Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Manikyr....Falske negler..

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-08-07, 22:32   #1
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Manikyr....Falske negler..

Jeg lurer litt på dette..
Neglene mine er syykt sprø for tida...Mister store flak av neglene hver dag, og jeg har prøvd å lakke...prøvd å la vær..Smurt hendene ofte osv..
Ingenting funker...

tenkte jeg kanskje ville få manikyr etterhvert...Fått renska opp litt, og stelt hendene mine litt..Og kanskje satt på falske negler..Ikke veldig lange, men slik at neglene blir tykkere og tåler mer, og gjerne med sånn fransk manikyr..Sånn hvit kant vet dere..

Velstelte hender er noe av det fineste jeg vet..Og mine er alt annet enn det...

(eks.frisøren......= elendige negler...)

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 22:39   #2
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Manikyr....Falske negler..

Eller du kan prøve den lakken jeg anbefalte i går. Den gjør virkelig underverker, og det tar ikke lang tid før neglene er sterke igjen. Maks 2 uker.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 23:14   #3
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Manikyr....Falske negler..

Ja, svarte du på HVOR du kjøpte den??Og hva den koster???
*VIL HAA*

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 12:19   #4
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Manikyr....Falske negler..

Hei

Har du hatt dette problemet før, eller er det etter at du begynte i den nye jobben din at problemene begynte?

Det er veldig ofte tørr luft på slike plasser, jeg opplever iaf det, må drikke vann hele tiden
En annen ting, når vi står og pakker ut klær, så kommer jo disse i pappkasser, med masse papp-plater og plast innimellom, og dette gjør iallefall mine hende tørre, og neglene har lett for å knekke og flise seg ja
Håper du finner noe som hjelper for deg,
vi har en flaske med Hand and nail lotion bak disken til en hver tid, og den er flittig brukt.

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 12:45   #5
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Manikyr....Falske negler..

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Ja, svarte du på HVOR du kjøpte den??Og hva den koster???
*VIL HAA*


Jepp, det gjorde jeg.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:00   #6
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Manikyr....Falske negler..

hvooor, vil også haaa

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:05   #7
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Manikyr....Falske negler..

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

hvooor, vil også haaa


Du får kjøpt en lakk som heter Nail Vital Microcell 2000 på apotek. Koster 130 for ei flaske på størrelse med en vanlig lakk.

Etter to uker er neglene harde som stål.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:14   #8
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Manikyr....Falske negler..

Takk

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Opdatering av akryl-neglpåsetting for en uke siden ... Pc-snuppa Generell diskusjon 20 13-07-07 17:44
Litt på siden, men hva hjelper på negler sjarmtrollet Kosttilskudd 18 27-05-06 20:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no