Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Rekesalat?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-07-08, 09:19   #1
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill
Question

Rekesalat?

Noen her som spiser rekesalat? Kikket på en pakke i går å det er jo bare 3 g kh pr 100 g jo! Dersom jeg kan ha dette til grillmaten blir jo alt myyyyye lettere hehe

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 09:30   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Rekesalat?

Kh-messig er rekeslaten helt grei...litt ihvertfall. Avhengig av om du går på Ketolyse eller vanlig lavkarbo, kanskje...100 gr er ikke sååå mye, men deet er den majonesen da. Så hvis du er opptatt av sunn olje... Ja, vet ikke hvor farlig litt er jeg.

Jeg spiser både det og Skagensalat i avokadoen min

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 23-07-08 kl 11:15.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 10:03   #3
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Rekesalat?

jeg bruker mye rekesalat, den har 2khd per 100g....

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 10:15   #4
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Rekesalat?

Opprinnelig lagt inn av nøtta, her.

jeg bruker mye rekesalat, den har 2khd per 100g....

Hmm her må jeg sjekke de forskjellige forstår jeg

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 13:06   #5
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Rekesalat?

Ja rekesalat spiser jeg av og til Godt i avocado. Det er MYE forskjell på kb-innholdet i typene. Billige er det ofte mer kh i (type first price o.l) Men de med mer reker i har da selvfølgelig mindre kb Syns å huske at Denjas er ganske ok?

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 14:04   #6
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Rekesalat?

kjøpte rekesalat fra ica i går, den sto det 1 gram karbo per 100 gram på tror jeg? Men fy flate så syk jeg ble. Satt på do med festmage resten av dagen. Tror ikke den var helt fersk for å si det sånn.. spise den også i avocadoen min. sukk. det var godt men jeg kan ikke si jeg har lyst på det igjen.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 16:05   #7
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Rekesalat?

det kan jo hende det ble for mye fett for deg ? både avocado og rekesalat er jo veldig fett, jeg merker at huden blir veldig bra i de periodene jeg får i meg den retten.

jeg tror det er denja sin ja

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 23:08   #8
K@rin
Juniormedlem
 
K@rin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 26
K@rin er på en erverdig vei

Sv: Rekesalat?

I Delikat sin rekesalat er det sukker.

__________________




K@rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min egen Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 11:16   #9
beths
Medlem
 
beths sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 46
Innlegg: 189
beths er en juvelbeths er en juvelbeths er en juvel

Sv: Rekesalat?

MARTHAS KREPSEHALESALAT! Bare 1.1 g karber, masse kreps, kjempegod!
Fant den på Rema

tror at rekesalaten inneholdt 1,4 g så den var ikke så ille den eller

beths er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 12:01   #10
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Rekesalat?

jeg lager min egen rekesalat;

Blander sammen opphakket kokt egg, reker, majones og bittelitt saft av sure agurker.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 12:11   #11
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 44
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Rekesalat?

Ja, jeg bruker både div. rekesalater og Denjas "Reker i Majones" på Ziggylappene, har ikke tenkt på å ha i avocado, det hørtes godt ut - må prøves!

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har en god oppskrift på rekesalat? stinasol Spørsmål og svar 3 09-12-06 20:17
Grønn rekesalat m avokado Mum 4 2 Mellommåltider 1 31-07-05 16:41
Avokado- og rekesalat med lime- og pasjonsfruktdressing Marianne Lunsj 0 07-02-05 20:34
Matmesteren rekesalat donjuanwannabe Lavkarbo generelt 2 31-10-04 11:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no