Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tråd for junistartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-06-10, 13:53   #51
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av pingunn, her.

Jeg slenger meg med på junigruppa. Gikk på kuren for to år siden, med veldig bra resultat, men raste opp alle kg etter en tøff og lat tid. nå skal det bort og målet er minus 20 kg

Velkommen! Er helt sikkert på at det kommer til å gå kjempefint



I dag har jeg veiedag, og vekten viste 84.4 kg - det vil si et totalt vekttap på 9 kg, og 2.4 kg bare den siste uken. Regner vel nesten med å stagnere noe den kommende uken siden det har gått så bra til nå, men er motivert som bare juling for å komme skikkelig i gang med trening! Tidligere har jeg gått en tur i ny og ne, men ikke vært veldig flink til å følge opp..

Noen flere med veiedag på mandag?

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 14:03   #52
Vintergumman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Spydeberg
Innlegg: 154
Vintergumman er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Æsj, nå sitter jeg og leser til det som forhåpentligvis er min siste eksamen ever, men jeg kjenner både fokus og motivasjon er i bånn. Hvem gidder vel å lese masse på en nydelig dag som denne hvor sola endelig titter fram igjen. Og det er fryktelig vanskelig å lese uten å ha noe snop å ty til. Kjøpte en delikatesseost med kirsebærsmak fra Rema, den smakte greit i starten, men nå synes jeg den bare er pyyyy.. Har tatt noen valnøtter, men jeg tør ikke ta fler nå. (Selvom smaken sitter igjen i munnen, og jeg godt kunne tenke meg å spise opp hele krukka!)
Har ikke direkte søthunger (lukta på en stratos i helgen, men konkluderte med at det ikke lukta noe særlig godt.), men jeg savner potetgull litt (MYE!!). Har jo en pose lovlig baconkrisp i skuffen, men jeg vil ikke kapitulere der heller. BLÆÆÆ, jeg vil ut i det fine været!!

Vintergumman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - trur eg Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 14:03   #53
Dessi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Follo
Innlegg: 4
Dessi er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Ja, selv om vekta sto stille, skal jeg finne frem målebånd også. Merker jo på kroppen at den ikke er fullt så stappa.

Vintergumman: Når gubben så at jeg kunne ha smør, rømme, fløte, osv. over det meste, og spise seg god og mett, og offeret var å legge bort brød, poteter, pasta osv. var han med med en gang. Jeg presenterte han for brokolimos og blomkål-puré som tilbehør i steden for det vanlige, og dette falt i smak.

Har lagt 2-minuttersbrød i mikro, og det smaker fortreffelig. Nydelig med masse godt pålegg uten karb. Det er så deilig å kunne spise og være mett og holde seg mett i mange timer. Har historie som jo-jo slanker, og tidligere har jeg alltid vært sulten på diett, men nå er jeg endelig mett.

Dessi, som alltid er glad i mat

Dessi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 14:52   #54
fru-elle
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 11
fru-elle er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Får jeg og være med som er sein i gang?
Jeg har starta i dag med ketolysekur og skal ned ca 10 kilo. Det er både ettervekt etter bebbisen jeg fikk i fjor sommer og vektøkning fra medisinbruk.
Jeg har trikset litt i faget de siste ukene og faktisk gått ned et par kilo innimellom så dette har jeg trua på!

fru-elle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 14:55   #55
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Så søte de skillpaddene var! Tror jeg må lage noen sånne i morgen!

Ja, jeg merker også at jeg eksperimenterer noe voldsomt på kjøkkenet for tiden. Knekkebrødene var Nannas knekkebrød. Mine ble forøvrig helt myke over natten. :-/ mulig jeg hadde for mye vann siden jeg ikke brukte linfrø. Tenker at linfrø ikke er noe bra for magen min, siden den allerede er litt "løs". :-) får prøve å minske vannmengden litt neste gang.

Takk for tipset om å ta magnesium om kvelden!

