Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-03-10, 18:59   #1
Majken
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 10
Majken er på en erverdig vei

Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Begynte på søndag. Har vært så flink. Telt karbs, og alt. Men har fortsatt ikke kommet i ketose. Har bare vært kvalm, svimmel og hatt lite energi. Men allikevel trent.

Noen som kan hjelpe?

På forhånd takk!

Majken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:06   #2
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Hvor mange karber ligger du på da?

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:13   #3
Majken
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 10
Majken er på en erverdig vei

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Har ligget på rundt 10-15 per dag.
Men jeg har spist nøtter, kunstig søtning og drukket lett brus. Er det greit?

Majken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:15   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Opprinnelig lagt inn av Majken, her.

Begynte på søndag. Har vært så flink. Telt karbs, og alt. Men har fortsatt ikke kommet i ketose. Har bare vært kvalm, svimmel og hatt lite energi. Men allikevel trent.

Når måler du, da?
For å få et mest mulig pålitelig resultat skal man måle om kvelden minst to timer etter siste måltid.
Måling rett etter trening vil som regel ikke gi noe resultat, da du har brukt opp alle ketonene som brennstoff under trening!

Kvalme og svimmelhet pluss hodepine er klassiske tegn på ketose, så det kan være du er blant de få som ikke får utslag på stiks!

Eller at mensen er rett rundt hjørnet. Noen får ikke utslag i de tider!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:16   #5
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Opprinnelig lagt inn av Majken, her.

Har ligget på rundt 10-15 per dag.
Men jeg har spist nøtter, kunstig søtning og drukket lett brus. Er det greit?

Ikke på Atkins induksjon
Har du boka? Aner ikke om disse tingene hindrer selve ketosen, men det kan stoppe vektnedgang, hvertfall.

Lykke til uansett! Er jo ikke så lenge siden du starta, så det er ikke vits å bekymre seg for noe ennå!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:17   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Opprinnelig lagt inn av Majken, her.

Har ligget på rundt 10-15 per dag.
Men jeg har spist nøtter, kunstig søtning og drukket lett brus. Er det greit?

10-15 karber er jo som regel nok til å gi ketose!
Nøtter, kunstig søtning og lettbrus kan være partystoppere,men det hindrer deg nok ikke å komme i ketose.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:17   #7
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Om du følger Atkins skal du ikke ha hverken nøtter eller noe med kunstig søting riktig enda De 2 første ukene skal du ha helt ren mat, kjøtt, fugl, fisk, grønnsaker (som vokser over jorden) samt salat og smør. Litt fløte og litt rømme.
Sånn utover det er det igrunn bare å smøre seg litt med tålmodighet

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:17   #8
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Opprinnelig lagt inn av Majken, her.

Har ligget på rundt 10-15 per dag.
Men jeg har spist nøtter, kunstig søtning og drukket lett brus. Er det greit?

DU spiser Atkins induksjon( de første 14 dager), nei, da er det IKKE lov, da skal du kun spise det som står på lista til induksjon; rent kjøtt, fisk, fugl, smør, en del grønnsaker og noe fløte/rømme( er det 2ss pr dag tro? ).

Det viktigste er dog om man går ned eller ikke, ikke om man er i ketose. Men nøtter, kunstig søtning er kjent som vektstoppere.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:27   #9
Majken
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 10
Majken er på en erverdig vei

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Takk for svar! Får kutte ut de tingene. Kan jo prøve å måle igjen etterpå, for jeg målte rett etter trening.

Men hvordan får dere lasta opp sånne som viser vektnedgangen?

Majken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:29   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Tickeroppskrift!

Du skal som sagt måle om kvelden, minst to timer etter siste måltid og ikke rett etter trening! Så prøv igjen, du!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:50   #11
Majken
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 10
Majken er på en erverdig vei

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Men kan man spise ting med kunstig sukker på induksjon? Som f.eks sjokolade uten sukker?

Majken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 21:07   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Opprinnelig lagt inn av Majken, her.

Men kan man spise ting med kunstig sukker på induksjon? Som f.eks sjokolade uten sukker?

Det står da virkelig det i HPs liste Atkins- liste!

Kunstige søtstoff
Du må selv finne ut hvilke søtstoff som fungerer for deg, men følgende er tillatt: sucralose (Splenda™), sakkarin, cyclamat og acesulfam-K. Naturlige søtstoff som ender på "-ose," som maltose, fruktose, etc., bør unngås. Men, enkelte sukker alkoholer, som maltitol, påvirker ikke blodsukkeret og er aksepterte.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 21:37   #13
Majken
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 10
Majken er på en erverdig vei

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Måtte bare måle enda en gang. Men jeg var fortsatt ikke i ketose. Blir gaaal! Mister helt motivasjonen.

Hva skal jeg gjøre da?

Skal til syden i påska, må gå ned innen det.

