Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Torkild, ang ketolysepølsene

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-03-05, 16:58   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk
Question

Torkild, ang ketolysepølsene

Har du planer om å få dem hit til Stavanger/Sandnes i nærmeste fremtid? Stavanger er jo en ganske stor by, med et godt marked for dette vil jeg si. Kjenner MAAANGE som er på evig jakt etter lavkarboprodukter (jobber i helsekost, og har minst 3-4 kunder innom med spørsmål om dette hver gang jeg er på jobb).

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 18:51   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Har du planer om å få dem hit til Stavanger/Sandnes i nærmeste fremtid? Stavanger er jo en ganske stor by, med et godt marked for dette vil jeg si. Kjenner MAAANGE som er på evig jakt etter lavkarboprodukter (jobber i helsekost, og har minst 3-4 kunder innom med spørsmål om dette hver gang jeg er på jobb).

Hei
Jeg selger ikke pølser, men lager oppskrifter til pølsemakere. Vet du om en butikk der de selv lager pølser kan du sette dem i kontakt med meg så skal jeg se om vi kan få til noe.

Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 19:06   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

FLOTT!! Jeg skal stikke innom Idsøe slakterbutikk i Stavanger og snakke med dem. De pølsene MÅ jeg prøve.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Les her ang.: Nyheter fra eksterne nettsted HP Nyheter / media 6 29-09-06 02:06
Spørsmål ang Eurodiett Charlie Eurodiett 15 08-06-06 16:37
Hvorfor vil ikke familien min tro vitaminer er viktig ang kost Tidligere bruker Kosttilskudd 7 06-12-04 15:41
HJELP HASTER!!! Ang Atkins-bestilling!! Iset Lavkarbo generelt 9 17-08-04 20:57
ang ketose libr Induksjonen 5 04-08-04 13:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no