Stakkers deg som skal ha eksamen, men vær glad det er siste! Huff, jeg må si jeg frykter for dietten til høsten siden jeg antageligvis kommer til å begynne å studere igjen da... Er så utrolig lett å ty til søtsaker på lesesalen eller under kjedelige forelesninger. Hmmmm... Vel, den tid den sorg!

Haha, veiedag.... Jeg veier meg hver dag... Er altfor nysgjerrig til å vente en hel uke! :-) Men jeg har gått ned usle 1,2 kilo på 6 dager da... Misunner dere dom raser ned, på den andre siden så skal ikke jeg ned mer enn 5-7 kilo, så da går det kanskje litt saktere? Dessuten har jeg spist en del mer kh.... synes dere andre er superflinke!

Vel foreløpig har dagen i dag vært veldig bra. Vært en tur på jobb og bomullshodet funker, heldigvis... :-) har også vært på helsekosten (haha, må innrømme at jeg aldri har vært den som har frekventert helsekostbutikkene så veldig hyppig før) og kjøpt sukrin sukker og sukrin melis. Magen min tåler ikke så godt kunstige søtningsstoffer så da jeg leste at sukrin er "magevennlig" tenkte jeg at jeg må prøve det. :-) Kjøpte også soyaflokker, men har ingen aning om hva de skal brukes til. Får sikkert bruk for de! :-)

Dere får ha en super dag videre! (Sorry for alle ev. Skrivefeil, ikke så lett å skrive på iPhone. :-))

klem

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 14:58   #56
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av bjarneo, her.

Jeg kan vel også slenge meg på her

Begynte mandag 8. juni. Fikk et klart inntrykk av at alt vann i kroppen forsvant den dagen ...

Jeg har ikke vært på vekta en eneste gang, og har heller ikke tenkt å gjøre det. Har tidligere gått ned ganske mye, men har det siste året fått tilbake i meste laget. Var hos legen i slutten av april/begynnelsen av mai (husker ikke helt), og ble veldig skuffa da jeg så vekta ... Begynte å trimme (i første rekke Bymarka i Trondheim, Ladestien, etc) og snudde så til Ketolyse for ei snau uke siden. Jeg føler at jeg har mer energi og at jeg fysisk har blitt litt mindre, men det er jo selvsagt ikke mulig å si 100% sikkert. Uansett akter jeg å fortsette med dette og være knallhard ei stund til. Det er egentlig ikke noe problem heller. Hadde jo starter-kit´et liggende i noen uker før jeg begynte. Måtte kjenne etter at jeg var 100% motivert og klar for å foreta slike grep. Fikk meg en på trynet (mentalt) forrige helg, og vips var jeg klar.

Vekta viste 138 da jeg var hos legen (jeg er 194 høy). Skal tilbake for nye blodprøver mandag om ei uke, og det blir neste gang jeg får veid meg. Er litt spent på hvor mye jeg har klart å miste på de rundt 2 månedene, men føler meg ganske sikker på at det er endel, altså - selv om det først er den siste måneden jeg har trimma i særlig grad (og altså siste knappe uka jeg har kjørt Ketolyse) ..

Så får jeg vurdere om jeg skal kjøpe nye batterier til badevekta mi etterhvert

Dette klarer du!!!! Jeg gikk ladestien med rask gange her en dag det var nydelig vær HERLIG! Håper vi går ned masse alle sammen, hvor mye skal du ned? Du er jo nesten 2 meter så!

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 15:18   #57
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Cec1973, her.


Haha, veiedag.... Jeg veier meg hver dag... Er altfor nysgjerrig til å vente en hel uke! :-) Men jeg har gått ned usle 1,2 kilo på 6 dager da... Misunner dere dom raser ned, på den andre siden så skal ikke jeg ned mer enn 5-7 kilo, så da går det kanskje litt saktere? Dessuten har jeg spist en del mer kh.... synes dere andre er superflinke!

