Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-09-11, 10:05   #3951
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Godmorgen alle sammen. Ønsker dere alle en fin dag!

Veldig stille her inne i går kveld, ser ut som jeg fortsetter å skavle bare med meg selv
Håper dere hadde en koselig lørdagskveld alle sammen. Spent på hvordan det gikk med deg i selskap, Dollsinemor.

Du får iallefall de svarene du vil da, Bente.
Her er alt vel..... Gubben er på jakt og jeg har satt på fårikålen.
Akkurat nå regner det ikke, så det er på tide å komme seg ut i skogen og opp i trærne!

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 10:50   #3952
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Satt å pusla helt til Mr Flørt sendte invitasjon ned til våre felles bestevenner. Han var der og drakk noen øl, så jeg rusla nedover. Så litt film, spilla litt spill... Vertskapet la seg, og jeg sa jeg skulle rusle hjem og at han kunne overnatte hvis han ville. Vet han er blakk, og han fikk ikke kjøre. Så, vi dro opp til meg. Jeg i min pysjamas og sommerdyna, han i min dyne. Fnis. Skjedde ingenting, bare litt prating og en armkrok. Fikk lurt utav han noe tanker han hadde om ting som har vært, og jaggu fikk jeg i retur. Lagt å tenkt på dette og villet vekke ham for å forklare, men lar det bare være. Blid og koselig når jeg krøp over ham for å stå opp. Hjertesteinen sover enda. Sukk.

Ikke fått veid meg i dag, kanskje like greit. Åt en bamsemums i går.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 11:35   #3953
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen damer! For ei helg... To sene kvelder på rad er ikke denne dama vant til hvert fall Slitsomt men morsomt

Foksy: jeg heier på deg i dag om du springer, går eller ikke. Om formen ikke er god nok og du må avstå så har du jobbet for dette og det er en seier i seg selv! Og gjennomføres løpet på er det og en seier! Bra!!!

Prutti: jeg ser du jobber med Mr Flørt; tøffa som får høre hva som er bra og ikke. Men! Hvis han skal satses på er det viktig å rydde gamle spøkelser ut av skapet. Så bare fortsett du

Takk for omtanke fra deg Bente. Maten i går gikk veldig bra. Det var litt tapas og litt vanlig koldtbord. Så jeg spiste litt spanske kjøttboller uten å ta med sausen, ett par kyllinglår, masse oliven, minimalt med salat for den var det selvfølgelig mais i Litt reker, spekeskinke, eggerøre og så mye aioli jeg kunne ta uten å skjemme meg ut Vertsskapet hadde kjøpt inn Pepsi max til meg, og det ble i grunnen den største utfordringen. Men jeg holdt meg til farris og vann, samt kaffe med kaffefløte. Desserten stod jeg over for "jeg er så altfor mett etter all denne gode maten".

Men....jeg sliter virkelig med masse vann i kroppen. Jeg forstår ikke hvorfor. Vann skal vann fordrive, og en skulle tro at 4 liter om dag er nok? Salter ikke maten en gang.

Men nok om meg! Jeg ønsker alle en riktig god dag, tenk at du i allefall skal gjøre én ting du har virkelig lyst til, slik at du har gjort noe for deg selv i dag!


Sist redigert av Dollsine : 25-09-11 kl 12:30.
  Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 12:27   #3954
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Satt å pusla helt til Mr Flørt sendte invitasjon ned til våre felles bestevenner. Han var der og drakk noen øl, så jeg rusla nedover. Så litt film, spilla litt spill... Vertskapet la seg, og jeg sa jeg skulle rusle hjem og at han kunne overnatte hvis han ville. Vet han er blakk, og han fikk ikke kjøre. Så, vi dro opp til meg. Jeg i min pysjamas og sommerdyna, han i min dyne. Fnis. Skjedde ingenting, bare litt prating og en armkrok. Fikk lurt utav han noe tanker han hadde om ting som har vært, og jaggu fikk jeg i retur. Lagt å tenkt på dette og villet vekke ham for å forklare, men lar det bare være. Blid og koselig når jeg krøp over ham for å stå opp. Hjertesteinen sover enda. Sukk.

