Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-10-10, 08:45   #1
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Den store felles ED-tråden

Skal vi se, kan vi få til en felles tråd for alle fasene på ED slik at vi er samlet i fellesskap??
Vi prøver dere

Hvis dette skal fungere, så tror jeg vi alle må huske å oppgi hvilken fase det gjelder når vi legger ut spørsmål.
Bortsett fra det så ser jeg ikke noe stort behov for retningslinjer.

ER DERE MED??

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 09:41   #2
valkerut
Medlem
 
valkerut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 67
valkerut er på en erverdig vei
Smile

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Skal vi se, kan vi få til en felles tråd for alle fasene på ED slik at vi er samlet i fellesskap??
Vi prøver dere

Hvis dette skal fungere, så tror jeg vi alle må huske å oppgi hvilken fase det gjelder når vi legger ut spørsmål.
Bortsett fra det så ser jeg ikke noe stort behov for retningslinjer.

ER DERE MED??

Supert ! Bra du ordner


Hilsen meg i Fase 2

__________________


valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 10:25   #3
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

veldig bra ,,å jeg er så glad som sto over presset i går ,og holdt meg til ED
det holdt hardt men jeg klarte det, og selvfølelsen er bra
det var første uke i fase en, går nå på med krom rygg på neste uke
belønningen i dag var også 100 g opp,men vet av erfaring at dette er helt normalt,for cm har minket,,(endelig skjønt det)

men at jeg skulle holde meg unna vekta vær dag , vel det klarer jeg ikke

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 11:27   #4
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Groteling ordner opp-så bra! Jeg er med! 1.dag i fase 2 her

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 11:51   #5
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei og hopp, der var jo flere på plass allerede - så kjekt

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 13:19   #6
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Hvis dette skal fungere, så tror jeg vi alle må huske å oppgi hvilken fase det gjelder når vi legger ut spørsmål.
Bortsett fra det så ser jeg ikke noe stort behov for retningslinjer.

ER DERE MED??

Jeg er MED! et lite tips (ser mange har gjort det allerede...) at vi eR flinke og skrive utfyllende nok på livsstilsfilosofien vår...den nederst i hvert innlegg. Så ser vi med en gang hvor i løypa vi er!

Bra initiativ Grotingeling

Jeg prøvde ut vektklubben på vg sine sider noen år, men syntes bare jeg snakket med andre som var flinke og alle fikk det til...untatt meg, som da spiste en sjokolade mens jeg leste om hvor flinke andre var, og bestemt meg for at -IMORGEN- da skulle jeg begynne igjen?!?!?!? FAMILIERT??

Men på dette forumet er folk engasjerte og alle reagerer så godt på oppmuntring her! Tenk at Arkine ikke spiste baguett og Fake smile bestemmer seg for å tenke alternativt i mammas fest!
Jeg kjenner jeg blir gira bare av det. Hvordan kan jeg noen gang skuffe meg selv eller dere andre strebere da!

Valkerut, Titti, Streber, Fake Smile, Grotingeling og alle dere andre jeg glemte å nevne i farten la 2010/2011 være det året vi bestemte selv og klarte å endre dårlige vaner til gode OG beseiret overvekt!
Når jeg er ferdig (for jeg skal nemlig klare det) skal jeg aldri tenke at jeg må SLANKE meg igjen. Er dritt lei det ordet, da skal jeg holde meg sunn og naturlig og ha en liten vektkontroll på meg selv nå og da...men ikke noe panisk.

Idag har jeg bestemt meg for ikke å veie meg før mandag morgen.....NOEN ANDRE SOM ER MED???!?!?!?!??!?

