Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-12-09, 15:34   #1
Mr. Muscle
Medlem
 
Mr. Muscle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
Innlegg: 234
Mr. Muscle er ny på veien

Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo

Etter ca. 5 måneder på lavkarbodiett har jeg gått ned 36,7 kilo, noe jeg må si meg ganske fornøyd med.
Nå som det er jul er det oppkarbingstid frem til 2010 og spørsmålet blir da hvor mange kilo jeg kan forvente å legge på meg i denne perioden?
Noen som har en formening om hva jeg kan forvente meg?
Bør vel si meg fornøyd om vektoppgangen blir på mindre enn 5 kilo

__________________


Mr. Muscle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 16:06   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Fasit etter ca. 5 måneder lavkarbo

Gratulerer med flott nedgang

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 18:50   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Fasit etter ca. 5 måneder lavkarbo

1-2 kg vannvekt er vanlig når man begynner å spise mer karber enn det som er vanlig på lavkarbo (i og med at karbohydrater binder vann).
Alt etter hvor mye du spiser og hvor lenge du har tenkt å spise høykarbo, så vil jeg tro at du kan regne med en plass mellom 2 og 4 kg??
Så er det jo greit å vite at vannkiloene forsvinner ila første uken på lavkarbo igjen og resten vil jeg tro ikke sitter fast så veldig lenge .

Gratulerer meg flott vektnedgang så langt. Det er helt utrolig!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 21:35   #4
Alkazelters
Seniormedlem
 
Alkazelters sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 504
Alkazelters er en juvelAlkazelters er en juvelAlkazelters er en juvel

Sv: Fasit etter ca. 5 måneder lavkarbo

Holder du deg under 70 gram karbohydrat i døgnet, vil jeg tro du ikke går opp noe som helst. Kanskje du til og med vil fortsette med en svak nedgang. Mitt råd er å¨ikke ta helt av i juleferien, og ikke å karbe opp for mye. Holder du deg under 100 gram karbohydrat i døgnet, kan dette også gå fint, uten noe særlig vektoppgang. Om du skulle skeie skikkelig ut i 2 uker vil jeg som du tippe at du kommer til å gå opp 5 kilo. Beklager at jeg egentlig ikke svarte så nøye på det du spurte om, og kom med råd du streng tatt ikke hadde bedt om, og som du helt sikkert var klar over fra før av

Alkazelters er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 02:30   #5
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fasit etter ca. 5 måneder lavkarbo

WOW!!! Gratulerer... Dette må kunne sies å være vellykket!!

Utifra egne erfaringer ville jeg ikke gjort karboinntaket altfor høyt. Jeg har skeiet ut i altfor lang tid nå, og sliter med å komme tilbake. Det gikk så bra i starten - og så unnet jeg meg litt karbo, litt til (det gikk jo så bra) og sånn fortsatte det... Så man blir litt psykisk sikker på at det skal være lett å komme tilbake . men slik ble det ihvertfall ikke for meg.

Men lykke til! Dette er jo bare helt ufattelig!! Hvem kan si at lavkarbo ikke fungerer som slankemetode???

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 18:07   #6
Mr. Muscle
Medlem
 
Mr. Muscle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
Innlegg: 234
Mr. Muscle er ny på veien

Sv: Fasit etter ca. 5 måneder lavkarbo

Jeg angrer på er at jeg ikke gjorde dette for mange år siden.

Fra i går til i dag gikk jeg ned 0,7 kilo til tross for at jeg spiste både brød og karameller

__________________


Mr. Muscle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 19:18   #7
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fasit etter ca. 5 måneder lavkarbo

Du er så utrolig flink!!!!

Trener du mye?

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 19:20   #8
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Fasit etter ca. 5 måneder lavkarbo

Gratulere med flott nedgang!!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 20:43   #9
Mr. Muscle
Medlem
 
Mr. Muscle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
Innlegg: 234
Mr. Muscle er ny på veien

Sv: Fasit etter ca. 5 måneder lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Du er så utrolig flink!!!!

Trener du mye?

Kan vel ikke si jeg trener mye. Har riktignok spilt fotball en gang i uka siden jeg begynte med lavkarbo, men det er neppe det som er skyld i vektnedgangen

__________________


Mr. Muscle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 16:36   #10
Mr. Muscle
Medlem
 
Mr. Muscle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
Innlegg: 234
Mr. Muscle er ny på veien

Sv: Fasit etter ca. 5 måneder lavkarbo

Må si meg fornøyd med julen. Vekten har stått rimelig på stedet hvil.

