Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Har jeg ødelagt alt nå?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-10-06, 23:43   #1
nita58
Medlem
 
nita58 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 55
Innlegg: 424
nita58 har en fantastisk aura rundt segnita58 har en fantastisk aura rundt seg

Har jeg ødelagt alt nå?

Hei!
Jeg har ikke hatt noe behov for hverken søtt eller salt de siste 3 ukene, men idag har jeg vært sulten hele dagen! Har supplert med ost, skinke etc, men jeg har vært "fysen" i hele dag!!!

Sprakk med en liten neve peanøtter, 6 ruter melkesjokolade, en knøttliten pizzabit og litt scampi fritti....uffffff! Nå sitter jeg med dårlig samvittighet

Har jeg ødelagt hele Ketolyse kuren??? Har dere hatt en "sprekk", og hvordan har det gått??

__________________









nita58 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse......igjen :o) Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:47   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Har jeg ødelagt alt nå?

Det er bare å fortsette Mulig du får noen dager med tilbakegang, men etterhvert er du tilbake i riktig spor igjen!

Når man blir skikkelig fysen, kan fet mat hjelpe. Min favoritt er en bit fet brie

Eller fete nøtter

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:50   #3
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Har jeg ødelagt alt nå?

Klar det ikke er ødelagt! Det er jo mulig du skal se på om du trenger mer av noe? Eller i det msinte legge en slagplan, slik at du har noe lurt å putte i munnen nestegang du blir fysen. Men ellers er det bare å fortsette som ingeting har hent imorgen tidlig. Klart det kan bli noen små sprekker. Trikkset er å ikke la dem bli lange og vare i dager, men hente seg inn igjen allerede neste morgen! Lykke til!

Og ja, glem det med dårlig samvittighet. Det tjener ikke til noe. Gjort er gjort og spist er spist. Fokuser på at i morgen kommer en ny dag, men nye muligheter til å gjøre masse godt for kroppen din. God natt!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:52   #4
nita58
Medlem
 
nita58 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 55
Innlegg: 424
nita58 har en fantastisk aura rundt segnita58 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har jeg ødelagt alt nå?

Jeg har valnøtter i bakhånd, har vært flink i hele helgen, men det hjalp svært lite idag! Har vært forferdelig sulten....! Brie er en god ide!

Begynner for fullt igjen imorgen, lar meg ikke stoppe av et "lite uhell" med karbs idag! Er mest irritert på meg selv!

__________________









nita58 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse......igjen :o) Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:55   #5
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Har jeg ødelagt alt nå?

heisann vet hvordan du har det jeg var ute på byn på lørdag og drakk sprit og sprite zero,på søndag spiste jeg vaffel med splenda og heimstad gele med vanilje saus så i dag har vekten gått opp *uæææ* men vi får være flinke og stå på videre nå..tenke positivt og fremover *trøste klem*

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 00:43   #6
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Har jeg ødelagt alt nå?

Neida

Jeg har hatt flere sprekker siden januar (bla 2 uker sommerferie fri) og jeg har tatt av over 26kg. Det viktigste er å reise seg etter en sprekk og fortsette som før.

Jeg nærmer meg ferdigslanket, men det betyr ikke at jeg kan spise hva jeg vil. Jeg kan faktisk aldri mer i mitt liv spise hva jeg vil over en lengere periode uten at det får konsekvenser, men gjennom de mnd jeg har slanket meg nå har jeg faktisk lært meg å hente meg inn etter en sprekk. Og det er dette prinsippet jeg kommer til å leve etter, for "sprekker" det blir det helt sikkert i fremtiden også

Lykke til videre

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 01:22   #7
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Har jeg ødelagt alt nå?

Klart du ikke har ødelagt alt med en sprekk!
Som det alt er sagt her er det bare å stå på videre. Forsøk selvsagt å unngå sprekker, da dette ikke bare sinker prosessen, men det kan på sikt gjøre det vanskeligere å ta av.
Du behøver ikke å sulte på denne kuren. Spis deg mett, men ikke sprekkmett, til alle måltider. Da blir du ikke så lett "fysen". I tillegg er det alltid lurt, som det også alt er sagt, å ha litt på lur av de lovlige tingene.
Tilslutt en av mine mange kjepphester; Bruk mesteparten av de ca.15 g KH til varierte salater og grønnsaker. Gjerne fordelt over alle måltider.
Lykke til videre med en kjempeflott kur!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 14:03   #8
wannabeslim
Juniormedlem
 
wannabeslim sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 44
Innlegg: 16
wannabeslim er ny på veien

Sv: Har jeg ødelagt alt nå?

