Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-12, 18:18   #1
tutle
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 4
tutle er på en erverdig vei

Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Hei alle sammen

Først, tusen takk for et fantastisk forum, jeg har hittil lest mye og kommer til å lese masse mer her

Grunnen til at jeg poster denne posten er nettopp fordi linken jeg har inkludert har vært til super hjelp for meg. Nå har det seg sånn at jeg lar meg lure av alt fra BMI tall til påståtte kjendisvekter; jeg har liksom alltid trodd at man måtte veie under 60 tallet (er 164) for å se noenlunde slank ut. Jeg har i alle år vært fryktelig hard mot meg selv og ment at jeg var 'smellfeit' uansett hvor slank jeg var, og har egentlig aldri fullt forstått hvordan f.eks. 70 kg ser ut på en 164 cm's ramme/kropp. Denne linken er helt fantastisk som en 'reality check'. Du kan rett og slett taste inn vekt, høyde og 'shape' (epleformet, pæreformet osv) så får du opp en masser av bilder av kvinner (dessverre ikke menn) som ligger innenfor vekten og høyden du tastet inn. Det har gjort godt for sjela mi å se at kvinner som er langt utenfor 'de godkjente rammene' ser absolutt fantastiske ut, så jeg tenkte kanskje det ville være andre som kunne ha glede av det og

www.mybodygallery.com

tutle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 19:46   #2
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Ganske morsomt, men jeg fikk ikke opp noen som hadde min vekt. Så det er nok flest litt større kvinner der. Kropp er pent nesten alltid uansett vekt eller annet, synes jeg. Har man et kritisk blikk (forstørrelsesglassblikk) finner man noe stygt uansett hvor man ser, men bruker man det gode øyet vil det se etter det vakre overalt.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 20:06   #3
tutle
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 4
tutle er på en erverdig vei

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Så pussig.. Kan det være at du ikke merket at de bruker lbs? (kg er i parantes, ditto for høyde, " først, så cm i parentes). Det er side på side med kvinner som veier på 100 lbs eller under (dvs. 45 kg eller under) o.l så det skulle være noen i enhver størrelse

Forstørrelsesglassblikket ser ut til å fungere utmerket her ja, ikke mot andre men gubban som jeg er selvkritisk..

tutle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 20:30   #4
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Veldig fin side. Nå får jeg lyst til å gå i butikken og evt prøve en str mindre enn jeg bruker for å se om den passer. Jeg vet at jeg går i for store tøy egentlig.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 22:00   #5
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Kjempegøy! Epleform har jeg da - det så jeg nå....

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 23:05   #6
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Opprinnelig lagt inn av tutle, her.

Så pussig.. Kan det være at du ikke merket at de bruker lbs? (kg er i parantes, ditto for høyde, " først, så cm i parentes). Det er side på side med kvinner som veier på 100 lbs eller under (dvs. 45 kg eller under) o.l så det skulle være noen i enhver størrelse

Forstørrelsesglassblikket ser ut til å fungere utmerket her ja, ikke mot andre men gubban som jeg er selvkritisk..

fikk opp fire bilder men deres vekt var likevel høyere enn min, da jeg søkte på mine mål. Men det er ikke så farlig jeg ser på modellkropper hele tida

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 23:24   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Hehe. Jeg så både det ene og det andre, både kvinner som jeg syntes så mye større ut enn meg, en god del slankere ut (av de veltrente, vel og merke) og de som så omtrent akkurat ut som jeg gjør. Men nå tror jeg kanskje at jeg har et ganske balansert syn på hvordan kroppen min ser ut. Men ser helt klart nytten av en sånn side. Artig var det også!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 23:36   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Dette var jo bare deprimerende.... De kan umulig veie så mye som de påstår de gjør! Sikkert endel som påstår de veier mer for å fremstå som bedre utseende enn de andre.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 23:56   #9
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Fikk bekrefta at jeg må ned noen kg til ja

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 00:03   #10
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Jeg er tydeligvis så unik at det ikke finnes tilsvarende min kropp

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 00:09   #11
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Jeg er tydeligvis så unik at det ikke finnes tilsvarende min kropp

Ja, men sånn er det jo. Ingen er like. Kuult det da

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 09:20   #12
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

