Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Skoleoppgave om lavkarbo-diett - Generelle spørsmål

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-11-10, 17:58   #1
Hoksalon
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 1
Hoksalon er på en erverdig vei

Skoleoppgave om lavkarbo-diett - Generelle spørsmål

Hei Jeg skal holde en 10 minutters presentasjon om lavkarbo-diett og har lest litt rundt her og der. Tittet litt i Atkins sin bok og tatt utgangspunkt i det han mener, men det begynner å grumse seg litt når jeg folk sier det er mange retninger, varianter og ulike kostholdsfilosofier rundt lavkarbo.

Skiller disse retningene seg mye fra hverandre? Jeg tviler på at det vil være særlig lurt å starte å drøfte ulike retninger i lavkarbo-diett, men heller ta det generelle, så jeg tenkte det kunne være greit å få vite hva som skiller den mest utbredte(vanlige) lavkarbo-dietten fra Atkins. Atkins-dietten går jo ut på å lage en ketose-prosess i leveren, slik at du vil hovedsakelig forbrenne fettlageret ditt. Er det noen diett som har en helt annen filosofi enn denne?

Hoksalon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 18:04   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Skoleoppgave om lavkarbo-diett - Generelle spørsmål

Tenker du vil finne mye om du leser denne med linker!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Generelle betraktninger og et par spørsmål Terjemat Lavkarbo generelt 2 26-10-10 20:03
Skoleoppgave om lavkarbo. Hjelp! Maissa89 Spørsmål og svar 40 29-09-10 15:37
Spørsmål om lavkarbodiett, trening og hoppe over til annen diett ... Navitas Spørsmål og svar 6 22-11-09 11:10
Skoleoppgave om lavkarbo? Nahla Spørsmål og svar 12 01-10-09 21:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no