Vel foreløpig har dagen i dag vært veldig bra. Vært en tur på jobb og bomullshodet funker, heldigvis... :-) har også vært på helsekosten (haha, må innrømme at jeg aldri har vært den som har frekventert helsekostbutikkene så veldig hyppig før) og kjøpt sukrin sukker og sukrin melis. Magen min tåler ikke så godt kunstige søtningsstoffer så da jeg leste at sukrin er "magevennlig" tenkte jeg at jeg må prøve det. :-) Kjøpte også soyaflokker, men har ingen aning om hva de skal brukes til. Får sikkert bruk for de! :-)

Dere får ha en super dag videre! (Sorry for alle ev. Skrivefeil, ikke så lett å skrive på iPhone. :-))

klem

Hehe, det går nok noe saktere når du ikke har så mye å ta av, ja - jeg er fornøyd med å gå ned ganske fort i begynnelsen, for jeg har jo faktisk tenkt til å gå ned over 30 kilo, men for at huden og hodet og alt skal henge med så er det nok greit at det stagnerer litt etter hvert for oss som har mer å ta av også Men forresten: 1,2 kilo på en uke er jo BRA, spesielt med tanke på at du skal gå ned såpass lite. Det er jo snakk om en ganske stor prosentandel av det du skal ned, på bare en uke! Kommmer jo til å gå knallfort om det fortsetter i den farten ;D

Dama på helsekosten her har begynt å hilse på meg ved å si "neimen, er du her nå igjen ja!".. Men er jo hyggelig også! Hun synes det er kjempeinteressant å diskutere lavkarbo og ketolyse med meg, og har visstnok gått ned over 20 kilo selv veld hjelp av lavkarbo, så hun har mange tips og gode råd om diverse varer.

Ha en fin dag!

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 18:33   #58
u-no-hoo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 23
u-no-hoo er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

I dag er første gangen jeg har hatt lyst til å "sprekke"

Lagde pizza til barna og det er igjen ett stykke. Det ligger på benken og frister meg. Pizza er det aller aller beste jeg vet.

Da vi var på butikken, hadde brødbilen akkurat vært der. Det luktet deilig nystekt brød i hele butikken. Da var det veldig vanskelig å holde seg unna.

Men jeg har bestemt meg for at jeg skal!! klare dette. Jeg har kjøpt inn til et herremåltid i kveld:
- Hamburger av rent storfekjøtt (selvfølgelig uten brød )
- Smeltet amerikansk hamburger-cheese på toppen
- Fløtegratinert blomkål med tzatziki-krydder
- Bearnaisesaus
- Salat med agurk og grønn paprika

Skjønner egentlig ikke hvorfor man har lyst til å sprekke når man kan spise sånn mat med GOD samvittighet.

u-no-hoo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 19:03   #59
Vintergumman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Spydeberg
Innlegg: 154
Vintergumman er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av u-no-hoo, her.

I dag er første gangen jeg har hatt lyst til å "sprekke"
(...)
Skjønner egentlig ikke hvorfor man har lyst til å sprekke når man kan spise sånn mat med GOD samvittighet.

Vet du, akkurat den samme tanken hadde jeg nettopp. Vandret på Ica Maxi og så på alle melonene og druene som lå ute, og lurte på om jeg virkelig skulle gjennomføre dette. Så fant jeg et billig stykke kjøtt og gikk hjem og stekte det i smør, og laget fløtesaus til.. omnomnom.
Men det er klart, det er ENNÅ lettere å sprekke når pizzastykket ligger klart på benken hjemme :-/ Så flink du var som sa nei takk

Vintergumman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - trur eg Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 19:10   #60
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

hiver meg på her også... begynnte vel egentlig i slutten av mai,(26. mai) men så hadde jeg en sprekk i helga å gikk opp alt jeg hadde gått ned er vel for det meste vann men alikevel.. så nå beynner jeg "på nytt" og håper det er greit for dere at jeg er med her ..!


92,4 kg.!

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 19:24   #61
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Tråd for junistartere

Velkommen og lykke til!
Kjempegøy at så mange blir med

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 20:42   #62
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Vittig (tror det er et Bergens uttrykk?) at dere skriver dette med fristelser. I dag tenkte jeg at jeg skulle prøve meg litt og gikk rett inn på et bakeri. Luktet, så meg rundt, og tenkte "nei, dette har jeg ikke lyst på!" og gikk ut igjen! :-D Det verste er at jeg faktisk ikke hadde lyst på (hadde riktignok nettopp spist lunsj, middagsreiser fra i går: Kyllingpai uten pai (kan det hete kyllingpai da??:-)) og salat.