Majken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 21:46   #14
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Da må du nok ta dette litt mer seriøst og droppe nøtter og kunstig søtning! Bare vann, ikke noe brus etc

Kan du legge ut hvordan en vanlig dag ser ut matmessig?
Noen ganger går man i feller uten å vite det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 21:48   #15
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Kanskje du får for lite fett?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 21:53   #16
Majken
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 10
Majken er på en erverdig vei

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Spiser omelett av 2 egg og bacon hver morgen varierer med litt sopp eller ost.
Også har jeg spist 1 og 1 halv nøttemuffins med ost gjerne til lunsj.
Også hjemmelagde karbonader med ost. Eller kyllingfilet.Laks med grønnsaker. Eller sånn bar.
Har også prøvd mock danish.

Det er noe av det jeg har spist siden søndag, da jeg begynte.

Men hele tiden har jeg regna ut karbs, så det ikke har blitt for mye.

Også har jeg spist sukkerfri sjokolade i dag. Som trøst.

Majken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 21:55   #17
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Og tålmodighet

Du har bare drevet på i 4 dager......

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 22:55   #18
Majken
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 10
Majken er på en erverdig vei

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Jeg tror jeg er lykkelig!!!

Klarte ikke å la være å teste enda en gang. Så jeg måtte bare.

Og jeg tror jeg fikk utslag. Den var på moderat.

Er jeg i ketose da?

Majken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 22:56   #19
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose!!Frustrert!!

Les om ketose her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2092

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 23:28   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Jeg kan i hvert fall med en gang avkrefte at du følger atkins induksjon! Det er hevet over en hver tvil .
Men som flere sier her, du har holdt på i fire dager, og burde egentlig bruke tida på å prøve å samle litt kunnskap om lavkarbokosthold, i stedet for å stresse med en liten pinne du tisser på, som forøvrig ikke sier noe om hva som skjer i kroppen din, kun i urinen din. Bare det at trening gjør at du mister utslag burde jo si deg noe . Nå høres jeg kanskje litt streng ut, men jeg ser for ofte frafall på grunn av utålmodighet, og det er kjempesynd! For et lavkarbokosthold er så helsefremmende, og for mange om har slitt seg halvt i hjel på lavkalori- og pulverdietter, så er det så behangelig og velkomment å oppdage et naturlig og behagelig kosthold, hvor sult og tvang er fremmedord.
Jeg pleier å si til nybegynnere at man minst bør gi et nytt kosthold tre måneder. Det er man verdt .

Masse lykke til!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 23:35   #21
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Hvis sticksa fortsetter å være hvite så lenge du ligger på 10-15 karber så ville jeg kanskje ha prøvd å kjøpe en ny boks. De sticksa kan bli ødelagt av temperatur, fuktighet og alt for lang lagring.

Eller gi blaffen i sticksa rett og slett.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 23:42   #22
Majken
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 10
Majken er på en erverdig vei

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Photobscura

Hva mener du jeg gjør feil da? Kankskje noen råd til en nybegynner?

Er i ketose da, så må ha gjort noe riktig?

__________________
Majken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 23:44   #23
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

du må ikke ha så dårlig tid

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 23:45   #24
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Her ser du oversikten over hva som er lov på Atkins induksjon

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 23:57   #25
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Opprinnelig lagt inn av Majken, her.

Photobscura

Hva mener du jeg gjør feil da? Kankskje noen råd til en nybegynner?

Er i ketose da, så må ha gjort noe riktig?

Det var da voldsomt så fete store typer nicket mitt var i, da .
Jeg tenker litt sånn at dersom man oppgir en gitt kostholdsfilosofi så har man lest boka, eller i hvert fall satt seg litt inn i prinsippene . Du har fått flere lenker her, så det er bare å sette i gang å lese hvilke matvarer som er tillatt på atkins induksjon. Du skal dessuten ha i deg tjue gr kh de første par ukene, ikke spiser nøtter, kunstig søtning er forsåvidt tillatt, men kakao-produkter er ikke det, så barer utgår. Du kan spise opp til 110 gr ost hver dag (bortsett fra ferskoster som cottage cheese), to spiseskjeer fløte ELLER rømme. Og du skal spise når du er sulten, til du er behagelig mett, og væskeinntaket ditt bør ligge på minst et par liter. Du kan spise liberalt med fett, særlig det mettede; rødt kjøtt med tydelig marmoreing, bacon, egg, meierismør, etc. Håper det ga deg en grei pekepinn.

Det som er veldig dumt med aktins er at den siste og viktigste boka hans ikke finnes på norsk. Kun en veldig veldig dårlig oversettelse fra en eldre utgave, hvor mye av det viktigste er utelatt, så om du er stø på engelsk vil jeg anbefale deg Atkins New Diet Revolution fra 2002.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kommer ikke i ketose mette_moj Ketolysekuren 20 22-08-09 11:59
Kommer ikke inn i ketose igjen Ramah Ketolysekuren 10 03-04-09 22:34
Kommer meg ikke tilbake i ketose quebec Ketolysekuren 10 30-07-08 21:18
Kommer ikke i ketose igjen ketanore Ketolysekuren 9 02-01-08 17:40
Kommer ikke inn i ketose igjen ... Cec Ketolysekuren 3 27-11-07 20:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no