Det finnes sjokolader som ikke har så mange karb i seg som vanlig melkesjokolade. Kanskje bedre å skeie ut med en sånn? (Kan kjøpes på bl.a helsekost) Er noen som blir dårlig i magen av dem, men da frister det kanskje ikke med så mye med sjokolade seinere heller.. Ellers pleier jeg avogtil å svitche innom mtv og se litt på musikkvideoene der, mens jeg tenker at "sånn skal jeg også se ut, og da blir det ikke noe sjokolade".

Har hatt sprekker jeg også, men er enig med de andre om at det ikke hjelper å ha dårlig samvittighet (selv om man får det). Tror det er bedre å tenke at "nå har jeg vært flink i fire uker", istedet for å fokusere på den ene dagen der en sprakk.

Dette dreier seg vel også om en total endring av kosten for de fleste, og når man har spist mye junk i flere år, tar det litt tid å venne seg til en ny og sunn livsstil, både for kropp og sjel. Det går som oftest lettere etterhvert!

__________________









wannabeslim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:34   #9
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Har jeg ødelagt alt nå?

Opprinnelig lagt inn av wannabeslim, her.

.. Ellers pleier jeg avogtil å svitche innom mtv og se litt på musikkvideoene der, mens jeg tenker at "sånn skal jeg også se ut, og da blir det ikke noe sjokolade".......

Dette dreier seg vel også om en total endring av kosten for de fleste, og når man har spist mye junk i flere år, tar det litt tid å venne seg til en ny og sunn livsstil, både for kropp og sjel. Det går som oftest lettere etterhvert!

Ja ,Wannebeslim det med musikkvideo er veldig lurt,- og enda bedre; ta en ekstra tur ut og plystre melodien selv!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 01:00   #10
auroraborealis
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 53
Innlegg: 87
auroraborealis er ny på veien

Sv: Har jeg ødelagt alt nå?

Hadde en skikkelig sprekk et par måneders tid etter at jeg startet. Vet ikke om det var fordi jeg hadde vært sløv med krom-tabelettene, men uansett resultatet var at jeg endevendte hele huset for å finne noe å putte i munnen. Til slutt hadde jeg tømt i meg nesten 1 liter cola, en stor plate kokesjokolade, en kvart boks nugatti pluss noe godteri som lå innerst i et skap...
Jeg ble SKIKKELIG kvalm etterpå og slet med dårlig samvittighet resten av dagen, men neste dag var det bare å brette opp armene og begynne på igjen. Resultatet har jo uansett blitt bra etter dette.

__________________
auroraborealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 05:16   #11
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Har jeg ødelagt alt nå?

Får du lyst på noe godt skal du se deg i speilet og nyte at du er blitt slankere, og så går du og pusser tennene for kvelden. avled deg selv med å finne på noe annet som husarbeid eller gå en tur, eller rett og slett gå å legge seg med en god bok.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:58   #12
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Har jeg ødelagt alt nå?

foresten har du veid deg nå? jeg fikk sjokk når jeg gikk på vekten mandag kveld OPP 2 KG men i går kveld var 2,3 kg vekk igjen OI...såå happy..så da var det bare vann og jeg fikk vite at jeg tåler litt søt stoff

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 12:17   #13
nita58
Medlem
 
nita58 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 55
Innlegg: 424
nita58 har en fantastisk aura rundt segnita58 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har jeg ødelagt alt nå?

Takk for tilbakemelding!

Jeg har ikke gått opp, står på akkurat det samme! Så jeg trente litt x-tra igår! Håper på et bedre resultat neste mandag, det har stått stille 1 uke, men målebåndet viser at jeg har gått ned ca 4 cm, rundt omkring på kroppen

Føler meg bedre og skriver alle karbs opp i en jornal, og gjør mitt beste!

Ha en fin dag!

__________________









nita58 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse......igjen :o) Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 00:01   #14
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Har jeg ødelagt alt nå?

kjempebra lykke til videre

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no