Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-08-11, 11:03   #26
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Kjempebra, så det ikke så lett utfra måltidsoversiktene dine Flink er du! Salat er det ikke mye næring i - men kokte grønnsaker generelt er veldig bra, jeg liker godt kokt blomkål og broccoli til vanlig, men også stekt sopp/paprika, lettkokt asparges med parmesan, spinat surret i fløte, blomkålsalat eller gratenger kan være gode alternativer. Aner ikke hvordan det er med blomkål og luft i magen, jeg plages ikke med det som jeg vet om ihvertfall

Nei, det er kanskje ikkje så tydeleg KVA eg har som pålegg, er så mykje ekstra å skive då! Hehe! Men det går for det meste i MYKJE smør, toppa med leverpostei og majones, eller kvitost, eller skinke, og agurk, eller kremost... ja, slike lovlege ting

Og eg kjem nok til å variera mykje meir med tanke på middagsgrønsakene framover, me er litt lei kokt blomkål og brokkoli heile gjengen, så gratinerte gr.saker er gode greier! Pluss at eg kjem ikkje til å tenkja såååå hardt på at eg må unngå gr.saker som veks under jorda, med tanke på at eg vil ha litt karbisar Det ligg jo ein kjempefin "tilbehør til middag" tråd ute, den skal eg byrja å bruka meir flittig!

Og når det kjem til KVA bebisn kan få luft i magen av, må eg berre prøva meg fram ja. Men desse klassikarane kjem eg til å halda meg unna - kjem ikkje til å leva livets glade dagar på jordbær, løk og kål

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 11:07   #27
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av krokodillen, her.

Ingen av barna mine har fått noe problemer med luft i magen når jeg har spist blomkål. Ikke etter brokkoli, løk eller noe som helst annet, heller. Jeg hadde ikke latt være å spise noe sunt og næringsrikt i tilfelle barnet skulle kunne reagere, det er mange som tåler alt dette helt fint.

Jeg spiser også lavkarbo mens jeg ammer, begynte under graviditeten, og det fungerer helt supert. Barnet har hatt fin vekstkurve hele veien, og er frisk og sunn (samt vill og energisk, med god konsentrasjonsevne og godt humør). Kan ikke forestille meg at høykarbo skulle ha vært noe bedre på noen som helst måte.

Eg satsar på at mini ikkje vert plaga med luft i magen her heller. Så langt har det gått bra, og eg har ete lavkarbo slik eg vanlegvis et lavkarbo. MEN eg har litt problemer med luft i magen av brokkoli sjølv, så då tenkjer eg at det eg får luft i magen av smittar av på mini??? Mogleg det er eg som tenkjer feil...

Eg er utruleg spent på vekstkurven til mini her ja! Jentungen FAUK i vêret rett og slett, sprengte alle kurver når det kom til vekt det fyrste året, eg serverte ho rein fløyte verkar det som. Og då åt eg høgkarbo. Så eg er utruleg spent på om mini kjem til å legga på seg gjevnt, ikkje skyta i vêret slik som søstra si. Hehe! For han et jo på ein måte lavkarbo han òg, då ikkje mjølka er reint sukker

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 11:09   #28
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Gratulerer så mye med fortsatt fin nedgang! Husker jeg spiste ting jeg likte , men fulgte med på barna om de fikk luftproblemer/plager av det. Da minsta ble født begynte jeg å få skikkelig lyst på rosenkål og kålrabistapp mens jeg lå på sykehuset he he, sistnevnte hadde jeg aldri før likt, det var jul, så jeg fikk det heldigvis servert på julaften da vi kom hjem. Fantastisk godt var det og jentungen hadde det supertMan trenger jo ikke hive innpå med de her kjente "luftfremkallendetingene", men prøve seg frem.

Ja, du har heilt rett! Det er ikkje vits i å laga noko problem ut av ting FØR det evt vert eit problem! Fyrst då kan ein byrja eliminera ting ein tenkjer kan vera utslagsgjevande...!

