Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Februarskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-02-12, 15:33   #51
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jaggu! Jeg har bestemt meg for å prøve på nytt her, jeg. Og denne gangen skal ikke fokus ligge på VEKT, men på MÅL og KLESPLAGG Jeg blir så opphengt i den der vekta at det er skummelt. I tillegg er jeg begynt å trene! Nå handler det bare om å få lagt inn treninga som en vane, og ikke som en må-jeg-gjøre-dette-daaaa... Skulle trene i går, men da jeg kom til treningssenteret så var det KØ både til møllene og ellipsemaskinene og romaskinene Jeg gikk hjem igjen... Men jeg prøver på nytt i dag, på dagen og ikke på kvelden. Satser på at det går bedre i dag!

Er som oftest litt mindre rush på dagtid ja Trening blir en vane etter en stund. Plutselig begynner man å like det, ja, til og med digge det!

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 16:04   #52
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Er som oftest litt mindre rush på dagtid ja Trening blir en vane etter en stund. Plutselig begynner man å like det, ja, til og med digge det!

Håper det! Nå harj eg til og med satt opp time til styrkeprogramsveiledning på fredag, så da får jeg trent tre ganger denne uka enten jeg vil eller ei Akkurat kommet fra trening nå,sliten! Og så harj eg fått pakke i posten fra Ellos! Gleder meg til å svette ferdig og dusje sånn at jeg får prøve klærne

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 16:49   #53
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Februarskravletråden 30+

Lite skravlings her også. Eier ikke motivasjon etter jul, men prøver å redusere på karbene. Har faktisk nådd minstenotering etter jul sist uke, men kroppen er virkelig i jojo humør.

Har også bestemt meg for å heller fokusere på str på klær enn vekten fremover.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 23:01   #54
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden 30+

Før syntes jeg det var mye kulere å se på klær at jeg hadde gått ned i mål osv. Men nå vil jeg gjerne bli kvitt noen kilo. 137-141 (alt ettersom hvor mye vann jeg har i kroppen) er slitsomt å drasse på, altså.

Nå ser det hvertfall ut til at jeg klarer å gå litt lenger, etter det dumme ankelbruddet mitt. Så da kan det jo skje noe etter hvert.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 23:53   #55
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Før syntes jeg det var mye kulere å se på klær at jeg hadde gått ned i mål osv. Men nå vil jeg gjerne bli kvitt noen kilo. 137-141 (alt ettersom hvor mye vann jeg har i kroppen) er slitsomt å drasse på, altså.

Nå ser det hvertfall ut til at jeg klarer å gå litt lenger, etter det dumme ankelbruddet mitt. Så da kan det jo skje noe etter hvert.

Jeg krysser fingrene for deg Bønna! Jeg er nå endelig hjemme fra jobb. Syns dagen har vært kort, med lite tid selv om jeg stod opp 9. Nå skal jo sant sies at jeg satt første 1,5 timene og surfet på nett før jeg drog meg ned på trening :P Har også handlet inn alt jeg trenger til dette brødet: http://www.lavkarbogjortenkelt.net/?p=2004
Det skal bakes i morgen, siden jeg da har senvakt og treningsfri. Er veldig spent!

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 22:41   #56
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden 30+

Takk, Anarko.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 12:49   #57
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Hei. Har vi startet marsskravletråd? Jeg finner den i såfall ikke. Har også prøvd å lage den tråden. Men finner #€%&/ sprette meg ikke ut av hvordan.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 13:01   #58
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

http://forum.lavkarbo.no/showthread....57#post1310557 frøkna fant ut av det. Kom inn her dere

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Februarskravletråden 30+ Nupsida Mer enn 30 kg overvekt 148 04-03-11 20:09
Februarskravletråden til 30+ grotingeling Mer enn 30 kg overvekt 121 01-03-10 12:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no