Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

-50 kg!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-04-12, 17:24   #26
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: -50 kg!

Wow, gratulerer Eg er rett og slett imponert

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 17:36   #27
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: -50 kg!

Gratulerer

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 18:05   #28
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: -50 kg!

wow gratulere

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 18:33   #29
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: -50 kg!

Råflink og standhaftig du har vært Tenk du har slanket bort et helt menneske

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 20:45   #30
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: -50 kg!

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 20:54   #31
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: -50 kg!

Wow, for et fantastisk resultat!!! Gratulerer

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 21:10   #32
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: -50 kg!

Fantastisk! Gratulerer! Jeg bøyer meg i støvet for din prestasjon!

Kan du si litt om hvordan du greide det, iftmat, trim og lignende, og hvor lang tid du brukte?

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 03:04   #33
PrøveKanin
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 195
PrøveKanin er ny på veien

Sv: -50 kg!

Wow !!!!!!!!!!!!!!

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no - Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 10:27   #34
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: -50 kg!

Opprinnelig lagt inn av PrøveKanin, her.

Wow !!!!!!!!!!!!!!

Tilsluttes!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 21:12   #35
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: -50 kg!

Takk for alle gode ord!

Nei, kva har eg gjort?
Eigentlig har eg vel berre Ikkje gitt opp!!

Eg begynte i november 2008, gjekk ketolyse dei 3 første mnd, etter det har eg hatt korte periodar med ketolyse, 2-4 veker, og så meir moderat lavkarbo mellom det. Sida eg er ein trøstespisar har eg hatt maaaaange sprekkar, på alt fra 1 dag til 3 mnd, der eg gikk opp kg.. (må seiast det var i forbindelse med den tøffaste tida i mitt liv.. med samlivsbrudd og ei venninde som prøvde sjølvmord...)
Men eg har alltid tatt meg inn igjen, og ser no at so lenge eg er streng i vekene, ligger vel på rundt omkring 30g karbs for dag, kan eg unne meg ein god del karbs i helgene uten at eg går opp i vekt..

No har eg nokre få kg igjen, og dei skal av til november, då blir det bukplastikk, og ein gang neste år blir det brystløft med litt innlegg! Gleeedar meg!
Dei siste tre vekene har eg faktisk vert i hjemmet og norsk ukeblad, i ein reklame for Bailine! Strømtrening som har hjelpt meg masse!

Alle må finne SIN rette mengde karbs, og ikkje gi opp! Det er det beste rådet eg kan gi!

Eg kjem til å ha tusenvis av sprekkar resten av livet, og eg skal nyyyte dei! Men eg vil ikkje la 1 sprekk ødelegge for resten av livet!!

Alle kan klare det!

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 21:17   #36
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: -50 kg!

Fantastisk godt jobba. Bøyer meg i støvet

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 21:23   #37
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: -50 kg!

Rett og slett: Fucking amazing!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 21:24   #38
mayeliz
Medlem
 
mayeliz sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Kr.sand S
Innlegg: 85
mayeliz er på en erverdig vei

Sv: -50 kg!

WOW - For en fantastisk prestasjon. Jeg er dypt imponert. Gratulerer

__________________
Ferdig slanket i 2006. Lavkarbo - siden våren 2011.



mayeliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat med fett, <50 karber pr dag Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 19:12   #39
Xenia
Medlem
 
Xenia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Ringsaker, Hedmark
Alder: 55
Innlegg: 147
Xenia er ny på veien

Sv: -50 kg!

Gratulerer! :-)

Xenia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 22:16   #40
scilla
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 5
scilla er på en erverdig vei
Talking

Sv: -50 kg!

Bare å ta av seg hatten! Utrolig bra!

scilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 19:40   #41
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: -50 kg!

WOW Jeg får helt frysninger her


Gratulerer masse

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 19:42   #42
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: -50 kg!

Opprinnelig lagt inn av Hette, her.

Takk for alle gode ord!

Nei, kva har eg gjort?
Eigentlig har eg vel berre Ikkje gitt opp!!

Eg begynte i november 2008, gjekk ketolyse dei 3 første mnd, etter det har eg hatt korte periodar med ketolyse, 2-4 veker, og så meir moderat lavkarbo mellom det. Sida eg er ein trøstespisar har eg hatt maaaaange sprekkar, på alt fra 1 dag til 3 mnd, der eg gikk opp kg.. (må seiast det var i forbindelse med den tøffaste tida i mitt liv.. med samlivsbrudd og ei venninde som prøvde sjølvmord...)
Men eg har alltid tatt meg inn igjen, og ser no at so lenge eg er streng i vekene, ligger vel på rundt omkring 30g karbs for dag, kan eg unne meg ein god del karbs i helgene uten at eg går opp i vekt..

No har eg nokre få kg igjen, og dei skal av til november, då blir det bukplastikk, og ein gang neste år blir det brystløft med litt innlegg! Gleeedar meg!
Dei siste tre vekene har eg faktisk vert i hjemmet og norsk ukeblad, i ein reklame for Bailine! Strømtrening som har hjelpt meg masse!

Alle må finne SIN rette mengde karbs, og ikkje gi opp! Det er det beste rådet eg kan gi!

Eg kjem til å ha tusenvis av sprekkar resten av livet, og eg skal nyyyte dei! Men eg vil ikkje la 1 sprekk ødelegge for resten av livet!!

Alle kan klare det!

for sprekkene

Jammen skal vi ikke slutte å nyte

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 20:52   #43
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: -50 kg!

Hurra for deg!!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 21:33   #44
Janeymaleney
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: :: Bergen ::
Alder: 41
Innlegg: 141
Janeymaleney er på en erverdig vei

Sv: -50 kg!

Wow for en prestasjon!!

Er vel rundt det jeg bør gå ned... Gleder meg til å begynne!

Kan jeg spørre hva du veide når du begynnte?

Janeymaleney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 22:06   #45
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: -50 kg!

Eg veigde 138.6kg då eg begynte, no er eg 88,5! Eg er 178cm høg..

Eg har vert over 100kg sida FØR eg begnte på ungdomsskulen... var sinnsjukt då eg kom under 100, og hadde vel aldri i mitt liv trudd eg skulle komme meg under 90!

Men alt går, det er berre å stå på og ikkje gi opp!!
Ein kan jo ikkje gi opp livet?

Lykke til!

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no