Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bør jeg bytte filosofi?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-06-12, 10:43   #1
Lykke-Li
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 3
Lykke-Li er på en erverdig vei

Bør jeg bytte filosofi?

...


Sist redigert av Lykke-Li : 20-08-12 kl 10:10.
Lykke-Li er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 11:30   #2
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.198
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Bør jeg bytte filosofi?

Høres ut som en grei diett det. Litt lite fett kanskje? Kylling inneholder lite fett om du spiser den uten skinn i alle fall. Så jeg ville prøvd med mer fett, og gjerne også litt mer grønnsaker.

En litt rar ting: Jeg spiser en frukt eller to til dagen de i ukedagene når jeg er på jobb, men ikke i helger etc. Det rare er at jeg går opp i vekt hver helg, og så ned igjen mot slutten av uken. Kanskje jeg har godt av de ekstra karbohydratene som frukten gir meg? Ikke vet jeg, men jeg går i alle fall fortsatt nedover..

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 11:39   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Bør jeg bytte filosofi?

For mange er det lurt å gjøre som boka tipser om: Øke litt på karbene utover fra uke 4.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 11:49   #4
Lykke-Li
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 3
Lykke-Li er på en erverdig vei

Sv: Bør jeg bytte filosofi?

....


Sist redigert av Lykke-Li : 20-08-12 kl 10:10.
Lykke-Li er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 16:59   #5
kaffekari
Juniormedlem
 
kaffekari sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 28
kaffekari er på en erverdig vei

Sv: Bør jeg bytte filosofi?

Heisann.
Du startet på dagen samtidig som jeg, bare at jeg startet på South Beach. Jeg har til nå tatt av 19,1 kg. Har jo mye mer enn deg å ta av, men jeg har tidligere gått ett år på ketolyse, da gikk jeg greit ned de første mnd så ble jeg stående bom fast... Nå gikk jeg glatt forbi platået jeg hadde da, og ser klart at de karboene jeg får i meg nå, og den begrensningen på fettet, er bra for kroppen min, den slipper fettet jevnt og trutt og kroppen stresser ikke. spiser litt frukt, bønner/linser/kikerter, litt fullkorn osv, lettoster osv. les litt om det på south beach delen. teller hverken karber, kalorier, passer kun på å spise 4-6 ganger hver dag, og ikke for store måltider...

kaffekari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach... Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 17:38   #6
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bør jeg bytte filosofi?

Heisann, og velkommen tilbake og lykke til videre! Jeg aner ikke, men vil bare komme med et tips... Jeg sto stille i noen mnd, fra påsken til nå for en uke siden. Og nå har jeg gått ned flere kg den siste uke. Og jeg tror at det er pga denne suppen som jeg har spist til 1-2 måltid pr dag...

Her er oppskriften. Lykke til!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 13:31   #7
Lykke-Li
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 3
Lykke-Li er på en erverdig vei

Sv: Bør jeg bytte filosofi?

...


Sist redigert av Lykke-Li : 20-08-12 kl 10:10.
Lykke-Li er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bytte filosofi nå eller senere? Rottis Spørsmål og svar 1 10-11-09 00:38
Filosofi-forvirring! sara Spørsmål og svar 5 20-10-09 09:30
Jeg bytter filosofi, jeg martefie Dr Lindbergs 18 06-03-09 11:38
Gå ned i vekt på en filosofi og bytte når du er ferdig slanket Nola Lavkarbo generelt 0 16-01-09 11:31
Bytte av filosofi (?) Sina Lavkarbo generelt 2 06-01-08 23:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no