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 14:11   #7
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg BURDE bli med, for jeg er livredd for å gå opp i vekt igjen nå som jeg er i fase 2 og skal spise et "vanlig" måltid hver dagså jeg kan fort bli panisk på det å gå på vekten for ofte kjenner jeg...Det blir hardt- men ok Monica, jeg er med-mandag sjekkes vekten neste gang!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 14:58   #8
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Så kjekt at det er kommet en samlet tråd for oss alle ! Jeg må ærlig innrømme at det ikke har vært så mye ED her de siste ukene, motivasjonen forsvant litt, jeg har vært vekkfeist på ferie, osv. Men nå, NÅ er jeg tilbake igjen på det gode kostholdet. Startet opp igjen i Fase 1 for noen dager siden og kjenner at dette gjør meg godt Har vært inne å lest i trådene og følgt med dere, bare vært veldig rolig selv

Håper dere alle har en riktig fin dag ! Her er første snøen for vinteren kommet, og jeg sitter under teppet med en kopp te og koser meg

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 16:05   #9
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

ja det motiverer oss andre,når vi ser at noen av oss klarer det,
og den baguetten skal ligge der, den er frossen
og feil av meg og si ,når noen av oss klarer det,, vi klarer det jo alle sammen,
og er med på den ,hater ordet slanking, så denne gangen skal også jeg ,hive det ordet når jeg har nådd målet mitt,,

og den vektklubben på dagbladet ja ,den kan du ha for meg ,, sant som du sier , og jeg også ( må jo le litt) spiste også sjokolade og sånt når jeg leste om alle de flinke ,,for det fantes jo bare velykket folk der ,vi andre sa vel ikke så mye ,,
så jeg også takker så mye for støtten jeg får her inne på på godt og vondt,
det motiverer veldig .

å nå sitter jeg her , fyrer i ovnen og er fornøyd med meg selv igjen .

men å klare og la være og veie meg før mandag,, vel det skal holde hardt

__________________
start 18.01.2016


Sist redigert av arkine : 21-10-10 kl 16:11.
arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:37   #10
Kikkin
Medlem
 
Kikkin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bærum
Alder: 43
Innlegg: 196
Kikkin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg er med!
Selv om jeg ikke skriver så mye, så er jeg her nesten hver dag!

__________________


Min Journal
Kikkin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:40   #11
savoy
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 66
savoy er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg er også med. Er i fase 1 eller 2 minus om det kan sies sånn

Kjemper mot mine siste kilo og så blir det å klare å holde seg etterpå.
Veldig fin støtte i forumet her syns jeg.
Jeg må innrømme at jeg leser mer enn jeg skriver også, dessverre.

__________________
Tilsammen mistet 76 kg bare 5 kg til mål..

Sist redigert av savoy : 21-10-10 kl 19:54.
savoy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:53   #12
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei

Her er jeg også! Fint å samles, da det ikke er for mange som forblir eller møter opp i Fase 3 av gangen. Men jeg bare lurer på om vi skal beholde snakket om gode sjokolader, bær, frukt og nøtter i fase 3 så vi ikke gjør dere helt sprø .

arkine: Jeg ble imponert over at du klarte å holde deg unna den baguetten. Det gjelder å bare bestemme seg, men det er ikke alltid like lett å følge.

Gratulerer med all nedgangen deres. Lurer på hvor mange kiloer vi har tilsammen har gått ned?

Og et tips til slutt: Ikke gå på vekten mer en gang i uken -mest for deres egen del. Jeg merker hvertfall selv at jeg ikke stresser så mye når jeg vet at jeg ikke lenger tenker så mye på vektskålen.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:54   #13
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Kikkin, her.

Jeg er med!
Selv om jeg ikke skriver så mye, så er jeg her nesten hver dag!

Hei Kikkin - er du allerede kommet til fase 3?

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 20:07   #14
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg er med Kjekt med en fellestråd for hele ED gjengen

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:44   #15
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Hei

Her er jeg også! Fint å samles, da det ikke er for mange som forblir eller møter opp i Fase 3 av gangen. Men jeg bare lurer på om vi skal beholde snakket om gode sjokolader, bær, frukt og nøtter i fase 3 så vi ikke gjør dere helt sprø .