Å, det høres utrolig koselig ut med armkrok og prating. Uansett hva det blir til mellom dere tror jeg som Dollsine at det er veldig smart å få snakket ut om alt - både for deg og for han. Skulle det bli noe, kan dere da starte med blanke ark sammen, skulle det ikke bli noe kan dere starte med blanke ark hver for dere

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Takk for omtanke fra deg Bente. Maten i går gikk veldig bra. Det var litt tapas og litt vanlig koldtbord. Så jeg spiste litt spanske kjøttboller uten å ta med sausen, ett par kyllinglår, masse oliven, minimalt med salat for den var det selvfølgelig mais i Litt reker, spekeskinke, eggerøre og så mye aioli jeg kunne ta uten å skjemme meg ut Vertsskapet hadde kjøpt inn Pepsi max til meg, og det ble i grunnen den største utfordringen. Men jeg holdt meg til farris og vann, samt kaffe med kaffefløte. Desserten stod jeg over for "jeg er så altfor mett etter all denne gode maten".

Men....jeg sliter virkelig med masse vann i kroppen. Jeg forstår ikke hvorfor. Vann skal vann fordrive, og en skulle tro at 4 liter om dag er nok? Salter ikke maten en gang.

Hørtes ut som du taklet den utfordringen helt perfekt, flinke dama! -Samtidig som du fikk kost deg med masse god mat og godt selskap. Vær fornøyd og stolt av deg selv i dag DollsinemorJeg er kjempestolt av deg!

Det vannet i kroppen forstår jeg virkelig ikke altså Så lite karber som du spiser og så mye vann som du drikker burde du egentlig ha minimalt med vann i kroppen nå. Lurer på om det kan ha noe med medisinene dine å gjøre, jeg, for jeg greier ikke se en annen logisk forklaring. Medisinene må du jo ha, så da må du kanskje akseptere at vekta vil hoppe litt mer opp og ned i forhold til oss andre, ut fra hvor mye vann kroppen holder på. Hvis vi får vekta til å gå nedover, slik at svingningene kommer på ett lavere nivå etter hvert, så gjør det kanskje ikke noe?. Ser ut som det svinger en havvkilo opp og ned veldig lett, så det er kanskje det slingringsmonnet du må tenke innenfor

Foksy: er du ute og løper? Glemte å si masse lykke til i går - håper alt gikk bra og at du syntes det var kjekt!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 12:58   #3955
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Sannelig om jeg vet Bente... Jeg har ført alt i diett denne uka, og ser at det skjedde noe da jeg spiste den blomkålsuppa. Og så lurer jeg meg på fløte gitt. Da jeg la om til Bente-pakka tidligere her ble det ikke noe fløte i det hele tatt, mens det har jeg spist de siste dagene. Jeg må tilbake til basic igjen og se hva som skjer. Men det blir fra i morgen; i dag skal jeg koke fårikål til middag. Jeg har alltid spist masse kål og minimalt kjøtt mens jeg nå spiser omvendt. Fårikål er yummi-mat og jeg gleder meg. Det blir for mye kh med kål, men det får våge seg.

  Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 13:36   #3956
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg har løpt!!! Og jeg har gjennomført
Kom i mål på under 1:22:00, det føltes helt totalt fantastisk!!! Største opplevelse etter fødsel...det sier vel litt
Jeg kom ikke aller sist heller, selv om de fleste nok løp raskere enn meg. Men flere ganger i løpet av turen begynte jeg å tenke på tiden som syk, og alt jeg ikke klarte...hvor vanskelig det var å se fremover noen ganger...og hvor langt jeg har kommet nå!
Er så fornøyd med meg selv som turte dette!

Lagde lavkarbo gulrotkake i går kveld, som jeg tok litt av til frokost, og som jeg koser meg med nå, med bena på bordet og frustrerte fruer-maraton på bliss
Resten av frokosten besto av 2 espresso med sukett, cocosa og fløte, nesespray og paracet, hehehe...funka bra!

Rett etter målgang står det folk og deler ut Coca Cola!?! Sliten som jeg var tok jeg i mot en, tok en liten slurk og kjente hvor j**lig det smakte, og satte den fra meg igjen. Merkelig at man på et så sunt arrangement blir prakka på cola...

