Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ny Giv 2012, blir DU med?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-12, 16:55   #401
Åssi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Paris
Innlegg: 246
Åssi er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

haha! liker

Åssi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert LC(hf) Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 17:02   #402
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg kan komme med kake

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 21:50   #403
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Fantastisk, langaard!

*

Eeeendelig litt resultater på denne kanten!
Syklus ned fra 41 til 31 dager, det pleier å love godt.

Litt sliten av og til, men stort sett bare når jeg har ligget for lavt i karbinntak. Men ingen dårlige dager

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 01:27   #404
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kaffe hos VakkerDiettabestemor høres deilig ut!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg kan komme med kake

Å himmel jenter - jeg GLEDER meg stort til dere kommer
Kaffen er klar, og siden Langaard kommer med kake, behøver jeg jo ikke ringe Marella for at hun skal bake heller
Regner forøvrig med at den kaka er fullstendig lavkarbo ???
Ah, dumt spørsmål. Selvfølgelig er den det

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 11:00   #405
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Å himmel jenter - jeg GLEDER meg stort til dere kommer
Kaffen er klar, og siden Langaard kommer med kake, behøver jeg jo ikke ringe Marella for at hun skal bake heller
Regner forøvrig med at den kaka er fullstendig lavkarbo ???
Ah, dumt spørsmål. Selvfølgelig er den det

Åff kårs

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 17:32   #406
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Åff kårs

Døktig dame du!

Gårdagen var forferdelig. Jeg trodde ikke jeg skulle overleve dagen. Vondter overalt, pustestopp midt på lyse dagen og jeg måtte ha handlevogn å støtte meg til mens vi gikk rundt på kjøpesenteret.

Jeg ringte til søster og gråt mine modige tårer om hvor ille jeg hadde det, søster trøstet som best hun kunne og tilbød seg å spandere en sydentur på meg bare for at jeg skulle komme meg litt bort å slappe av. I går virket det som en veldig god ide.

Jeg gikk å la meg før klokken seks i går kveld. Vaket litt pga av MGP, men ikke såpass lenge at jeg fikk med meg avstemningen.

Våknet i dag klokken morgen sju. ALLE vondter var fullstendig borte! Jeg lå en god stund og bare kjente på at det ikke gjorde vondt noen plasser. Omsider stod vi opp, lagde oss frokost og gikk en lang god tur ute i det fine været. Fremdeles ikke vondter. Kom hjem, kokte kaffe (DET skjer ikke ofte i dette huset) og stekte vafler. Fremdeles ingen vondter.

Lagde middag, spiste middag og ryddet opp. Fremdeles ingen vondter.

Nå sitter jeg i senga for å se nye episoder av x-files jeg fikk av barna i morsdagsgave. Jeg tør ikke teste kroppen min mer i dag. Den har vært sååååå snill i dag og jeg håper at det fortsetter i morgen.

Så selv om jeg av og til får heftige tilbakeslag så merker jeg at kroppen sakte, men sikkert blir bedre og bedre. Jeg tror tredemølla har mye av æren. Om ikke så veldig lenge skal jeg prøve meg på ellipsemaskina og denne:



Sist gang jeg så midjen min hadde jeg brukt denne. Den er tung, men effektiv!

Hurra for nytt pågangsmot og ny giv!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 20:30   #407
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.




Sist gang jeg så midjen min hadde jeg brukt denne. Den er tung, men effektiv!

Hurra for nytt pågangsmot og ny giv!

Uff, det hørtes ikke ut som gårsdagen var bra, men heldigvis noe bedre i dag og det var good news. Ta small steps da Kanu, ikke stress unødig kan være tingen ja. Det er lov å lytte til kropp og koble ut hodet enkelte ganger.

Men du, hva slags redskap er det der da? Så jo ut som en flat fødestol spør du meg?

  Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 20:59   #408
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Det er denne jeg har!

Jeg har hatt den et par år og dem er bra for midjen og annet.

Sambo mener at han merker forskjell.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 21:13   #409
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det er denne jeg har!

Jeg har hatt den et par år og dem er bra for midjen og annet.

Sambo mener at han merker forskjell.

Jeg har samme apparat, og synes det var gøy og lett å bruke. Så brukte jeg det ganske mye i en periode, men så begynte jeg å få så vondt i korsryggen. Lurte på om jeg kunne ha gjort noe feil, og ble litt engstelig, så jeg sluttet.

tilføyer 13.febr.
apparatet ble slaktet på Førkveld på Nrk1 i kveld... typisk
Har du kjent noe til dette?

