Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva er din hobby, utenom maten?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-03-10, 22:21   #26
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

Opprinnelig lagt inn av frida frosk, her.

Så moro !
Vi har også grå jaco Hadde to stk , men nå er han alenefugl. Har også vært innom dvergara tidligere. Mitt store ønske er dgh amazon !! eller gjerne en søt blåpanna jente
Men... bor i rekkehus så er vel ikke helt det store å ende opp med en amazon som kanskje eeeelsker lyde av sin egen stemme


DGH Amazon er bare herlig! Litt lyd ja, men ikke noe spesielt ekstremt! Den grå Jacoen lager høyere lyder men er ikke fullt så snakkesalig....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 07:15   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

Strikke, hekle, sy om gamle klær, spille gitar, skrive, fotografere, mørkerom, photoshopping, etc etc ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 22:09   #28
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

Jeg har fått meg en kreativ hobby! Og det er Pearl og hoppetussa sin fortjeneste.
Har gått til innkjøp av perler, steiner, strass, tenger - og idag laget mine første øredobber!
MEGET stolt!
Og når vi flytter nordover igjen, skal jeg virkelig dyrke bøker, historie, arkitektur, farger, og nå smykker! (smykkene får jeg utløp for feminine farger og ideer)

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 22:24   #29
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Jeg begynte med smykker. Så gikk jeg over til vesker og det siste er abstrakte bilder men det tror jeg egentlig ikke at jeg egner meg til Har nå tatt en pause så får jeg se hva det neste blir

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 00:01   #30
an_ta
Medlem
 
an_ta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 54
an_ta er på en erverdig vei

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Oh, så morsomt å se at så mange lager smykker, det er min jobb å selge alt det som skal til, og det vil si at jeg ikke blir arbeidsledig på en stund? Selv får jeg ikke tid til det! Bruker mest av min ledige tid (det blir ikke mye, nei) til min hund.

__________________


an_ta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-godt under 6BE Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 09:13   #31
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Er det mogleg å lett få tak i rein sølvtråd til smykkelaging? Her får eg berre tak i kopartråd som er sølvbelagt. Fint det, men den eirar etter ei stund, og blir enten svart og trist eller grøn og trist. Kjedeleg når ein har laga eit smykke ein er nøgd med!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 09:48   #32
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Furine: http://www.hobbyshop.de/shop/start.php
Er tysk side, men sender kanskje til Norge?

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 09:49   #33
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

http://www.smykkemakeren.no/

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 10:14   #34
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Furine: http://www.hobbyshop.de/shop/start.php
Er tysk side, men sender kanskje til Norge?

Tysk er finfint, då kostar det vel ikkje så mykje å få sendt til Belgia Takk!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 10:19   #35
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

http://www.smykkemakeren.no/

Takk Gerd, skal sjekke ut!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 10:38   #36
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Opprinnelig lagt inn av hoppetussa, her.

Eller rettere sagt,- utenom kurene/livstilen dere følger?
Min er smykkelaging,-pluss at jeg er forhandler av smykker utenom.

Hadde bare litt lyst å dele noen pene smykker med dere,-gå inn på mine album,og se...Spesielle,sommerslige smykker,nå som våren har meldt sin ankomst,de fleste steder i landet!

(Håper det var ok at jeg la denne her...)

Ha en fin dag folkens!

HVOR GÅR JEG INN PÅ ALBUMET DITT? Jeg elsker smykker, får aldri nok, så jeg skal få min datter (som er kulissesnekker på Operaen og skikkelig handy) til å lage meg et smykkestativ nå, så jeg ser hva jeg har. Min hobby er bøker, bøker og bøker, så jeg skal ut å kjøpe meg noen påskekrim-bøker. Og et par biografier jeg har lyst til å lese. Selvfølgelig skal du legge smykkene dine her, så vi får se dem, men jeg skjønte ikke hvor? (Er litt treig)

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 10:40   #37
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

hvor går jeg inn på albumet ditt? Jeg elsker smykker, får aldri nok, så jeg skal få min datter (som er kulissesnekker på operaen og skikkelig handy) til å lage meg et smykkestativ nå, så jeg ser hva jeg har. Min hobby er bøker, bøker og bøker, så jeg skal ut å kjøpe meg noen påskekrim-bøker. Og et par biografier jeg har lyst til å lese. Selvfølgelig skal du legge smykkene dine her, så vi får se dem, men jeg skjønte ikke hvor? (er litt treig)

....jeg fant det!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 22:13   #38
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

Opprinnelig lagt inn av maynard, her.

Strikking, brodering, maler, generlt lage ting. Vil påstå at jeg er veldig kreativ
Elsker å bake og kokkelere (men bakingen er ikke så ofte lenger) og kan godt bare høre på musikk uten å gjøre noe annet
Men jeg er student, tar ekstra fag, så det tar ekstremt mye tid. Også jobber jeg 40-50% så det blir lite tid til hobbyene desverre
Synes jeg hadde så mye bedre tid før jeg begynte på lavkarbo. Da var det bare å steke en frossenpizza til middag, og kjøpe en baguette til lunsj. Nå må jeg jo bruke så mye tid på lunsjplanlegging og matlaging

Jeg synes maten tar kortere tid. Middag er liksom fort enkel med noe kjøtt og mer eller mindre rå grønsaker, lunsj er en salat med feta og pesto, forkost blir fort eggemelk. Bruker aldri særlig mer enn 15 min på middagen...