De aller fleste på min størrelse så ganske like ut. Men litt forskjell så klart. Det avhenger jo mye av om kiloene konsentrerer seg spesielt til noen steder, eller om de er jevnt fordelt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 09:39   #13
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Det var ganske mange innen det nærmeste jeg kunne komme min høyde og vekt, og 1) alle så mye slankere ut enn jeg tenker på meg selv - og 2) samtlige oppgir å bruke bukser 1-2 størrelser mindre enn jeg gjør. Jeg er et hoftemonster! Neida - jeg tror jeg fokuserer på det første, disse damene så skikkelig fine og normale ut, hvorfor går jeg fortsatt rundt og tror jeg er større?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 09:45   #14
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Morsom side som bekrefter at kvinnekroppen kommer i alle utgaver selv med lik vekt!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466


Sist redigert av Lindemor : 28-02-12 kl 09:53.
Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 09:46   #15
Makat
Medlem
 
Makat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Nordtroms
Alder: 53
Innlegg: 146
Makat er på en erverdig vei

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Okei link...men du verden så forskjellig kiloene arter seg på oss!! Jeg har ingen problemer med å se - i eget speil - at jeg må ned ennå mange kilo. Disse bildene viste at jeg må ned mer enn jeg tror ... om jeg skal gå etter det. Det gjør jeg ikke!
Dessuten fikk jeg bekreftet min timeglass-fasong. Trodde en stund jeg var et eple, men jeg er nok et timeglass. Det er jo fint

__________________


Delmål bmi 27
Makat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF / Dr.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 13:19   #16
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Kult...... å der fikk jeg et annet syn på egen kropp positivt
Trodde jeg var større, men etter å ha sett på bilder av personer med samme høyde og vekt som meg, så ble jeg positivt overrasket. Da trenger jeg ikke stresse så enormt med de kosekg. alikevel, bare en bonus om de går bort

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 16:26   #17
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Det var ganske mange innen det nærmeste jeg kunne komme min høyde og vekt, og 1) alle så mye slankere ut enn jeg tenker på meg selv - og 2) samtlige oppgir å bruke bukser 1-2 størrelser mindre enn jeg gjør. Jeg er et hoftemonster! Neida - jeg tror jeg fokuserer på det første, disse damene så skikkelig fine og normale ut, hvorfor går jeg fortsatt rundt og tror jeg er større?

Jeg tror, og vet, at jeg er et hoftemonster. Jeg får aldri bukser som passer/ sitter bra. Jeg elsker skjørt!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:37   #18
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Fikk bekreftet timeglassfasong, har vel egentlig visst det. Ser også at målvekten min ER ganske normal ut fra bildene og at noe særlig mye ned enten er små ungpikekropper eller nærmest beinrangel... Vel, kanskje stygt sagt, men jeg kunne ikke tenke meg langt ned på 60-tallet ut fra disse bildene...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 20:51   #19
Tone-Rose
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 42
Innlegg: 212
Tone-Rose har en fantastisk aura rundt segTone-Rose har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Utifra bildene der, så har jeg et svært realistisk syn på min egen kropp.... kjente meg igjen med de jeg så på bildene.... godt å vite at jeg ikke har et forvrengt kroppsbilde da.... meeeen kunne jo også se at jeg definitivt bør gå ned "noen" kg... men det visste jeg jo fra før da.... men prøvde også å se min høyde mot den vekta jeg ønsker å bli, og ser jo at dersom min kropp er som deres, så kan jeg godt gå ned flere kg enn hva jeg har forestilt meg...

__________________




Skriv gjerne en kommentar i Dagboka mi
Tone-Rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 21:15   #20
Miominmarte00
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12
Miominmarte00 er på en erverdig vei

Sv: Hvordan ser kiloene ut i 'virkeligheten'? (link til bildeside)

Fantastisk Morro å se

__________________
Min blogg
Miominmarte00 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan lage navn på link? tuftemor Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 8 18-11-11 20:02
Hvordan ha egen skrift på en link til journalen min i signaturen? Lady_bug Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 21-01-09 12:49
Hvordan få link til journal i innleggene mine? Kristin1964 Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 4 14-08-07 22:41
Hvordan får man fikset på kiloene på telleren ? Kokosbolla :o) Ketolysekuren 2 18-07-07 20:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no