Det gjør meg ingenting å høre om hvordan fase 3 er, vi skal jo alle sammen dit etter hvert så det er jo kjekt å få med seg tips.
Liker å ha noe å glede meg til jeg
Ellers så kan jeg rapportere at dagens hjerteundersøkelse var positiv, dvs det er i alle fall ikke noe feil med hjertet mitt
Men bergenstrafikken derimot........
Jeg bare sier det; går det an å ta hintet fra meterologisk om å legge på vinterdekk kanskje.......
Bruke 2,5 time med bussen fra jobb til Haukeland i ettermiddag, og den strekninger tar normalt 25-30 minutter - i rushet!
Ellers så er jeg godt inne i fase2-verdenen, og har nå inntatt et herlig måltid bestående av kyllingsuppe med masse grønnsaker

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 22:00   #16
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

regner dere caramellbaren som et måltid ,eller er den extra

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 23:21   #17
Grubbeline
Juniormedlem
 
Grubbeline sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 25
Grubbeline er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

regner dere caramellbaren som et måltid ,eller er den extra

Baren er et av måltidene ja... Uansett hvilken bar det er.

Grubbeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, Fase 1 - igjen... Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 23:28   #18
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Groteling, er den bunnen og fromasjen du la ut på oppskrifter tilatt i fase 2 altså??? Lignet veldig på Gerds ostekake som mannen ønsker seg til han feirer bursdag her, 06. november-hadde gladelig tatt et stykke med det og en kalkunpølse(vi skal servere pølse med brød-jeg skal ikke røre brødet selvsagt- som saltmat i tillegg til kakene) som maten den dagen......

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 23:38   #19
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Grubbeline, her.

Baren er et av måltidene ja... Uansett hvilken bar det er.

ja tengte meg det ,egentlig så visste jeg det ,,men håpet ,,

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 00:39   #20
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Det gjør meg ingenting å høre om hvordan fase 3 er, vi skal jo alle sammen dit etter hvert så det er jo kjekt å få med seg tips.
Liker å ha noe å glede meg til jeg
Ellers så kan jeg rapportere at dagens hjerteundersøkelse var positiv, dvs det er i alle fall ikke noe feil med hjertet mitt
Men bergenstrafikken derimot........
Jeg bare sier det; går det an å ta hintet fra meterologisk om å legge på vinterdekk kanskje.......
Bruke 2,5 time med bussen fra jobb til Haukeland i ettermiddag, og den strekninger tar normalt 25-30 minutter - i rushet!
Ellers så er jeg godt inne i fase2-verdenen, og har nå inntatt et herlig måltid bestående av kyllingsuppe med masse grønnsaker

Så flott at hjertet ditt er friskt!

Jeg fatter ikke at folk ikke tar det seriøst når det meldes om snø ÈN uke i forveien!!!?! Funderer på om vi tror vi er udødelig her i Bergen når snøen kommer

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 00:46   #21
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

He he he- det er så sant at folk i Bergensområde blir like forbauset hvert år når snøen og isen kommer, var gift med en vestlending og vi bodde i Os noen år, så det der har jeg vært vitne til ja

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 00:49   #22
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hvordan var første dag i fase 2 streber? Tiden flyr, du har allerede unnagjort fase 1

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 01:00   #23
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Spiste elgkjøtt, marinert i rapsolje og krydder, med mye grønnt til-nyyydelig

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 01:03   #24
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Namnam! Det hørtes virkelig nydelig ut
Imorgen tenkte jeg å lage scampi til middag - og som jeg gleder meg

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 08:56   #25
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Groteling, er den bunnen og fromasjen du la ut på oppskrifter tilatt i fase 2 altså??? Lignet veldig på Gerds ostekake som mannen ønsker seg til han feirer bursdag her, 06. november-hadde gladelig tatt et stykke med det og en kalkunpølse(vi skal servere pølse med brød-jeg skal ikke røre brødet selvsagt- som saltmat i tillegg til kakene) som maten den dagen......

Den ligger i grenseland, men jeg har fått oppskriften av legen på Fedonklinikken ifbm 17.mai-feiringen i 2009 - da var jeg i fase 2.
Så ja - den er tillatt

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 23:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 15:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 13:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 01:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no