For en gammel Grete Roede traver er dette helt fantastisk! jeg kan spise meg mett på både pølser (ihvertfall de som jeg har funnet), smør, sauser, pai, krem, fløte, hamburger, ost... oioioi, Grete Roede kan bare gå hjem! :-D For MEG er dette det beste som har hendt!

Mannen spiste deilig shortbread med karamell og sjokolade som jeg hadde kjøpt i England forrige helg (før jeg begynte på lavkarbo). Saddisten meg måtte jo lukte og se lenge på kaken før jeg bare sa: "Nei takk, har ikke lyst på!" :-D

Joda, jeg er fornøyd med 1,2 kilo på 6 dager, men er redd det bare er vann. Har forøvrig ikke merket at jeg har mistet mye vann, slik som mange sier. Jeg har drukket veeeldig mye, men har ikke gått så mye på do, så hvor er vannet blitt av? Kanskje det kommer...

klem

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 20:50   #63
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

PS. jeg kom akkurat på en ting jeg kommer til å savne noe helt SYYYYKT: SUSHI!!!!!! Aiaiaiaiaiai...

klem

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 21:04   #64
fru-elle
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 11
fru-elle er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Godt det ikke bare er jeg som har blitt gjenkjent på helsekosten. Er stadig innom og spør om ting. I dag fikk jeg tips om cocosa og sjokolade, og den står nå i kjøleskapet til stivnings. Hakket opp noen never mandler også. De sa at litt cocosa hver dag var bare sunt for fettforbrenningen og så gjorde det ikkeno om man hadde i like deler av den mørkeste sjokoladen. Gleder meg.
Ketosestix har jeg og kjøpt, lurer på hvor fort jeg kommer i ketose hvis jeg holder meg til så få karber som jeg klarer?

fru-elle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 21:40   #65
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av u-no-hoo, her.

I dag er første gangen jeg har hatt lyst til å "sprekke"

Lagde pizza til barna og det er igjen ett stykke. Det ligger på benken og frister meg. Pizza er det aller aller beste jeg vet.

Da vi var på butikken, hadde brødbilen akkurat vært der. Det luktet deilig nystekt brød i hele butikken. Da var det veldig vanskelig å holde seg unna.

Men jeg har bestemt meg for at jeg skal!! klare dette. Jeg har kjøpt inn til et herremåltid i kveld:
- Hamburger av rent storfekjøtt (selvfølgelig uten brød )
- Smeltet amerikansk hamburger-cheese på toppen
- Fløtegratinert blomkål med tzatziki-krydder
- Bearnaisesaus
- Salat med agurk og grønn paprika

Skjønner egentlig ikke hvorfor man har lyst til å sprekke når man kan spise sånn mat med GOD samvittighet.

Se her:

Min Ketolysepizza!!!!!


(hvis bilder blir stort, BEKLAGER, skjønner ikke hvordan jeg skal lage det lite )
Oppskrift på : Min blogg

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 22:00   #66
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

åssewn bunn har du brukt der a?

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 22:03   #67
u-no-hoo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 23
u-no-hoo er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