Åh, kålrabistappa er jo knaskemat! Kanskje me skal ha det til middag ein dag, berre fordi det er GODT!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 11:12   #29
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Min har luftsmerter uansett, så vanskelig å vite hva som forverrer det. Men et par ting har jeg hvertfall funnet. Men fennikel-te funker.

Uffdå, har vetleguten litt kolikk?
Kanskje du skulle prøvd lavkarbo att då, uansett kor vanskeleg det er å koma inn i tinga att (trust me, I know all about it!)...

Eit tips kan jo vera å bæra han i sjal, eg har lest at det funkar for kolikkborn.
Eg bærer no mini i sjal uansett eg, særskild om han maskar veldig og ikkje heilt klarer å falla til ro - hiv han oppi sjalet og vekke er han! Haha!

Fennikel-te ja... hm........ ikkje veit eg kva fennikel smakar då... men kanskje eg skal skriva det på ein post-it just i case

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 11:21   #30
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

PJUH! - skal sei det har vore aktivitet her inne i dei seine kveldstimar! Hihi! Så koseleg!

Vel, i går kveld sat eg litt nervøs og forfjamsa og tenkte over kva eg et om dagane, mest pga at de kommenterte at eg kanskje får i meg for lite...! Men, eg tenkjer; kva skal eg gjera då når eg ikkje er så svolten?
Fyrst så tenkjer eg at eg kan byta ut lavkarboknekkisar med HUSMANknekk. Då får eg litt "gratis" auke i karbisane. Ut over det kan eg kanskje eta meir frukt. Det har eg ikkje gjort på lenge, mest fordi me gjekk tom
Yoghurt trur eg held med eit beger om dagen.
Elles så skal eg bruka gr.saker i middagen som kanskje inneheld litt meir karbisar enn den vanlege blomkålen/brokkolien... me byrjar verta litt smålei kokte duskar, så no skal eg gjera ein liten innsats og bruka litt andre gr. saker.

I går kveld, smånervøs som eg var, åt eg to knekkisar (lavkarbo) med pålegg, og ein ganske stor neve med peanøtter og rosiner. Noko har skjedd med meg ein eller annan plass, for tidlegare MÅTTE eg eta opp alle nøttene i skåla, men no står halve skåla att... Eg veit ikkje kva som har skjedd!

I natt har me hatt ei litt slitsom natt. Eg merka ganske fort i går ettermiddag at poden dreiv med auking, då han helst hang på puppen fram til han sovna i 21 tida. Han vakna att då i 23 tida *sutt sutt smatt smatt*, så i 2 tida - då sutta og smatta han i over TO timar, og eg holdt på å gå på veggane... Så vakna han att i halv 6 tida, sutta litt, sov litt, sutta litt... jah...
No har han underholdt seg sjølv og makka på i sofakroken attåt meg ei god stund, men han skal HELST henga på puppen....!
Håpar det roar seg litt utover dagen, og at han helst søv i ettermiddag når me skal feira bursdagen til jentungen på leikeland i to timar.

TENKT - jentungen er 6år i dag! Gåsjameg! Klokka 21:03 i kveld kan eg skåla i eit glas sprudlande brus og tenkja at det er vel blåst 6 år sia ho kom til verda!

Vel, no er det ein som krev meg her, og puppen tenkjer eg... så eg får avslutta før ja... helsiken bryt laus... haha!

Klem til alle saman! Og ha ein STRÅLANDE dag!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 12:42   #31
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Er ikke jordbær friskmeldt under amming?

