Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Herlige salater fra coop med lite karbohydrat i

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-04-05, 11:51   #1
RAGNA
Medlem
 
RAGNA sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Trondheim
Innlegg: 196
RAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snill

Herlige salater fra coop med lite karbohydrat i

Jeg vil anbefale andre ketolyse-elskere disse to majones-salatene. De er produsert av coop, og de har dem på Obs, Mega, Prix osv.:
* Egg- og rekesalat (2 g. kh i 100 gram salat)
* Kyllingsalat med chili (3 g. kh i 100 gram salat).

Jeg bruker dem ved siden av grønn salat, sammen med egg og bacon, ved siden av kyllingfilet, sammen med kokt egg etc etc. Jeg elsker slike majonessalater, og synes de gir alle måltidene litt mer klasse! Anbefales på det sterkeste, og her er det bare å pøse på!! En hel boks av egg-og rekesalaten inneholder bare 4 karber!!

__________________
Hilsen karboelsker'n Ragna
BMI ved start: 37
BMI nå: 35
Vektnedgang til nå: 6,6 kg
RAGNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ragnas psyko-lavkarbo diett :-) Svar med sitat
Gammel 03-04-05, 12:28   #2
boble
Seniormedlem
 
boble sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 50
Innlegg: 872
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av RAGNA

Jeg vil anbefale andre ketolyse-elskere disse to majones-salatene. De er produsert av coop, og de har dem på Obs, Mega, Prix osv.:
* Egg- og rekesalat (2 g. kh i 100 gram salat)
* Kyllingsalat med chili (3 g. kh i 100 gram salat).

Jeg bruker dem ved siden av grønn salat, sammen med egg og bacon, ved siden av kyllingfilet, sammen med kokt egg etc etc. Jeg elsker slike majonessalater, og synes de gir alle måltidene litt mer klasse! Anbefales på det sterkeste, og her er det bare å pøse på!! En hel boks av egg-og rekesalaten inneholder bare 4 karber!!




Å,det høres jo helt fantastisk ut,Ragna.
Desverre så har vi ingen av de butikkene her i by`n,men får plukke med meg noen bokser neste gang jeg er i Drammen,og det er jeg jo støtt.

Strålende!

__________________
Bare de sinnsyke tar seg selv helt alvorlig!
boble er avlogget   Min kostholdsfilosofi: bobles lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 03-04-05, 12:43   #3
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Bare lurer på noe, siden dem heter "Majones salat", er det masse majones i? Eller er den til? *sparke* Er ikke like lett å pelle ut majonesen, som det er å pelle ut chili liksom

Hilsen er litt kresen Lita

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 03-04-05, 12:47   #4
RAGNA
Medlem
 
RAGNA sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Trondheim
Innlegg: 196
RAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Lita84

Bare lurer på noe, siden dem heter "Majones salat", er det masse majones i? Eller er den til? *sparke* Er ikke like lett å pelle ut majonesen, som det er å pelle ut chili liksom

Hilsen er litt kresen Lita

Det heter ikke majones-salat, det er bare jeg som kaller slike "suppesalater" ala italensk salat og rekesalat for majonessalater. Dvs at ingrediensene "bader" i hvit saus, vettu ... skjønner, eller? Skriver det sånn for at folk ikke skal tro det er grønne salater det er snakk om her.

__________________
Hilsen karboelsker'n Ragna
BMI ved start: 37
BMI nå: 35
Vektnedgang til nå: 6,6 kg
RAGNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ragnas psyko-lavkarbo diett :-) Svar med sitat
Gammel 03-04-05, 12:49   #5
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Ahaa.... Ikke kjent med dine begreper *fnis* Takk for svaret, så det er på en måte som slike "italiensk salat" som man får som pålegg? Gud så lite jeg har utforsket i salat verden, gitt..Når jeg hører salat tenker jeg grønne blar, og ikke noe på

Tror jeg skjønner med "hvit saus", bare aldri smakt, eller sett det (følger ikke med å salat verden, men nå skal jeg blir flinkere).

Hva koster en sånn forresten?

