Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Flere prøvere her?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-06-15, 06:13   #1
Tilly85
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2014
Hvor: Nord i landet
Innlegg: 2
Tilly85 er på en erverdig vei

Flere prøvere her?

Nå må det skje noe! Nå må jeg ned i vekt! Nå SKAL jeg bli gravid ☺️
Har flere ganger gått ned 15-25 kg i vekt,å kroppen reagerer hver gang med å faktisk få el av seg selv( normalt sett har jeg kanskje en EL i året)
I 2013 gikk jeg ned masse i vekt på lav-kalori og i tilegg fikk jeg pergotime av gyn-ble til min store overaskelse gravid av første kur-desverre viste det seg at jenta i magen var så syk at hun ikke ville kunne leve utenfor min kropp,så nesten halvveis i svangerskapet måtte vi avslutte.
Etter masse syklustull,vektoppgang og ørten forsøk på å gå ned i vekt sitter jeg her,2 år senere å er fortsatt ikke gravid på nytt. Så er noen dager inn i nytt forsøk med ketolyse,å håper det kan hjelpe disse hormonene mine i rett retning..
For 5 år siden gikk jeg for første gang på ketolyse. Gikk ned rundt 20 kg,hadde ikke hatt menstrasjon da på 4 mnd,men 14 dager utti kuren kom det tilbake. Nå har jeg en EL løs syklus på 17-26 dager med mye spotting.
HÅÅÅÅPER med alt jeg har at dette går veien! Har 2 nye kurer med pergo hjemme,men vil vente til jeg har gått ned endel. Samtidlig vil jeg også ned mest mulig i tilfelle det blir aktuelt med prøverør.
Er pr-tiden på håret innafor bmi messig-167 høy og 89 kg.
Noen med gode erfaringer som gjelder ketogent/lavkarbo kosthold i forhold til prøving?

Tilly85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 20:45   #2
Venessiela
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2015
Alder: 34
Innlegg: 6
Venessiela er på en erverdig vei

Sv: Flere prøvere her?

Hei
Jeg er også prøver. Prøvd i snart 3 år nå uten resultat. Har pcos og er overvektig. Skal begynne på ketolysekuren nå og håper det kan hjelpe

Venessiela er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-09-15, 21:46   #3
Lilu81
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2015
Innlegg: 1
Lilu81 er på en erverdig vei

Sv: Flere prøvere her?

Jeg begynte på lavkarbo igår. Prøvere i to år. 1.75 og 85kg, må ned 9 kg. Har høytblodtrykk og høye verdier av triglycerides.

Lilu81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergh/Atkins Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 01:12   #4
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Flere prøvere her?

Oy. Lykke til Jeg kommer meg nok til å prøve en dag Har velidig lyst på barn

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Prøvere Bøtt Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 527 17-06-15 12:06
Folsyre og vitamintilskudd for prøvere dunia Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 7 28-11-11 22:22
Hei hei! Gammel prøver på nytt kosthold! Flere prøvere her, eller bare gravide? Snis83 Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 30 26-08-11 19:48
Er det flere enn meg som går på vekta flere ganger om dagen? marjusen Ketolysekuren 15 08-09-10 12:34
Flere spm Anti Ketolysekuren 6 10-12-07 12:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no