Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Frossen ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-09-11, 08:52   #1
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Frossen ...

Sukk og stønn og akk og ve.

Etter en laaang pause på lavkarbo er jeg nå tilbake. Dette er min 3 uke og det går egentlig veldig greit. Hadde litt trøbbel med "sukkeravrusningsfasen" men sto den av igrunnen.

Eneste problemet mitt er at jeg fryser, jeg fryser hele dagen igjennom og pakker på meg med klær osv. Om nettene derimot våkner jeg skumsvett.
Jeg har prøvd å søke i forumet, men finner ikke noen svar på hvorfor det er slik..... Er det flere som har det sånn? Er dette normalt?

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 11:02   #2
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Frossen ...

Hvis det er noe trøst har jeg det akkurat likedan...
Sitter å hutrer og fryser på jobb og svetter i hjel om natta.

Har hatt det sånn hver gang jeg har startet og kommet i ketose og kiloene har begynt å gå av... Tror det er veldig vanlig Og det har som oftes gått over etter to-tre uker, ihvertfall svettingen om natten.
Jeg er normal en varm person, så det er veldig uvant for meg å måtte ha på meg en cardigan ol innendørs.

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 11:17   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Frossen ...

Jeg svarte deg i den andre tråden uten å være klar over at du er i begynnelsen av omleggingen (igjen). Da går det nok over av seg selv. Tror jeg frøys i starten selv. Om det er fordi forbrenningen er nedsatt eller hva årsaken ellers kan være vet jeg ikke. Tipper det er forbrenningen som ikke er helt på topp ennå.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 12:00   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Frossen ...

Termostaten kan rote litt i begynnelsen ja. Jeg har alltid vært en frossenpinn, men kjøpte for en mnds tid siden et magnetarmbåbnd som skal virke positivt bl.a. på blodomløpet. Ikke vet jeg om det har noen sammenheng, men jeg koker! Hele dagen, det er nesten litt i overkant! Om natten har jeg det ikke på og da er jeg som før, passelig varm og svettefri under ulldyna hos Lille Gubben, søkkvåt av svette under dundyna hjemme hos meg selv. Skal nok investere i en ulldyne der også etterhvert, men de koster jo skjorta!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 15:39   #5
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Frossen ...

Takk for svar

Husker ikke at det var sånn sist, men det kan jo hende. Vi får bare vente til det går over tenker jeg. Det er så rart for søsteren min svetter ihjel hele tiden....

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Frossen sitron i vannet Iset Generell ernæringsdebatt 3 20-06-11 23:12
En frossen torskeblokk kamp Middag 2 23-05-10 21:13
Frossen brokkoli fra Enghav Ullabulla Generell ernæringsdebatt 6 10-07-07 22:12
Ferdig frossen kålrabistappe Mya Spørsmål og svar 6 30-10-06 12:53
Skadelig med rå frossen rosenkål? Iset Lavkarbo generelt 17 15-02-06 09:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no