__________________



Sist redigert av Foksy : 25-09-11 kl 14:05.
Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 13:43   #3957
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Bente...
4 l vann,
det var jaggu mye!
Da hadde jeg daua!
Klarer knapt 2 l jeg..... og da er jeg flink.

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 13:44   #3958
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

WOW!!!!!!!!!! GRATULERER FOKSY!!!

Jeg er stolt av deg som gjennomførte dette! Imponerende!

  Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 13:47   #3959
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

4 l vann, det var jaggu mye!
Da hadde jeg daua!
Klarer knapt 2 l jeg..... og da er jeg flink.

Det er ikke noe problem; har lange dager vettu. Opp kl 06, en halv liter før jeg drar på jobb, en halv en til når jeg kommer fram. Så fram til lunsj så går det med en hel liter. Mellom lunsj og middag blir det gjerne 1 hel, og på kvelden 1-1,5 alt ettersom. Drikker det fordi jeg kjenner jeg trenger det, men går ikke så mye på toalettett som alle disse literene skulle tilsi Men det ser jeg jo på fingrene min nå

  Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 13:50   #3960
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Bente...
4 l vann,
det var jaggu mye!
Da hadde jeg daua!
Klarer knapt 2 l jeg..... og da er jeg flink.

Enig. Det er mye! Merkelig at du holder så mye vann Dollsine... håper du finner ut av hva det kan være...er litt usikker på hvor bra fløte er for meg også, kanskje det er den onde ingrediensen...?
Synes du var fantastisk flink som var på middagsselskap og ikke takket ja til Pepsi Max engang!?! Dét hadde ikke jeg klart Prøver å holde meg unna i ukedagene nå da, fremgang

Også har jeg lurt litt på (men glemt å spørre) hvorfor du har kutta ut suketter når du synes teen smaker vondt uten? Det er vel ikke karber i suketter?

Og takk for gratulasjoner

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 14:03   #3961
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Jeg har løpt!!! Og jeg har gjennomført
Kom i mål på 1:21:09, det føltes helt totalt fantastisk!!! Største opplevelse etter fødsel...det sier vel litt
Jeg kom ikke aller sist heller, selv om de fleste nok løp raskere enn meg. Men flere ganger i løpet av turen begynte jeg å tenke på tiden som syk, og alt jeg ikke klarte...hvor vanskelig det var å se fremover noen ganger...og hvor langt jeg har kommet nå!
Er så fornøyd med meg selv som turte dette!

Jippi, så bra Så flink du er!!! Må være en kjempefølelse å gjennomføre det, ja, det kan jeg tenke meg, så glad på dine vegne og stolt av deg!

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Bente...
4 l vann, det var jaggu mye!
Da hadde jeg daua!
Klarer knapt 2 l jeg..... og da er jeg flink.

Vet du, jeg synes ikke det er et problem i verden jeg. Hvis jeg satte meg ned og finregnet tror jeg jeg ville komme godt over 4 l. Drikker gjerne en halv liter vann rett etter at at jeg har stått opp, en halv liter til lunch og en halv liter til kvelds, 1-1,5 liter før under og etter middag + hver gang jeg går og tisser "etterfyller" jeg med et stort glass vann. Hihihi sånn går no dagan.....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 14:16   #3962
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg synes du er flink Foksy som greier å holde deg unna pepsien i ukedagene; for det gjør ikke jeg! Det holdt hardt i går ja, men jeg var ganske fornøyd da jeg greide å la være. Enn å sette en duggfrisk max på bordet foran meg da Men klart de visste ikke hvordan jeg har det - eller tar det .

Jeg kutta ut sukettene fordi jeg er usikker på hvordan søtningstoffet i dem virker på meg. Altså om de omdannes til kh i kroppen og således er en skjult kilde. Og teen smaker direkte vondt ja! Nå gleder jeg meg til neste uke når jeg får steviaen; da skal det drikkes te igjen! Men med moderate mengder søtt i da, så jeg ikke trigger et evt søtbehov.

Jeg er så dårlig form her jeg sitter, iskald (hvor er den termostatknappen for kroppen når en trenger den??), migrene (selvfølgelig; to netter med altfor seint i seng) - sånn som jeg kjenner meg nå skulle en tro jeg har vært på snørrfylla hele helga Og vet dere hva det verste er: jeg har behov for trøstespise noe. DET liker jeg ikke! Trodde jeg var ferdig med den greia nå etter så lang tid.


