Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Jukseloff

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-02-11, 08:32   #26
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av Mellon, her.

Kjenner jeg tviler, men er også nysjerrig. Men dette blir vel uansett ikke sprøt da, savner sprø skorpe. Må nok muligens testes i morgen ja, om tiden strekker til

Den blir litt sprø i kanten,akkurat som bløtkakebunner blir du kan muligens steke den litt lengre eller kanskje litt høyere varme,men pass på så den ikke blir brent da Beste lyse brødet jeg har klart å lage ihvertfall,og så slipper jeg å spise masse nøtter som stopper vekta mi nå maste unga om at jeg må bake nytt for her er det tomt, igjen

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 14:56   #27
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Jukseloff

Det er jo helt fantastisk!!!!!

Denne skal bakes med en gang jeg får JBKM i hus. Har lest mange oppskrifter med det, men har bare ikke prøvd det enda!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 15:44   #28
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jukseloff

Dette var kjempegodt!!!
Passer helt perfekt med smør, kanel og sukrin på også, ble borte her på en-to-tre, så må visst bare bake nytt!

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 15:56   #29
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jukseloff

Ok, ok, jeg gir meg!
*løper og setter på stekeovnen*
Må nok bare prøve disse, jeg også!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 16:17   #30
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 36
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Jukseloff

Dette virker nesten litt for godt til å være sant hehe...
Blir det ikke omelettaktig i det hele tatt altså
når jeg så på oppskriften tenkte jeg bare "omelett i ovnen", men det ser jo ikke sånn ut på bilde hehehe...

Må nok prøve å lage disse selv! Noen som har prøvd de til reker ?

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 16:21   #31
tullemor74
Medlem
 
tullemor74 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 69
tullemor74 er på en erverdig vei

Sv: Jukseloff

Smaker den mye stekt egg?

tullemor74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 16:28   #32
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jukseloff

mye mulig jeg er stokk dum, men hva er JBKM?

  Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 16:29   #33
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jukseloff

ahh fant det ut
johannesbrødkjernemel hehe

  Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 17:58   #34
Zelia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 19
Zelia er på en erverdig vei

Sv: Jukseloff

Helt genialt! Smakte aldeles nydelig Lurer på om det går an å bruke kokosmel i stedet for jbkm..? Er så små disse glassene. Noen som har testet?

Zelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunn mat Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 18:37   #35
Peaches
Juniormedlem
 
Peaches sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 38
Peaches er på en erverdig vei

Sv: Jukseloff

Synes mye av slike brødlignende oppskrifter med egg, ofte smaker myyye egg/omelett. Det blir jeg litt kvalm av Hvordan er det med denne oppskriften?

Peaches er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.. Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 20:04   #36
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Synes mye av slike brødlignende oppskrifter med egg, ofte smaker myyye egg/omelett. Det blir jeg litt kvalm av Hvordan er det med denne oppskriften?

Jeg er heller ikke overvettes glad i omelett, men det var ikke noe sånn smak av denne her!
Syns jeg, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 20:07   #37
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av knh, her.

Må nok prøve å lage disse selv! Noen som har prøvd de til reker ?

Absolutt ikke omelett-ish!

Spiste slik i dag med Skagensalat og reker! Yummi!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 20:17   #38
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Jukseloff

Har bare et ord jeg: PERFEKT!!!!
Helt annerledes enn jeg hadde ventet meg. Knallgod! Tusen takk for fin oppskrift. Dere som er usikre: Bare prøv.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 20:19   #39
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Jukseloff

okei, jeg er overtalt. må prøve jeg også nå.. hjemme alene og kjeder meg,... så da får jeg teste..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 20:20   #40
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

okei, jeg er overtalt. må prøve jeg også nå.. hjemme alene og kjeder meg,... så da får jeg teste..