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 22:21   #39
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Noen småpiker her inne som kan skaffe meg en forståbar oppskrift for pjoning av votter??

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 22:25   #40
Heksa
Medlem
 
Heksa sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 54
Heksa er på en erverdig vei

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Nå for tiden er jeg glad i å lese bøker, etter å ha lest lite i noen år. Ellers liker jeg å fotografere, men på veldig amatørnivå.

Heksa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF og lavkarbo i varierende grad Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 22:30   #41
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Har funnet ut at min hobby ser ut til å være å kjøpe inn ting til hobbyprosjekter for så å aldri komme i gang før jeg finner noe nytt...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 23:26   #42
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Jeg er også kreativ
Hekle, strikke, foto, sy vesker, perler.
Slenger inn bilde av favoritt-resultatet mitt

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Til Phillip 2.jpg (677,8 KB, 17 visninger)
__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 08:47   #43
Cornelia
Medlem
 
Cornelia sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 298
Cornelia er ny på veien

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Jeg driver med mye greier egentlig. Men det blir som regel i perioder som jeg blir helt oppslukt av en eller annen hobby også blir jeg lei å begynner med noe annet. Det siste året har jeg brukt mye tid til å lære meg å strikke og hekle for det kunne jeg ikke fra før. Ellers liker jeg å drive med decoupage. Jeg maler endel bilder. Liker å fotografere.
Bruker mye tid på lavkarbo mat, prøver ulike matvarer og oppskrifter.

Hobby nr. 1 er og blir HUND. Jeg har 3 hunder så det går mye tid til dette.
Har også ett hus som er nesten 100 år gammelt så det trengs stadig noe oppussing også.

Bloggene mine ser dere her (er desverre ikke oppdatert på en stund pga. PC problemer)
http://carroart.blogspot.com/

http://myndene.blogspot.com/

http://borzoizirka.blogspot.com/

__________________


Cornelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 08:48   #44
Cornelia
Medlem
 
Cornelia sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 298
Cornelia er ny på veien

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Opprinnelig lagt inn av Mosepjusk, her.

Jeg er også kreativ
Hekle, strikke, foto, sy vesker, perler.
Slenger inn bilde av favoritt-resultatet mitt

Dette var NYDELIG!!! Du er kjempeflink

__________________


Cornelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 08:52   #45
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Jeg liker å holde på med maling, tegning, fotografering etc =)




http://www.facebook.com/pages/Ida-Va...7139744?ref=ts

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 09:33   #46
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Du er flink, du....

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 09:42   #47
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Jeg liker å sy, og ellers tar familien og husbygging det jeg har av fritid.

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 10:16   #48
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Er veldig glad i skog og fjell , vi skal en uke i børgefjell nasjonalpark f.eks i sommer.
Hundene mine tar mye ti, dyr generellt er en stor greie for meg å har katt og hønsehus også. Har ganske lite dyr i forlhold til vi bruker å ha om dagen, tar til meg en del som ikke har annen plass å bo å hjelper de med å finne et hjem om ikke jeg har plass.
Begge hunden er omplasseringshunder, katten også.
Hanen i hønsehuset skulle egntlig bli gryte.

Ellers så strikker jeg en del, maler , tegner og fotograferer.
Går mye tid til allternative ting, men det er mere en livstil enn hobby.

Det jeg er mest opptatt av om dagen er tatovering, skremmende og ganske spenende at ander skal gå med min kunst på seg for altid.

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 10:24   #49
lijo
Juniormedlem
 
lijo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 52
Innlegg: 34
lijo er på en erverdig vei

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Driver med litt forskjellig når jeg har litt ekstra tid: scrapping, kortlaging, foto, fotoredigering, turer i fjell og skog med hund.

__________________


lijo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 18:48   #50
hoppetussa
Medlem
 
hoppetussa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 114
hoppetussa er på en erverdig vei

Sv: Hva er din hobby, utenom maten?

Opprinnelig lagt inn av hoppetussa, her.

Eller rettere sagt,- utenom kurene/livstilen dere følger?
Min er smykkelaging,-pluss at jeg er forhandler av smykker utenom.

Hadde bare litt lyst å dele noen pene smykker med dere,-gå inn på mine album,og se...Spesielle,sommerslige smykker,nå som våren har meldt sin ankomst,de fleste steder i landet!

(Håper det var ok at jeg la denne her...)

Ha en fin dag folkens!

Jeg har lagt inn min hjemmesideadr.på profilen min om noen vil se hobbyen min og de smykkene jeg lager...

__________________




hoppetussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tips og råd, utenom det vanlige ... lokkebiff Generell diskusjon 81 29-01-08 10:44
Hobby Blåveispiken Generell diskusjon 20 01-07-05 16:43
Helt utenom tema.... cathrine Atkins kosthold 5 27-02-04 18:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no