Sist redigert av Dollsine : 25-09-11 kl 14:28.
  Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 14:24   #3963
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Jeg er så dårlig form her jeg sitter, iskald (hvor er den termoostatknappen for kroppen når en trenger den??), migrene (selvfølgelig; to netter med altfor seint i seng) - sånn som jeg kjenner meg nå skulle en tro jeg har vært på snørrfylla hele helga Og vet dere hva det verste er: jeg har behov for trøstespise noe. DET liker jeg ikke! Trodde jeg var ferdig med den greia nå etter så lang tid.

Du skal få en trøste istedenfor trøstemat, Dollsine. Trøstespising er nok et psykologisk fenomen mer enn et fysisk, og det mentale er ikke like lett å endre på som det fysiske dessverre. Jeg får det med trøstespising over meg av og til også, prøver å prate meg selv til fornuft først, hvis det ikke går gir jeg meg selv lov til å spise litt av noe lovlig, og reduserer isteden litt på mengden i neste måltid. (....eller jeg tar litt pepsi max....fyyyy... men da syns jeg det hjelper litt)

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 14:32   #3964
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Du skal få en trøste istedenfor trøstemat, Dollsine. Trøstespising er nok et psykologisk fenomen mer enn et fysisk, og det mentale er ikke like lett å endre på som det fysiske dessverre. Jeg får det med trøstespising over meg av og til også, prøver å prate meg selv til fornuft først, hvis det ikke går gir jeg meg selv lov til å spise litt av noe lovlig, og reduserer isteden litt på mengden i neste måltid. (....eller jeg tar litt pepsi max....fyyyy... men da syns jeg det hjelper litt)

Taaaakk... Jeg akter ikke gi etter for suget etter å trøstespise nei; er for sta til det! Men ble litt skremt av at behovet dukket opp. Hadde gledet meg til en lang tur i skogen i dag, og her sitter jeg med ullpledd, fyr i ovnen, et hode som ikke vil fungere og risputa som dekker hele ryggen. Og ute er det strålende sol, en skikkelig vakker høstdag. Men egentlig burde jeg ha vært forberedt på at dagen kunne bli sånn; det er jo ikke første gangen. men lærer...not

Jeg har brukt pepsien som trøst vet du Bente; og det er litt av grunnen til at jeg kuttet den ut. Ikke bra det sjøh.... Men at det hjelper! Det gjør det absolutt

  Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 14:48   #3965
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Bare husk på å ta en oppramsing for deg selv innimellom, Dollsine, over alt du har kuttet ut og hva det har hjulpet for...kanskje du har kuttet ut feil ting vet du

Sender også over en varmende trøste Men du burde komme deg ut i det flotte høstværet, finnes ingen bedre måte å bli varm på enn å gå en tur

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 14:50   #3966
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Stor klem

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 14:55   #3967
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

3 dager inn i ketose og her er tante ikke-så-veldig-velkommen kommet på besøk. Fantastisk; det må bety at ketosen retter opp et hormonelt problem hos meg? Eller?

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 15:07   #3968
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Taaaakk... Jeg akter ikke gi etter for suget etter å trøstespise nei; er for sta til det! Men ble litt skremt av at behovet dukket opp. Hadde gledet meg til en lang tur i skogen i dag, og her sitter jeg med ullpledd, fyr i ovnen, et hode som ikke vil fungere og risputa som dekker hele ryggen. Og ute er det strålende sol, en skikkelig vakker høstdag. Men egentlig burde jeg ha vært forberedt på at dagen kunne bli sånn; det er jo ikke første gangen. men lærer...not

Jeg har brukt pepsien som trøst vet du Bente; og det er litt av grunnen til at jeg kuttet den ut. Ikke bra det sjøh.... Men at det hjelper! Det gjør det absolutt

Uff, stakkars vennen, skal tenke mange god bedring tanker å sende deg.
Jeg prøver også å begrense den pepsien noe, men det er for at jeg mener aspartam ikke er sundt for kroppen uansett. -Men jeg har i grunnen testet ut mer enn nok til å vite at for meg påvirker den i alle fall overhodet ikke vektnedgang. ....men noen sier jo det gjør det for dem, så det der er aldri godt å vite...