åhhhhh.... den pizzaen så utrolig god ut.
Den MÅ jeg prøve. Takk takk takk

u-no-hoo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 22:11   #68
steppeulven
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 5
steppeulven er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Hei! Jeg vil være med i juni-tråd! Så hyggelig at så mange deler min kostholdsinteresse, har testa alt mulig (som skal være sunt) og til slutt stod nesten bare Atkins ol. igjen, for jeg har vært så uhyre skeptisk til fettmengdene, samt at det å innta så mye av daglig næring høyt oppe i næringskjeden har svidd litt i min sosiale og økologiske samvittighet...
Men nyskjerrigheten ble større og større, og nå måtte jeg bare prøve. Tenker at det må vel gå an å finne sunne middelveier når vekta er på plass, inkludere mer plantebasert protein og mindre animalsk. Har tatt sentrale blodprøver etc hos legen og skal gjøre disse igjen om en stund for å se om "farlige" verdier går opp eller ned. Har ikke så mange kilo som skal av, så da kan jeg vel ikke forvente den store hurtigheten? Startet mandag for enuke siden, gikk ned 2 kg ila. de fem første dagene, så stoppet vekta i helga og gikk til og med litt opp igjen. Da har jeg enten spist for mye grønnsaker/salat, eller så er det sånn det skal være. Jeg liker maten, uvant å spise så mettende mat og samtidig være på diett! Artig å ha andre og dele erfaringer med! Jeg heier på dere, junistartere!

steppeulven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins m venner Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 22:13   #69
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

HEEEER ER OPPSKRIFTEN

Den var nydelig! Men halver oljebruken, det var aaalt for mye olje!
Hadde den med meg på jobb til lunsj dagen etter å jeg synes det gikk fint å varme den i micro Best fersk da, men sånn er det vel med alt?

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 22:31   #70
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Tråd for junistartere

Jeg begynte også nå i juni, i går søndag den 14. Har prøvd detta før men er nok ikke den mest tålmodige slankeren jeg vet om.
Nye lodder, nye gevinster
Jeg skal ned 16 kilo, men begynte på 76 kilo og er nå nede på 72 etter 3 uker på en forsiktig diett uten noe fett.
Så jeg starter på nytt og håper detta går veien, både for meg og alle dere andre

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 22:50   #71
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av fru-elle, her.

Godt det ikke bare er jeg som har blitt gjenkjent på helsekosten. Er stadig innom og spør om ting. I dag fikk jeg tips om cocosa og sjokolade, og den står nå i kjøleskapet til stivnings. Hakket opp noen never mandler også. De sa at litt cocosa hver dag var bare sunt for fettforbrenningen og så gjorde det ikkeno om man hadde i like deler av den mørkeste sjokoladen. Gleder meg.
Ketosestix har jeg og kjøpt, lurer på hvor fort jeg kommer i ketose hvis jeg holder meg til så få karber som jeg klarer?

Jeg har brukt å blande cocosa, bakekakao og litt sukrin som står i kjøleskapet. Myye lettere for meg å innta cocosa på den måten, det føles mer som å suge på en sjokoladebit til den smelter enn å knaske stivnet olje..

Jeg spiste nesten null karber dag 1 og 2, for å komme kjapt i ketose. Det gikk knallfort, jeg var inne etter litt over en dag, men jeg vet ikke om det var fordi jeg er disponert for det eller pga så lite karber.. Whatever floats your boat sier nå jeg, det er bare snakk om et par dager så det er grenser for hvor stor skade det kan gjøre

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 22:56   #72
~Hilla~
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tråd for junistartere

Gått inn enda 2 cm over rumpa, en over magen og en halv rundt armen. Til sammen 8,5 cm over det hele på en uke Nuh skal jeg gomle nannahs gode knekkebrød Gadd ikke veie i dag

  Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 23:06   #73
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Tråd for junistartere

Skal sjekke om jeg er i ketose før jeg legger meg, håper jo det, men forventer ikke. Det der med grønnsaker er veldig kjent for meg, jeg skal nok ikke ha så møe av det, for da stopper vekta opp. Noe MÅ jeg jo ha, men reduserer til max en vanlig porsjon pr. dag fra nå.

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 23:07   #74
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Oj, her i huset har 15-åringen fått spysyke og diaree. Er redd jeg kommer til å gå på en smell hvis jeg blir syk... Dere som har gått på lavkarbo før, hvordan fikser dere å være spysyk?

Cec xxx

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 23:07   #75
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Kommer vel ann på hva grønnsaker?

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eggehvite-tråd Adriane Annen mat 23 03-09-11 02:19
Eggeplomme-tråd Adriane Annen mat 0 03-01-09 16:40
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no