Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Velkommen til spørsmål & svar

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-04-12, 14:00   #851
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

takk

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 20:23   #852
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Er det flere som ikke kommer seg inn på matvaretabellen. Jeg bruker den for å regne ut KH.

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 20:49   #853
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

ja, kommer ikke inn

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 09:30   #854
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Er det flere som ikke kommer seg inn på matvaretabellen. Jeg bruker den for å regne ut KH.

Bruk matvareguiden.no

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 19:40   #855
Aquarel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 32
Innlegg: 10
Aquarel er på en erverdig vei
Smile

Et spørsmål

Er en jente som nettopp har startet eller prøvd lavkarbo. Prøvde det i en uke bare for å se hvordan det var. Hadde skrevet ned sider på sider om hva jeg skulle og skulle ikke spise.

Etter en uke hadde jeg ingen flere middags tips eller frokoster. Har sett i alle forumene og finner kun de samme oppskriftene. Til frokost tenkte jeg og spise lavkarbo brød, men fant ingen. Fant en, men den smakte helt forferdelig.

Vi har heller ikke meny her, som også betyr at jeg ikke har alle tingene man trenger for og bake.

Har lyst til og prøve på nytt, men trenger hjelp og tips
Har lest hele nybegynner tråden, og den hjalp meg vertfall litt. Blir ikke dere lei av fløte, egg og bacon?


"Må på forresten beklage feil skrivingen min"

Aquarel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 19:42   #856
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Et spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Aquarel, her.

Er en jente som nettopp har startet eller prøvd lavkarbo. Prøvde det i en uke bare for å se hvordan det var. Hadde skrevet ned sider på sider om hva jeg skulle og skulle ikke spise.

Etter en uke hadde jeg ingen flere middags tips eller frokoster. Har sett i alle forumene og finner kun de samme oppskriftene. Til frokost tenkte jeg og spise lavkarbo brød, men fant ingen. Fant en, men den smakte helt forferdelig.

Vi har heller ikke meny her, som også betyr at jeg ikke har alle tingene man trenger for og bake.

Har lyst til og prøve på nytt, men trenger hjelp og tips
Har lest hele nybegynner tråden, og den hjalp meg vertfall litt. Blir ikke dere lei av fløte, egg og bacon?


"Må på forresten beklage feil skrivingen min"

Baconpakkene mine går ut på dato de, og egg spiser jeg ikke hver uke engang. Merkelig at lavkarbo MÅ være egg&bacon liksom

Du kan gjerne få oppskrifta på brødet jeg pleier å bake?

Er det tips til måltider du lurer på?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 19:57   #857
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Et spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Baconpakkene mine går ut på dato de, og egg spiser jeg ikke hver uke engang. Merkelig at lavkarbo MÅ være egg&bacon liksom

Du kan gjerne få oppskrifta på brødet jeg pleier å bake?

Er det tips til måltider du lurer på?

Må bare slenge meg på her, og si enig, jeg kan ikke huske sist jeg spiste egg & bacon

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :) Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 20:15   #858
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Høh - lavkarbo "må" være egg&bacon som frokost "må" være brød eller youghurt...
(eneste fellesnevner i disse to påstandene er at begge er fantasiløse)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 20:25   #859
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Høh - lavkarbo "må" være egg&bacon som frokost "må" være brød eller youghurt...
(eneste fellesnevner i disse to påstandene er at begge er fantasiløse)

Godt poeng!

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :) Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 22:46   #860
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Et spørsmål

Opprinnelig lagt inn av LaLa77, her.