Jeg tør ikke bruke sjal jeg. Har ikke hofter, så alt jeg forsøker å knyte rundt livet bare faller ned. Vil jo ikke at han skal gå i bakken

Fennikel smaker litt anis. Men det er ikke jeg som drikker den, det er til lillegutt. Kunne gi han 10-20 ml to ganger i døgnet i følge helsestasjonen, men jeg gir bare fem ml to ganger. Er jo så mye annet han skal ha i seg også, med vitaminer og tran og snart jern så kan ikke fylle han opp med te syns jeg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 22:46   #32
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er ikke jordbær friskmeldt under amming?

Jeg tør ikke bruke sjal jeg. Har ikke hofter, så alt jeg forsøker å knyte rundt livet bare faller ned. Vil jo ikke at han skal gå i bakken

Fennikel smaker litt anis. Men det er ikke jeg som drikker den, det er til lillegutt. Kunne gi han 10-20 ml to ganger i døgnet i følge helsestasjonen, men jeg gir bare fem ml to ganger. Er jo så mye annet han skal ha i seg også, med vitaminer og tran og snart jern så kan ikke fylle han opp med te syns jeg.

Ah, slik og forstå! Då skal eg jaffal memorera det, OM det vert aktuelt! (bank i bordet og kryss i taket og alt det derre!)

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 22:52   #33
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Off, gårsdagens meny giddar eg ikkje skriva opp ein gong....... Tragisk... Eg kan gje stikkord som 6åring feirde bursdag, kaka, ein snopepose til overs.... Ja, de kan jo tenkja deko sjølve korleis dagen gjekk :P

I dag har me vore på reis. Er no i Alta, så me har reist i HEILE dag!

Dagens inntak :
frukost: to lavkarboskiver, ei tomat.
Reisemåltid: tre knekk med pålegg, eit halvt eple.
Komt fram mat: eit halvt eple.
Middagsmat på hotellet: ei og ei halv fiskekarbonade, salat med dressing, ein klatt rekesalat, ein slik mangodrikketing.

Så, ikkje så gale, men heilt greit liksom. Drikk masse vatn då, fyttirakkaren, men ALT kjem ut via puppen trur eg, for eg går aldri på do verkar det som... Haha!

Ha ein flott kveld! No skal eg kubba!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 23:10   #34
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

Off, gårsdagens meny giddar eg ikkje skriva opp ein gong....... Tragisk... Eg kan gje stikkord som 6åring feirde bursdag, kaka, ein snopepose til overs.... Ja, de kan jo tenkja deko sjølve korleis dagen gjekk :P

I dag har me vore på reis. Er no i Alta, så me har reist i HEILE dag!

Dagens inntak :
frukost: to lavkarboskiver, ei tomat.
Reisemåltid: tre knekk med pålegg, eit halvt eple.
Komt fram mat: eit halvt eple.
Middagsmat på hotellet: ei og ei halv fiskekarbonade, salat med dressing, ein klatt rekesalat, ein slik mangodrikketing.

Så, ikkje så gale, men heilt greit liksom. Drikk masse vatn då, fyttirakkaren, men ALT kjem ut via puppen trur eg, for eg går aldri på do verkar det som... Haha!

Ha ein flott kveld! No skal eg kubba!



flink du har vært på tur å greierSov godt

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 08:45   #35
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

flink du har vært på tur å greierSov godt

Hehe, takk!

Eg gløymer heilt å eta når eg er litt stressa, så hadde det ikkje vore naturleg å eta då me åt, hadde eg vel gløymd det heilt...

Uansett, no er frukosten fortært og på ny ventar ein heilt uopplevd dag! På tide å fylla den med gode ting!

Fin dag til alle som kikkar innom

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 13:31   #36
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)







streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 12:34   #37
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Då er det straks heimreis, og takk og pris for det!
Ein lærer så lenge ein lever, og denne helga har eg lært at å reisa LANGT vekk med baby på litt over to veker, for så å vera vekke i fem dagar, vera i bryllaup og all festivitasen det medbringer både dagen på førehand og dagen etter - det er ikkje det luraste sjakktrekket. Baby har vore stressa, full i luft (pga lite ro kring ammesituasjonane), mor har vore stressa og full i luft (laurdag og sundag vart ikkje lavkarbodagar for å sei det slik), og me har lengta heim. Eg har felt nokre "tapre" tårer på vegen, men no er eg så glad det heile er over! Ikkje har eg fått så mykje med meg av festlegheitane heller, for mini har stort sett grene og hengt i puppen...