MVH Lita

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 03-04-05, 14:12   #6
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Opprinnelig lagt inn av Lita84

Ahaa.... Ikke kjent med dine begreper *fnis* Takk for svaret, så det er på en måte som slike "italiensk salat" som man får som pålegg? Gud så lite jeg har utforsket i salat verden, gitt..Når jeg hører salat tenker jeg grønne blar, og ikke noe på

Tror jeg skjønner med "hvit saus", bare aldri smakt, eller sett det (følger ikke med å salat verden, men nå skal jeg blir flinkere).

Hva koster en sånn forresten?

MVH Lita

Hei
Rekesalat er noe av det letteste å lage, det er masser oppskrifter, her er en, jeg har ikke beregnet KH innhold, men det er neppe mye mer enn 3-4 gram totalt.
Bland 1 dl seterrømme, 1 dl majones, 1 SS sitronassaft, 1 ss hakket dill, salt og pebber.
Ha oppi 50 gr reker, 1 hardkokt egg kuttet på kryss og deretter på tvers i eggedeleren, 25 gram avrent, hermetisk asparges, 50 gram hermetisk sjampignon .

Rett nydelig på soyabrød med issalat eller oppi en halv avocado

Bon appetitt .

Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-04-05, 14:49   #7
RAGNA
Medlem
 
RAGNA sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Trondheim
Innlegg: 196
RAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Lita84


Hva koster en sånn forresten?

Tror det var ca 20 kroner for egg- og rekesalaten og ca 17 kroner for kyllingsalaten. Jeg fordeler en boks på minst 4-5 måltider, og man gidder jo ikke å spise det til alle måltidene da! Så en boks holder en stund i grunnen.

__________________
Hilsen karboelsker'n Ragna
BMI ved start: 37
BMI nå: 35
Vektnedgang til nå: 6,6 kg
RAGNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ragnas psyko-lavkarbo diett :-) Svar med sitat
Gammel 04-04-05, 20:58   #8
RAGNA
Medlem
 
RAGNA sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Trondheim
Innlegg: 196
RAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snill

WOW!! Fant to nye salater fra Delikat i dag, og begge de inneholder også bare 2 gram kh pr. 100 gram salat. Den ene heter egg- og baconsalat og den andre reker i majones. Kjøpte begge, jeg...

__________________
Hilsen karboelsker'n Ragna
BMI ved start: 37
BMI nå: 35
Vektnedgang til nå: 6,6 kg
RAGNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ragnas psyko-lavkarbo diett :-) Svar med sitat
Gammel 04-04-05, 22:51   #9
boble
Seniormedlem
 
boble sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 50
Innlegg: 872
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av RAGNA

WOW!! Fant to nye salater fra Delikat i dag, og begge de inneholder også bare 2 gram kh pr. 100 gram salat. Den ene heter egg- og baconsalat og den andre reker i majones. Kjøpte begge, jeg...



Har du havnet på salatkjøret,Ragna?
Hi..hi..Var på Obs i dag og kjøpte kyllingsalaten og reke/egg salaten.Står i kjøleskapet å blomstrer nå.Prøve i morgen.

__________________
Bare de sinnsyke tar seg selv helt alvorlig!
boble er avlogget   Min kostholdsfilosofi: bobles lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 09:09   #10
RAGNA
Medlem
 
RAGNA sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Trondheim
Innlegg: 196
RAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av boble

Har du havnet på salatkjøret,Ragna?

Ja, litt... Du skjønner det, at jeg har alltid hatt kjempelett for å legge på meg. Og det har betydd null fete salatpålegg på brødskiva. Så jeg er vel litt underernært på sånt, kan du si. Slike salater har jeg kun tillatt meg til jul og påske før. Men jeg bare ELSKER dem! Derfor er jeg så hekta nå, og svever på skyer fordi jeg kan spise av dem hver dag.

__________________
Hilsen karboelsker'n Ragna
BMI ved start: 37
BMI nå: 35
Vektnedgang til nå: 6,6 kg
RAGNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ragnas psyko-lavkarbo diett :-) Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 09:11   #11
boble
Seniormedlem
 
boble sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 50
Innlegg: 872
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Så bra,da.

Spis og vær glad!

__________________
Bare de sinnsyke tar seg selv helt alvorlig!
boble er avlogget   Min kostholdsfilosofi: bobles lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fra "dum" til geni med Eye q ?? elian Kosttilskudd 3 30-01-11 02:01
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
Har svart en journalist i VG idag jeg.... Nille Nyheter / media 9 20-09-04 17:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no