Må bare slenge meg på her, og si enig, jeg kan ikke huske sist jeg spiste egg & bacon

jeg har ikke smakt bacon engang. Spis det som er godt. Jeg synes det er så mye som er godt at jeg tar mange forskjellige ting i ett måltid. Til frokost kan jeg ta en hjemmebakt kjeks med smør på + ost + kylling/påleggslaks + tahini. Først skriver eller leser du alle matvarene du kan velge mellom, og så merker du deg de du vil ha i ditt kosthold, alt fra avokado, frøknekkebrød, nakkekoteletter og type fisk og så kan du tenke ut hva som kan kombineres eller se på oppskrifter med de matvarene du liker i og der se hva det passer sammen med og/eller hvordan det kan spices opp. Lavkarbomat er snacksy mat, synes jeg. Trenger ikke å være kjedelig om du ikke liker det kjedelig Se gjennom tråden: "hva har du spist til frokost idag" for inspirasjon. Ikke ofte du ser bacon og egg der, altså.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 23:08   #861
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Jeg hadde egg og bacon for første gang på et år på mandag. Fløte bruker jeg veldig skjelden.
Nå skal det sies at jeg ligger på 70-100 karber per dag, men jeg skjønner ikke helt den greia mad at lavkarbo er egg og bacon og fløte...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 23:18   #862
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Spiste egg&bacon på hytta sommeren 2011

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 23:24   #863
Aquarel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 32
Innlegg: 10
Aquarel er på en erverdig vei

Sv: Et spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Baconpakkene mine går ut på dato de, og egg spiser jeg ikke hver uke engang. Merkelig at lavkarbo MÅ være egg&bacon liksom

Du kan gjerne få oppskrifta på brødet jeg pleier å bake?

Er det tips til måltider du lurer på?

Var veldig flink til å spise brokkoli og grønnsaker istedenfor ris, pomfri, potet også videre. Det verste var egentlig frokosten og kvelds maten. prøver gjerne oppskriften din ja

Det jeg er veldig dårlig på er og finne på ting. Det gikk rom regel i noe lignende som dette:

brokkoli med svinefilet og grønnsaker (kanskje fløte)
Kylling stekt i paprika med grønnsaker
Og enda mer svinefilet og kylling.

Det som gjør det enda verre er at samboeren min er lei av kylling "krise" Da må man bli kreativ og lage nye varianter. Noe som ikke er like enkelt.

Aquarel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 23:25   #864
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Spiser aldri baconegg 1-2 ganger i uka

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 23:32   #865
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Et spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Aquarel, her.

Var veldig flink til å spise brokkoli og grønnsaker istedenfor ris, pomfri, potet også videre. Det verste var egentlig frokosten og kvelds maten. prøver gjerne oppskriften din ja

Det jeg er veldig dårlig på er og finne på ting. Det gikk rom regel i noe lignende som dette:

brokkoli med svinefilet og grønnsaker (kanskje fløte)
Kylling stekt i paprika med grønnsaker
Og enda mer svinefilet og kylling.

Det som gjør det enda verre er at samboeren min er lei av kylling "krise" Da må man bli kreativ og lage nye varianter. Noe som ikke er like enkelt.


Hva har du spist til frokost

Hva skal du ha til middag i dag

Her har du 2 av maaaange tråder her inne som viser hva folk spiser kanskje du finner litt inspirasjon der?

Og her har du oppskriften til malice`s brød, enkelt og godt!
Jeg pleier å finmale ca halvparten av frøblandinga, resten bruker jeg som det er
Hjalp det litt synes du?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 13:56   #866
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Jeg spiser forholdsvis ofte et kokt egg på jobb. Men egg og bacon er sjeeeeeeldent. Fløte er også sjeldent.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 17:26   #867
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Et spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Aquarel, her.

Var veldig flink til å spise brokkoli og grønnsaker istedenfor ris, pomfri, potet også videre. Det verste var egentlig frokosten og kvelds maten. prøver gjerne oppskriften din ja

Det jeg er veldig dårlig på er og finne på ting. Det gikk rom regel i noe lignende som dette:

brokkoli med svinefilet og grønnsaker (kanskje fløte)
Kylling stekt i paprika med grønnsaker
Og enda mer svinefilet og kylling.

Det som gjør det enda verre er at samboeren min er lei av kylling "krise" Da må man bli kreativ og lage nye varianter. Noe som ikke er like enkelt.