__________________


Sist redigert av Dilly : 13-02-12 kl 23:59.
Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 08:37   #410
pappaegøyen
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 184
pappaegøyen er virkelig snillpappaegøyen er virkelig snillpappaegøyen er virkelig snillpappaegøyen er virkelig snill

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Da er jeg tilbake etter en uke med sykdom ( flunso og lungebetennelse ) Vet jeg har gått opp 2 kilo og jeg kjener det er vann . starter opp igjen med lchf i dag og satser på og gå ned noen kilo til påsken . Håper jeg ikke får lide så veldig etter all brus drikkingen . selv om jeg ikke skriver så veldig mye på denne siden så er jeg med hele veien

pappaegøyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 16:17   #411
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Giv'en min har gått og dødd på seg....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 16:21   #412
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Jeg har STORE planer om å komme meg under 90 kilo denne uka! Kroppen better listen.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 20:36   #413
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Har vært syk og er på bedringens vei. Minimalt med matlyst, men den er på vei oppover igjen.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 18:41   #414
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Nnem, her.

Har vært syk og er på bedringens vei. Minimalt med matlyst, men den er på vei oppover igjen.

Så bra!

Jeg for min del har funnet tilbake noe jeg har glemt..... syre/base balanse.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 18:51   #415
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

SYRE/BASEkosthold!

Mye tenking på hva jeg har gjort annerledes det siste året/de siste månedene fikk meg til å innse at jeg har vært FOR FLINK med lavkarbo.

Jeg ble jo mye bedre fra denne konstante melkesyrefølelsen jeg har i hele kroppen. Jeg testet da ut syre/base mat og ble mye bedre! Men så skle det ut.... hvorfor vet jeg ikke. Men nå er det påan igjen! Jeg vil sjekke ut om det funker atter en gang. Bare så synd at det innebærer omtrent 0 egg, meieriprodukter, kjøtt; helst ikke rødt, alkohol ++ Men men, jeg ble såpass mye bedre sist at jeg vil prøve det igjen.

Forresten, en shaker er ypperlig til å få i seg ymse supergreenspulver på.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 19:29   #416
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Giv'en min har gått og dødd på seg....

Min gjenoppdagelse av syrebasekosthold gir meg krefter til å tuppe deg bak!
Jeg testet syrebase for en tid tilbake fordi jeg leste at det kunne lindre vondtene mine. I utgangspunktet var jeg ikke helt overbevist, men jeg fikk ganske raskt positive erfaringer. Jeg tror at grunnen til at jeg skled fra kostholdet var at jeg visste for lite om det, samt mangelen på oppskrifter som var lavkarbo. Jeg har i dag lest meg litt opp på syrebase og skal prøve hovedsaklig spise slik. Jeg VET jo at kroppen liker det. Det jeg ville frem til er at kanskje du må tenke litt nytt? Ikke bare lavkarbonytt, men kanskje inkludere/ekskludere noe?
Håpet du finner given igjen.

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg har STORE planer om å komme meg under 90 kilo denne uka! Kroppen better listen.

DET klarer du! For som jeg har sagt til deg før så vet jeg ikke om noen som er så standhaftig som deg når du først har bestemt deg for noe.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 18:36   #417
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Da har jeg tatt min grønne shot til frokost.

Drukket eplecidereddik i løpet av arbeidsdagen.

Skrittelleren viste ca 6500 skritt i løpet av en halvsløv dag på jobb. Dvs ca 5 km. I tillegg kommer mine sedvanlige 3 km på tredemølla som er ca 4000 skritt. Så bare jobbgåing og tredemøllegåing gir meg 10500 skritt! 8 km!

DET var faktisk mer enn det jeg trodde da jeg begynte med skritteller.
Og så mye gåing som det er ellers på dagen forundrer det meg ikke hvis jeg ligger på 10 km, dvs ca 13 333. skritt hver dag.

Det gav meg mot.

Ellers har jeg kjøpt inn basemat. Skal prøve spise basisk lavkarbo.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 11:33   #418
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Har endelig vært på trening igjen, og foten min (9 dager etter overtråkk) føles BRA
Humøret og motivasjonen føk i taket, så her skal positivismen på banen igjen

Ble fryktelig nyskjerrig på syre/base tenkingen din Kanutten. Har du en link til bra lesestoff på dette?? Tenker det kanskje kan være noe for min cystenyrekropp??

