) og hindrer ikke kroppen i å oppta vitaminer, mineraler og sporstoffer den trenger for å fungere som normalt.

Nå kan du prøve Fat Killer Lavkarbokur gratis i en hel måned. Kun porto og eksp.gebyr kr 79,- kommer i tillegg. Bestiller du Fat Killer Lavkarbokur nå kan du gå over til å leve en helt normalt liv med normalt kosthold, uten å tenke på at karbyhydratene du spiser blir til kalorier.

Klikk her for å lese mer

Med vennlig hilsen
Herbal Vital AS



(synes det er snodig de kaller meg for kunde, aldri handla hos dem.... dette er 3 ganga jeg får sånn mail nå... andre som har fått?? )

Jeg tror ikke på dette altså!

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 16:54   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit!

Rart det der at man må spise masse karber, for så å ta piller for å ikke få i seg alle karbene. Samtidig som de som spiser masse karber legger minst på seg... HumBUG!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 16:54   #3
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Lavkarbo gjør deg feit!

ja synes denne er ganske artig... men er jo litt drøye påstander de kommer med

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 16:54   #4
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit!

Fyttakatta Frekkheten lenge leve Blir helt stum jeg...

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 17:14   #5
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit!

Det finnes et utall av sånne "karbokillere" på markedet, ja! Eneste som blir slank, er lommeboka

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 18:23   #6
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Lavkarbo gjør deg feit!

God dag mann økseskaft...
Lavkarbo gjør deg feit. Mye karbohydrater gjør deg slank. Mye karbohydrater gir mye sukker, mye sukker gir mye kalorier, mye kalorier gir økt vekt. Kuren blokkerer karbohydratene og gir deg i praksis et lavkarbokosthold. Og lavkarbo gjør deg slank... Helt logisk, ikke sant?

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 18:26   #7
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Lavkarbo gjør deg feit!

Helt målløs!!! Må nesten bare le

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 18:54   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit!

Videresend det til forbrukerrådet som usann markedsføring Dæven de må sende et til meg... De har vært ute i hardt vær før

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 18:58   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit!

OG det fantes en tråd om dette produktet også fra før av

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 18:59   #10
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit!

Jeg fikk den i dag jeg også..

Og jeg svara jeg...Rimelig hissig
Men det var sånn automatisk mailadresse som ikke tok imot svar

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 19:02   #11
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Lavkarbo gjør deg feit!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

OG det fantes en tråd om dette produktet også fra før av

å.. sorry... så ikke den

sletta mailen så får ikke sendt den noen sted, men den kommer vel snart igjen

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 19:07   #12
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Lavkarbo gjør deg feit!

Hahaha, nå lo jeg godt.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 19:13   #13
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo gjør deg feit!

Jeg fikk den også og mailen kommer fra Herbal Vital AS.
Nederst i mailen er det en link for å melde seg av nyhetsbrevet.

Merkelig, jeg har da ikke meldt meg på noe nyhetsbrev derfra, men klikket likevel på linken og fikk beskjed om at jeg nå var avmeldt

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 19:22   #14
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit!

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Merkelig, jeg har da ikke meldt meg på noe nyhetsbrev derfra, men klikket likevel på linken og fikk beskjed om at jeg nå var avmeldt

Det betyr helt sikkert at du nå er en av gullkundene og får tilsent 3 måneders forbruk hver måned , til sterkt rabattert pris

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 19:38   #15
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Lavkarbo gjør deg feit!

Man skal være forsiktig med å trykke på sånt!

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 20:03   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit!

Damned if you do, damned if you don't, ja, med mindre du tar fat killer-piller, da.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 21:04   #17
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo gjør deg feit!

Jeg fikk også denne mailen i dag.

Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 09:27   #18
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo gjør deg feit!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Det betyr helt sikkert at du nå er en av gullkundene og får tilsent 3 måneders forbruk hver måned , til sterkt rabattert pris

Hi hi nei da, det er jeg ikke redd for. Hvis de prøver seg på noe tull, så kommer jeg og tar dem

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Diettforvirring gjør deg feit ... Supah Nyheter / media 13 22-10-11 18:49
VG i dag; LAVKARBO GJØR DEG FRISKERE Rioja Nyheter / media 26 10-10-11 10:08
Fiber gjør deg feit + en ny hypotese for lavkarbo danish Generell ernæringsdebatt 7 09-03-11 01:56
Lavkarbo gjør deg feit Janis Nyheter / media 50 16-11-09 10:24
Feit mat gjør deg feit!! Goggen Lavkarbo generelt 5 06-03-06 14:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no