Gleder meg til rapport!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 20:35   #41
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Jukseloff

skal få rapport og bilde!! står i ovnen her nå.. fort gjort!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 20:47   #42
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Jukseloff

hmm.. den satt fast i bakepapiret.. og min smakte litt eggete, men ikke svampete.

og jeg syns den minte meg om de her oopsi rolls, for dem som har smakt dem.. ikke mye som minte meg om loff, men de var ikke så ille i smak da Men må skrapes av, så får ikke spist det med noe på Bilde ble ikke noe av, siden den ikke såg ut, etter å ha skrapet den av :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 20:57   #43
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

hmm.. den satt fast i bakepapiret.. og min smakte litt eggete, men ikke svampete.

og jeg syns den minte meg om de her oopsi rolls, for dem som har smakt dem.. ikke mye som minte meg om loff, men de var ikke så ille i smak da Men må skrapes av, så får ikke spist det med noe på Bilde ble ikke noe av, siden den ikke såg ut, etter å ha skrapet den av :P

Det er jo oppsie, bare uten osten!
Rart, min satt ikke fast i det hele tatt. Løsnet helt av seg selv og la seg pent på risten! Og jeg brukte billig Landlord bakepapir!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:00   #44
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

hmm.. den satt fast i bakepapiret.. og min smakte litt eggete, men ikke svampete.

og jeg syns den minte meg om de her oopsi rolls, for dem som har smakt dem.. ikke mye som minte meg om loff, men de var ikke så ille i smak da Men må skrapes av, så får ikke spist det med noe på Bilde ble ikke noe av, siden den ikke såg ut, etter å ha skrapet den av :P

Hmmm fulgte du oppskriften nøye ? skilte eggene og alt det der ? skjønner ikke hvorfor den sitter fast i bakepapiret,for min er like lett å ta av som vanlige bløtkakebunner

Bruker man riktig størrelse på forma,så ser man faktisk melet inni bunnen,oopsi rolls har jeg prøvd en gang,og syns ikke dette er i nærheten,men det er meg da Jeg kan ikke gjøre alle til laks

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:08   #45
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Jukseloff

ja jeg stivpisket egga og alt :| merkelig.. brukte springform og alt med vanlig bakepapir, snufs jaja.. kanskje det var fordi jeg brukte sukrin istedet for splenda? hms.. eneste jeg gjorde forskjellig

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:18   #46
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

ja jeg stivpisket egga og alt :| merkelig.. brukte springform og alt med vanlig bakepapir, snufs jaja.. kanskje det var fordi jeg brukte sukrin istedet for splenda? hms.. eneste jeg gjorde forskjellig

Kan ganske sikkert fortelle deg at sukrin er feilen all baksten min blir tull hvis jeg bruker sukrin.Skulle lage sjokolade muffins hvor alle skrøyt over hvor faste og fine de ble ,mine = en haug med smuler og tørre som fy...jeg ville prøvd en gang til uten søtning

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:20   #47
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jukseloff

Du stivpiska vel bare eggehvittene ???

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:32   #48
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Jukseloff

ja seff, fulgte oppskriften helt, utenom jeg tok sukrin istedet for splenda... :| trodde ikke det sku gjøre så stor forskjell :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:40   #49
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

ja seff, fulgte oppskriften helt, utenom jeg tok sukrin istedet for splenda... :| trodde ikke det sku gjøre så stor forskjell :P

Nå har jeg ikke prøvd denne med sukrin,men alt annet jeg lager med det, blir katastrofe Trur ikke jeg gidder å prøvde den heller med annet enn splenda,for hos oss er den perfekt da Synd din ble ødelagt

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:42   #50
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jukseloff

MEN : jeg prøvde oppskriften men hadde oppi 1 ts bakepulver,den ble totalt mislykket BARE pga bakepulveret ,bunnen ble kliss våt og toppen støvet ,som det gjør fra en pussemaskin Jeg kunne heller ikke skjønne at bakepulver kunne gjøre så mye galt hehe

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no