Jeg er positivt overrasket

__________________


Mr. Muscle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 15:38   #11
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo

WAO.......... Sykt bra vektnedgang

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 16:38   #12
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo

Helt enig med de andre - vanvittig bra resultat

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 16:53   #13
A-p-o-c
Medlem
 
A-p-o-c sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 65
A-p-o-c er på en erverdig vei

Sv: Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo

Utrolig bra jobbet!! Gratulerer!

__________________


A-p-o-c er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ketolyse nå i starten... Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 21:39   #14
Mr. Muscle
Medlem
 
Mr. Muscle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
Innlegg: 234
Mr. Muscle er ny på veien

Sv: Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo

Mon om jeg skulle lagt ut før/midt i bilde? Eller skal jeg vente til før/etter bildet?

__________________


Mr. Muscle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 09:46   #15
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo

Å jo, legg ut a!

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 11:28   #16
Shrinking Line
Medlem
 
Shrinking Line sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Østerrike
Innlegg: 277
Shrinking Line er ny på veien

Sv: Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo

Jeg bøyer meg i støvet for fantastisk nedgang. Og jeg som deg angrer på at jeg ikke gjorde dette for mange mange år siden.

__________________
The Shrinking Line





Shrinking Line er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 11:52   #17
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo

Hvor ble det av bildene?!?!?

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 12:31   #18
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Hvor ble det av bildene?!?!?

Ja, vi venter spent !!!!!!!!!!!

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 15:25   #19
Mr. Muscle
Medlem
 
Mr. Muscle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
Innlegg: 234
Mr. Muscle er ny på veien

Sv: Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo

Prøvde å legge ut noen bilder, men de blir slik som dette uansett hva jeg gjør:

__________________


Mr. Muscle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 15:28   #20
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo

Håper noen kan hjelpe deg.. Tar du de inn via "vedlegg"? Og husker å hente de inn igjen der, når de er lastet ned? Jeg tullet med det der, i begynnelsen.. Og til tider enda

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 23:03   #21
Mr. Muscle
Medlem
 
Mr. Muscle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
Innlegg: 234
Mr. Muscle er ny på veien

Sv: Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo

Skal vi se om dette fungerer da

Først noen før bilder. Er ikke direkte et fruktfat på disse bildene, men, men
fleskeberg.JPG
Her ser det forøvrig ut som jeg er besatt av matdjevelen "Julen 2008"

Iphonebilder 150.jpg
Tur på fjellet. God damn for et slit. "Ca. mai 2009"

17052008278.jpg
"Dato ukjent, muligens sommeren 2009"

Så fem måneder etter jeg begynte på dietten. Skal ikke hevde jeg er noe fruktfat på disse bildene heller, men formen er ihvertfall sykt mye bedre

heland.JPG

17266_265729455235_691505235_4867157_1977313_n.jpg

julen 09 001.jpg

julen 09 004.jpg

IMAGE_00006.jpg

Har som dere ser noen kilo igjen, men innen sommeren......

Håper dette kan virke som en motivasjon på dere andre

__________________



Sist redigert av Mr. Muscle : 21-01-10 kl 21:39.
Mr. Muscle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 23:07   #22
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo

Gratulere igjen med fantastisk resultat, og du ser mye friskere ut på de siste bildene.
Bedre form, farge og hud i ansiktet, og ikke minst kvikkere i blikket. Forbedringen er stor, og når du når målet ditt vil det bli enda tydeligere - stå på videre.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 23:12   #23
Mr. Muscle
Medlem
 
Mr. Muscle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
Innlegg: 234
Mr. Muscle er ny på veien

Sv: Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo

Takk for det

__________________


Mr. Muscle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 23:18   #24
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo

Fantastisk

Og ja, du ser mye friskere ut

Stå på videre

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 23:27   #25
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo

Jeg bøyer meg i støvet !!

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ondt øverst i magen etter over 3 måneder på ketolyse Gretal Fysisk og mental helse 7 06-11-08 08:19
9 måneder på lavkarbo og hard trening bilringen Trening 19 09-10-08 11:25
Karbohydratomsetninga etter lavkarbo LMPH Spørsmål og svar 0 29-11-07 22:41
Etter lavkarbo Chilicat Lavkarbo generelt 4 28-09-06 21:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no