Vel, i dag er det tilbake på lavkarbo, godt er det!
Så langt i dag har min gane smaka på:
Eit halvt egg, ein miniboks makrell i tomat, litt ost, litt paprika, ein boks tineyoghurt.

Berre for å sei det slik- frukosten her på hotellet er ELENDIG! Punktum.

Ha ein flott dag alle saman!
No GLER eg meg til å verta regnvåt på vestlandet att

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 10:58   #38
imtrying
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Alder: 34
Innlegg: 13
imtrying er på en erverdig vei

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Okei. Takk Men er ikke lavkarbo og fedon ganske like, bare litt mer karbo i fedonkuren?? Ser for meg at jeg vil rase opp igjen om jeg begynner å spise mer karboer igjen nå:S Har ikke studert de forskjellige jeg, men så bare kjapt på google og synes de virka ganske like...

imtrying er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomonert = Lavkarbodiett/myemindreennførkarbodiett Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 11:49   #39
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av imtrying, her.

Men er ikke lavkarbo og fedon ganske like, bare litt mer karbo i fedonkuren??

Fedon ER lavkarbo! Lavkarbo er en paraplybetegnelse på kosthold som inneholder mindre enn 150g karbohydrater pr dag.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 12:04   #40
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Home sweet home!
Fyttigriiiisen kor godt det var å koma heim til si eiga seng, sitt eige hus, sine eigne TING! Ah, eg slappa momentant av då eg la meg i halv 12 tida i går kveld, det til tross for megastressande dagar på "ferie". Stakar gubben, var heilt kaka i går han òg... Eg spurde om han angra på familielivet, men det gjer han heldigvis ikkje

I dag må eg laga knekkebrød. Me var ikkje så superflinke i går, sia me besøkte brudeparet og vart servert kaka. Og eg ELSKAR kaka, og sia eg ikkje fekk smaka på bryllaupskaka på sjølve dagen, MÅTTE (???dårleg unnskyldning...) eg ha eit stykke og litt til i går.... Uff og uff.... Hihi! Men AKK så godt!

No er frukosten (lunchen) fortært. Dagens meny kjem seinare.

So long folks!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 12:06   #41
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av imtrying, her.

Okei. Takk Men er ikke lavkarbo og fedon ganske like, bare litt mer karbo i fedonkuren?? Ser for meg at jeg vil rase opp igjen om jeg begynner å spise mer karboer igjen nå:S Har ikke studert de forskjellige jeg, men så bare kjapt på google og synes de virka ganske like...

Som Carisma seier; fedon ER lavkarbo! Det finnast så mange retningar ein kan ta innan lavkarbo, at du må berre lesa og finna ut kva DU vil trivast med. Om det er blanding av filosofiar, eller å halda deg strikt til ein. Masse lukke til! ...hovudprinsippa er ganske greie å følga då, om du ikkje heilt veit kva du vil

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 13:46   #42
imtrying
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Alder: 34
Innlegg: 13
imtrying er på en erverdig vei

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Fedon ER lavkarbo! Lavkarbo er en paraplybetegnelse på kosthold som inneholder mindre enn 150g karbohydrater pr dag.


aha:P Der ser du hvor mye jeg vet:P

imtrying er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomonert = Lavkarbodiett/myemindreennførkarbodiett Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 22:11   #43
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Dagens:

Frukost: Eit lavkarbo-knekk og eit husmann-knekk med smør og pålegg.
Lunch: omelett av to egg med fårepølsa i, litt sukkerfri ketchup, eit halvt eple.
Middag: svinekotelett med wok-grønsaker.
Kvelds: eit husmann-knekk med pålegg.
Drikke: ca 2dl fanta free