Ellers har jeg halsbettenselse på fjerde dagen, men har bestemt meg for å late som det ikke er vondt... gikk da bra på treninga, og har holdt ut på jobb hele uka.. tror veldig på dette med å lure seg selv; ser meg i speilet, knytter neven og sier YES, dette går bra og da går alt så meget bedre

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 16:02   #419
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Da har jeg endelig kommet på 7-tallet (igjen), vekta viste 78.5 i dag
Så nå er neste mål å komme seg under 75, håper det skjer fort
Skal fra mandag prøve med på 4 uker med PSMF.. så håper jeg går ned noe på det
Skal være fadder i barndåp den 22 april.. og målet mitt til da er å se 6-tallet, tror dere jeg klare det?? er jo 9 uker og 9 kg det er snakk om..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 20:07   #420
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Har endelig vært på trening igjen, og foten min (9 dager etter overtråkk) føles BRA
Humøret og motivasjonen føk i taket, så her skal positivismen på banen igjen

Ble fryktelig nyskjerrig på syre/base tenkingen din Kanutten. Har du en link til bra lesestoff på dette?? Tenker det kanskje kan være noe for min cystenyrekropp??

Ellers har jeg halsbettenselse på fjerde dagen, men har bestemt meg for å late som det ikke er vondt... gikk da bra på treninga, og har holdt ut på jobb hele uka.. tror veldig på dette med å lure seg selv; ser meg i speilet, knytter neven og sier YES, dette går bra og da går alt så meget bedre

Så bra at foten din er bedre!

Når dt gjelder denne syrebasegreia har jeg bare lest litt her og der. Men jeg skal lese mer! Det rare er at etter at jeg gikk aktivt inn for det (på MIN måte vel og merke) så har jeg begynt å merke forskjell allerede! Jeg er ikke så trøtt lengere, kroppen føles ikke så sliten og det rareste av alt.... jeg bommelibommer MER enn før selv om jeg ikke spiser mer enn tidligere. Jeg har også gått ned et kilo denne siste uken og et eller annet sted leste jeg at man faktisk kan lagre ikke uvanlige 5 kilo med slaggstoffer i tarmene. Det er nok det som kommer ut for både konsistens og farge er av en art som er uvant for meg. Sier flytende tjære deg noe? Det er detoxinga, sa damen på helsekosten. Håper hun har rett for jeg føler meg som sagt både bedre og lettere!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 20:09   #421
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Da har jeg endelig kommet på 7-tallet (igjen), vekta viste 78.5 i dag
Så nå er neste mål å komme seg under 75, håper det skjer fort
Skal fra mandag prøve med på 4 uker med PSMF.. så håper jeg går ned noe på det
Skal være fadder i barndåp den 22 april.. og målet mitt til da er å se 6-tallet, tror dere jeg klare det?? er jo 9 uker og 9 kg det er snakk om..

Grattis med 70tall!!!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 20:34   #422
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Grattis med 70tall!!!!!

Taaaaakk jippi

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 13:03   #423
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Hipp hipp for nedgang!!!

Og du, Kanutten? Lyst og si et eksempel på en dag for deg med syre/base-mat? Ble vanvittig nysgjerrig jeg også nå...

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 17:31   #424
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Hipp hipp for nedgang!!!

Og du, Kanutten? Lyst og si et eksempel på en dag for deg med syre/base-mat? Ble vanvittig nysgjerrig jeg også nå...

Jeg er ikke så avansert at det gjør noe.

Jeg starter dagen med en shot av ymse grønnpulver.
Deretter et glass vann tilsatt aloa vera juice og eplecidereddik og to skiver kli med makrell i tomatsaus, peppermakrell eller laks.

Lunsj er som oftest salat. Drikker først et glass vann tilsatt eplecidereddik. Salaten er gjerne laget av tunfisk, fetaost, oliven, olivenolje, tomater, paprika, avocado, endivesalat, ++. En neve med nøtter av ymse slag.

Middag er fisk av en eller annen art og salat. Jeg skal med tid og stunder innføre kikerter, linser etc. Jeg må bare teste litt først.

Jeg blir mett av dette da jeg har endel olivenolje i maten samt spiser mye fet fisk og avocado. Men fremdeles famler jeg bare i det små.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 17:35   #425
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Grunnen til at jeg prøver meg på syre/basemat er som tidligere nevnt det som har plaget meg de siste to årene av utmattelse, trøtthet, vondter i kroppen etc.

I går så jeg en oppdatering av bivirkninger av svineinfluensavaksinen. Alt det jeg sliter med er nevnt. Så nå er det i samråd med legen min sendt skademelding til pasientskadeerstatningen.... Jeg ble syk ca tre uker etter at jeg fikk vaksinen. Og har siden vært syk.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nyttårsforsettet 2012! ToreH Generell diskusjon 62 26-06-12 16:35
Hennesrittet 2012 nellie Trening 78 02-06-12 20:05
Giftermål i juni 2012 <insert_scary_name_here> Generell diskusjon 66 23-04-12 11:03
BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012 FakeSmile Eurodiett 12 02-01-11 15:05
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 17:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no