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

3 dager inn i ketose og her er tante ikke-så-veldig-velkommen kommet på besøk. Fantastisk; det må bety at ketosen retter opp et hormonelt problem hos meg? Eller?

Oi, så kjapp reaksjon. Ja, helt klart at hormonene dine har godt av å være i ketose, Pruttis. Kanskje ikke like kjekt alltid, men det er jo godt å vite at kroppen faktisk fungerer slik den skal da!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 15:13   #3969
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jo, bevares! Men det er merkelig at når jeg ikke er i ketose, så har jeg ikke mensen i det hele tatt. Nå er jeg spent på hvor lenge jeg skal ha det gående denne gangen...

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 15:21   #3970
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

hejsann allihoppa!

Da er jeg omsider tilbake etter en nydelig uke på Mallorca! Har kost oss utrolig masse!
Maten snakker vi ikke om, i morgen begynner nok en ny uke ikke sant?

Jeg har ikke lest hele tråden nå, men skjønner det er snakk om et treff i desember? Hvor da?
Jeg tviler i grunn på at jeg kan ettersom mannen skal være borte nesten hele desember...

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 15:43   #3971
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Velkommen tilbake MariaB!! Vi har savnet det vet du!
Du har hatt storjobb med å lese deg opp på tråden; ære være deg som tok deg tid til det. Ja, vi har snakket om treff i helgen 9-11.desember, i Oslo. Vi var ikke helt sikre på hvor du bor, men tror det er på vestlandet et sted? Uansett - vi har ikke bestemt noe om hvor lang tid dette treffet skal vare, men noen får til å kun være med å spise lørdag, pga eksamen mv. Andre ser for seg hele helga tror jeg. Jeg kan tenke meg å reise ned lørdag formiddag og hjem søndag morgen. Håper du får til å være med!!!

I morgen er en ny dag; med nye muligheter. Godt å ha deg tilbake vennen!

Foksy; jeg skulle veldig gjerne vært ute, men migrenen er "akkurat passe" håndterlig nå, slik at jeg slipper å knaske piller. Dessverre så fører all fysisk aktivitet til forverring av smertene; det være seg å gå opp trappa, hente et glass vann eller hva som helst. Jeg tør derfor ikke gå ut i dag (sterkt lys er heller ikke godt), og tenker at ved å ta det med ro nå så har kan jeg ta det igjen i morgen.

(Huff....dette var sutrete! Men dessverre realiteten min. Jeg er så uendelig glad for at jeg ikke drakk alkohol verken fredag eller i går; da hadde jeg vært sengeliggende iaf i dag)

  Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 15:56   #3972
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg bor i nærheten av Haugesund ja

Jeg tror desverre ikke jeg får til treff denne gang damer....er ikke bare å reise fra to små når pappan er borte

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 16:00   #3973
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Velkommer tilbake Maria, godt å høre fra deg! Håper du har kost deg kjempemasse på ferie og nytt noen deilige dager i solen med mann og barn

Hold deg godt i sofaen du, Dollsinemor, mannen din kan hente en mugge vann til deg, så renger du ikke reise deg annet enn når du på tisse

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 17:42   #3974
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

...
Foksy; jeg skulle veldig gjerne vært ute, men migrenen er "akkurat passe" håndterlig nå, slik at jeg slipper å knaske piller. Dessverre så fører all fysisk aktivitet til forverring av smertene; det være seg å gå opp trappa, hente et glass vann eller hva som helst. Jeg tør derfor ikke gå ut i dag (sterkt lys er heller ikke godt), og tenker at ved å ta det med ro nå så har kan jeg ta det igjen i morgen.
...

Neimen kjære deg, trodde du bare var litt kald... hold deg i ro og gjør alt du vet er bra for å slippe migrene! Har selv hatt det i oppveksten, grusomt...
Håper du slipper unna med at den er "håndterlig"...

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 17:43   #3975
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Og velkommen tilbake til Maria!
Ikke lett å reise fra to små nei...men synd er det

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no