I tillegg vatn vatn vatn!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 22:12   #44
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av imtrying, her.

aha:P Der ser du hvor mye jeg vet:P

Berre til å lesa innpå her og rundtom, så får du meir info innabors og du lettare kan ta eit val informasjon og kunnskap er nøkkelen

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 12:30   #45
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Vektstatus etter tre dagar på kjøret:
76,6kg... det er ein halv kilo opp det...
Men men, så verd det! Kakene smaka supergodt! Hehe!

Elles går no dagane med til amming, bleieskift, amming, amming...!
Poden har no lagt på seg over 1200gram sia fødsel, så lavkarbomjølk er gode greier! Feit og god mjølk med andre ord! (men det fekk no jentungen då eg amma ho òg, til tross for høgkarbokost!). Er tydeleg det at eg lagar god næring til borna mine

Ha ein superflott dag! No skal eg kosa meg med lille store lillebror på 5430gram (og han er berre 22 dagar...!!!)

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 09:17   #46
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Fyrste skuledagen til jentungen! Ein stoooor dag!

Åh, kor stolt ho er, og ho mor er superstolt! Tenk, no er ho stor jenta og skal byrja ta bussen aleina... sukk...

Uansett, gårsdagens meny:
Frukost: Eit hamburgerbrød med pålegg (lavkarbohamburgerbrød).
Lunch: To lc-knekk med pålegg, eit halvt eple, ein dl tropisk juice.
Middag: tacosalat.
Kvelds: Eit hamburgerbrød med pålegg (BRUNOST på eine halvdelen!!!), eit beger tine yoghurt (sånt lite altså, men likevel 20g karbisar!), litt "kæschu"nøtter, eit halvt glas brus (zero...)

Eg var så fysen i går kveld at eg får heilt makk! Eg var i ganske dårleg/deprimert humør i går, noko som gjer at eg vert veldig sugen på alt mogleg drit... så eg gjekk og sneik i skapene... MEN, vart ikkje sååååå ille, men kunne klart meg utan både yoghurt og nøtter og brus så seint på kvelden!

Vel vel, spist er spist, og i dag er eg litt uggen i magen. KAN koma av tacosalaten, for eg har opplevd tidlegare at tacosalat er ikkje magen min fullt så glad i.

Jajjaaa... Frukost i dag vart tacosalatrestar då OG ein halv liter vatn

Resten av dagens får de i kveld evt i morgon

Høggs ænd kisses!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 19:40   #47
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Høres ikke ut som den verste kræsjen det der nei, synes du er flink!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 21:25   #48
imtrying
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Alder: 34
Innlegg: 13
imtrying er på en erverdig vei

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

Som Carisma seier; fedon ER lavkarbo! Det finnast så mange retningar ein kan ta innan lavkarbo, at du må berre lesa og finna ut kva DU vil trivast med. Om det er blanding av filosofiar, eller å halda deg strikt til ein. Masse lukke til! ...hovudprinsippa er ganske greie å følga då, om du ikkje heilt veit kva du vil


Føler det blir en blanding uansett ja. Jeg må jo finne noe jeg kan leve med og ikke bare "holde ut med" ei stund liksom. Det får bli "mye-mindre-enn-før-karbo-diett"! ;o) Det går nedover i vekta for første gang på maaange år, så det må jo være noe bra i det jeg har endra på iværtfall

imtrying er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomonert = Lavkarbodiett/myemindreennførkarbodiett Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 12:23   #49
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

GOD FREDAG FOLKENS!!!

ja, då er det atter ein gong helg... og det er deilig! Sjølv om me skal i bryllaup denne helga òg, må me ikkje reisa LANGTVEKKISTAN for å komma oss dit - ti minutt med bil er alt som trengs!!!

