Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Syk av sprekk?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-08-11, 22:14   #1
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Syk av sprekk?

Nå har jeg gått på lavkarbo i 7 mnd, vært flink å ikke spist noe høykarbo. For 1.5 mnd siden la jeg til litt frukt, eple og noen ganger har jeg spist vannmelon. Det jeg opplevde ved å tilføye frukt i kosten var noen ganger at jeg ble uvell, som hjertebank, føltes ut som jeg var skikkelig stressa og at blodsukkeret var på ville veier. Det gikk etterhvert over. Spiser til normalt 1-2 epler om dagen, med litt vaniljekesam. Nå på lørdagskvelden skeiet jeg ut, for første gang, spiste en softis. Det som er greia er at jeg på søndagskvelden ble skikkelig dårlig, diare + oppkast, svimmel og en form som var helt på trynet. Begynner å bli litt bedre nå, men magen er ikke helt på lag, men ingen oppkast. Kan det ha en sammenheng? Det var noen som mente at det kanskje var pga softisen, at det ble for mye karbohydrater til meg, men jeg tenkte at det kanskje var for lang tid i mellom isen og "reaksjonen"...

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 22:19   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Syk av sprekk?

Det er ikke så himla mye karbohydrater i en softis altså Tror reaksjonen kom litt sein til å skylde på den, men vet jo aldri

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 22:24   #3
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Syk av sprekk?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det er ikke så himla mye karbohydrater i en softis altså Tror reaksjonen kom litt sein til å skylde på den, men vet jo aldri

Ja det var det jeg mente også, at det ikke var så mye i en softis Da ser jeg bort ifra at det var pga den jeg altså. Men kjekt å vite for hvis jeg reagerer SLIK på litt høykarbo så frister det ikke for noe gjenntakelse, ikke at jeg har tenkt å ha noen utskeielser på en god stund uansett..

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 22:24   #4
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Syk av sprekk?

Kanskje softismaskinen var skitten? Hundedagene er ikke akkurat den beste tiden for slikt...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 22:41   #5
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Syk av sprekk?

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Kanskje softismaskinen var skitten? Hundedagene er ikke akkurat den beste tiden for slikt...

Kanskje det ja Så lenge det ikke er en reaksjon på for mye karber så er det egentlig det samme hva det er altså Bare godt å vite at man faktisk kan unne seg en liten ting en sjelden gang i blandt

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sprekk! Tøvsjur Ketolysekuren 13 05-05-11 10:39
En sprekk i uka? Kaywam Spørsmål og svar 9 06-02-11 14:33
En sprekk Prøverigjen Ketolysekuren 4 07-06-09 02:51
Sprekk sara Lavkarbo generelt 4 15-04-09 11:03
Sprekk Grovsnus Generell diskusjon 11 21-03-08 23:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no