Da skal du få noen middagstips:
1) Suppe. Kylling+finskåret kål+det du ellers kan tenke deg av grønnsaker, rikelig med pepper ev.karri og en dæsj vann. Kok ivei. Bruker du kyllinglår, må du kike disse først og renske dem. Sil kraften og bruk den som base for suppa.

2) Makrell i tomat. Spis rett av boksen.

3) Taffelost. (Tomatpigmentert) Legg sammen to og to skiver, slik at du får fire stabler på et lite stykke bakepapir. Putt dette i microen, og kjør dette på full guffe i ca. 3 minutter. Ta ut og legg på rist.

Her har du fantastiske gode kjeks. Smør på dem med det du ønsker. Tar du et beger med Rømme (og da snakker vi ikke lett) + et glass HOT tacosaus og roter sammen, har du super dip til kjeksen ev. til grønnsaker.

Har du det supertravelt?
1-2 ts cocosa rett fra glasset. Spis ivei, og du har næring i noen timer.
Litt uvant men fungerer fantastisk for meg.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 19:04   #868
bligravid?
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Nord for Sinsenkrysset
Innlegg: 151
bligravid? er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Hehe personlig digger jeg egg og bacon, men nei det er ikke enerådende til frokost Går mye i middagsrester da.. grønnsaker stekt sammens med smør og spinat syns jeg er digg da.. (ja til frokost..)

__________________
Delmål 1 - Under 100. I MÅL!!! (etter 2 uker og 4,5kg ned)

Delmål 2 - 90

Delmål 3 - normalvekt 70-75
bligravid? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse? Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 19:41   #869
snowflakes
Seniormedlem
 
snowflakes sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 984
snowflakes er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

mulig dette er et spørsmål som er spurt maaaange ganger, men jeg klarer hvertfall ikke å finne noe svar... så here it goes: får man kjøpt tagetesse på iherb?

__________________
Min Journal
snowflakes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo på min måte. Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 09:34   #870
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Ikke sist jeg sjekka ihvertfall

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 10:08   #871
snowflakes
Seniormedlem
 
snowflakes sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 984
snowflakes er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Takk for svar lille my!! =)

__________________
Min Journal
snowflakes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo på min måte. Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 09:32   #872
lotta85
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: drammen
Innlegg: 18
lotta85 er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Hei Jeg lurer på om man kan bruke mills ekte majones på lavkarbo? Ser at den inneholder soyaolje og det skal man ikke ha har jeg hørt, men er det bare p.g.a at det er en herda olje og ikke er sunt for kroppen eller vil man faktisk slutte å gå ned i vekt?

__________________


lotta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 09:36   #873
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av lotta85, her.

Hei Jeg lurer på om man kan bruke mills ekte majones på lavkarbo? Ser at den inneholder soyaolje og det skal man ikke ha har jeg hørt, men er det bare p.g.a at det er en herda olje og ikke er sunt for kroppen eller vil man faktisk slutte å gå ned i vekt?

Jeg bruker ikke mye majones, men når jeg skal ha det er det Mills ekte jeg bruker. Synes rett og slett den er best

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 11:19   #874
lotta85
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: drammen
Innlegg: 18
lotta85 er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Ah ok, men veit du om man kan legge på seg av soyaolje? Eller er det bare det at det ikke er sunt for kroppen?

__________________


lotta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 11:24   #875
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av lotta85, her.

Ah ok, men veit du om man kan legge på seg av soyaolje? Eller er det bare det at det ikke er sunt for kroppen?

Det er BARE det at noen mener det ikke er så sunt! Men hvor mange tuber/poser majones spiser du i løpet av en uke/måned, da?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar

Emneord
oppbækking


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pannekaker (og inspirasjon til bruk) dingpot Middag 35 04-01-12 23:46
Påstand Summer Fysisk og mental helse 46 29-04-05 21:36
5 spørsmål, håper på mange svar *Tussi* Ketolysekuren 5 16-04-05 22:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no