Vel, på tide med oppdatering... sjølv om vekta er over måte snill i dag - 75,1kg!!! - må eg vel erkjenna mine synder i går likevel... og her kjem unnskyldningar på unnskyldningar for kvifor dagen vart som den vart (me kjenner vel alle til desse "gode!" unnskyldningane som kjem inn i hovudet når me gjer noko me strengt tatt ikkje burde??? )

Jodå, me fekk besøk! Av tanta til gubben, som ville sjå mini! Og ho hadde med seg ei kveitekringlekaka med GLASUR på! (nam! - men AOOO!) Så, middagen vart utsett nokre timar (fordi me fekk besøk av nokon før dette òg, så middagen måtte fint venta), noko som resulterte i at eg var SUPERSVOLTEN!, og svaaaaak... Me heiv i oss middagen (fiskesuppe med sprøsteikt bacon til....!!! Heimelaga lavkarbo sjølvsagt, full i feitt!), og heiv oss deretter over kveitekringlekaka med GLASUR!!!... Eg tok to små stk...
Og som om ikkje det var nok; eg nemnde eg vart svak... så då besøket var reist åt eg liksågodt litt snop, samt to husmanknekkebrød med brunost.........

Og unnskyldningane??? IKKJE GODKJENDE for å sei det slik! HAHA! Men eg kan ikkje anna enn å le, for når eg tenkjer attende på kve eg tenkte då eg forsynte meg av noko høgkarbo - så er det utruleg kva hjernen min brukar som argument for å "win me over!!!"...! Ganske komisk! Og eg syns det er sååå fornuftig der og då...!

Så, i går vart dagen sjåande slik ut:
Frukost: tacosalat (små middagsrestar frå dagen før).
Lunch: eit beger yoghurt (av sorten jordbær, Tine, 18g karb)
Middag: fiskesuppe med bacon, to stk kveitekringlekaka...
Kvelds: eit beger yoghurt (type Tine, melon, 20g karb), to husmanknekk med brunost, snoooop.....

Jaddaoooo! Mykje skvip på ein gong kan du sei!
Og likevel var vekta supersnill??? Hmm.... heng ikkje heilt saman dette her, men skitt au!

Du syns kanskje eg tek litt for lett på slike utskeiingar? Ja, i dag gjer eg det, i dag kjenner eg eg er i toskete humør rett og slett! Om det kjem av at jentungen tek buss ALEINA til og frå skulen i dag for fyrste gong, eller om det er sukkersjokk - det veit eg ikkje...!

Ha ein flott dag alle saman!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 12:26   #50
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av imtrying, her.

Føler det blir en blanding uansett ja. Jeg må jo finne noe jeg kan leve med og ikke bare "holde ut med" ei stund liksom. Det får bli "mye-mindre-enn-før-karbo-diett"! ;o) Det går nedover i vekta for første gang på maaange år, så det må jo være noe bra i det jeg har endra på iværtfall

Supert at det går rette vegen - og du har så rett så rett; er mykje betre å finna fram til noko du kan leva med resten av livet, i staden for å "halda ut" som du seier. Gubben siterte frå eit blad her til meg for nokre dagar sidan, som Fedon hadde sagt: (fritt sitert!) Det er betre å vera 30% "flink" (med tanke på kosthaldsendring då...) resten av livet, enn 90% "flink" ei lita stund...!!! Og DET er dagens kloke frå meg... og Fedon... haha!

(ja, eg er i eit rart humør i dag, og eg veit ikkje kvar det kjem ifrå!!!)

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!

Sist redigert av Konkelimonke : 19-08-11 kl 12:27. Årsak: skrivefeil....
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar Lava Generell diskusjon 25076 17-03-15 20:31
Kombinasjonen "fest" og "lavkarbo"? hailtothethief Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 17-03-11 07:59
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 14:21
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? cilemora Lavkarbo generelt 7 01-01-08 01:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no