Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-09-11, 22:16   #101
kjersti83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bodø
Innlegg: 19
kjersti83 er på en erverdig vei

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det høres mer ut som magetrøbbel, lillegutt har vært sånn en periode. Hvor gammel er han?

kan også være magetrøbbel, men litt rart at d kom nå..
han blir 3 mnd nå den 15 sept. har hatt kolikk tidligere, men har vært hlt fin i en mnd nå etter tre behandlinger hos kiropraktor..

merker at jeg har mye mindre melk, så det er nok også et problem. Har også som dere sier, en del "lagret" fett, og ikke bare etter svangerskapet. Nesten alt fra svangerskapet er borte, men alt det andre er der enda.. Tror jeg henger meg på den om at d får heller ta noen ekstra mnd.. Så lenge jeg er på trivselsvekt når jeg skal stå brud i august til neste år

__________________
skal ned 20 kg..
kjersti83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 22:19   #102
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Nesten like gamle da, junior her blir 3 mnd 21.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 22:19   #103
kjersti83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bodø
Innlegg: 19
kjersti83 er på en erverdig vei

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av koko75, her.

Enig med Carisma om at dette høres mer ut som magetrøbbel. Veldig, veldig vanlig. Har en her som holder på for øyeblikket.

stusser litt på at magetrøbbel kommer nå når jeg går på lavkarbo.. var helt fin frem til jeg hadde vært på lavkarbo i ca fire dager..

__________________
skal ned 20 kg..
kjersti83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 22:21   #104
kjersti83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bodø
Innlegg: 19
kjersti83 er på en erverdig vei

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nesten like gamle da, junior her blir 3 mnd 21.

så koselig da er det første din?
Med min første forsvant alt jeg la på meg og vel så det den første tiden da jeg ammet.. var en del yngre da, så det kan jo ha litt å si (8 år siden) kjipt at det ikke skal være like lett andre gang..

__________________
skal ned 20 kg..
kjersti83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 22:37   #105
koko75
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 79
koko75 er på en erverdig vei

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Veldig jevngamle barn, min blir 3 mnd 20.

Om gravidflesket har forsvunnet hadde jeg også gitt beng nå - heldige dere!

__________________




koko75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ammetilpasning Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 22:41   #106
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av koko75, her.

heldige dere!

Jeg er ikke av de heldige Men som sagt, så mye som er lagret opp over tid, at jeg ikke tør å gå løs på det. Dessuten er det for mye stress i ammeperioden til at jeg kan håpe på å gå ned. Jeg veide uansett alt for mye da jeg ble gravid, helt uplanlagt. Første ja.
Jeg satser på å slippe noen vannkilo de neste månedene, og er fornøyd med det. Har tross alt resten av livet til å ta tak i resten.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 22:44   #107
kjersti83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bodø
Innlegg: 19
kjersti83 er på en erverdig vei

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

nja.. hadde vekten min vært som din vekt, så hadde jeg vært heldig hadde dessverre mye å ta av før jeg ble gravid..

__________________
skal ned 20 kg..
kjersti83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 22:57   #108
kjersti83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bodø
Innlegg: 19
kjersti83 er på en erverdig vei

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg er ikke av de heldige Men som sagt, så mye som er lagret opp over tid, at jeg ikke tør å gå løs på det. Dessuten er det for mye stress i ammeperioden til at jeg kan håpe på å gå ned. Jeg veide uansett alt for mye da jeg ble gravid, helt uplanlagt. Første ja.
Jeg satser på å slippe noen vannkilo de neste månedene, og er fornøyd med det. Har tross alt resten av livet til å ta tak i resten.

hehe, satt å leita etter "liker" knappen.. tror jeg er for inne i facebook
tror at stress også er en faktor til at melka har nesten forsvunnet.. fra og med i dag er det ikke mer stress om vektnedgang og lavkarbo, men heller være like flink som jeghar vært til nå.. ikke spise godter og unødvendig sukker/karbs. Da holder vekta seg iallefall stabil.. går/jogger to til tre ganger i uka i tillegg, så man kan jo håpe på litt nedgang da
Ønsker deg iallefall veldig lykke til. Og som du sier, vi har resten av livet på oss

__________________
skal ned 20 kg..
kjersti83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 11:02   #109
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Jeg kom over denne på forskning.no, til trøst for alle lavkarbo-ammende med bekymringer!!

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 16:26   #110
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av kjersti83, her.

vi har resten av livet på oss

Er denne eg seglar på for tida

Eg klarer stort sett å halda meg unna "ulovlegheiter", men viljestyrken er ikkje like sterk alltid...
Uansett, poden trivast og et og legg på seg! Skal på 6vekers kontroll i morgon, og eg trur nok han har lagt på seg nesten 3kg alt! Differansen på meg og han på heimevekta vert iallefall 7kg, og han vog 4,2 då han vart fødd... God plugg med andre ord herleg eg er like forelska i alle fall!

Ha ein fin dag!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar Lava Generell diskusjon 25076 17-03-15 20:31
Kombinasjonen "fest" og "lavkarbo"? hailtothethief Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 17-03-11 07:59
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 14:21
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? cilemora Lavkarbo generelt 7 01-01-08 01:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no