Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Slapp og ingen matlyst ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-09-10, 19:15   #1
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Slapp og ingen matlyst ...

I dag er jeg slapp og har ingen matlyst, men prøver spise litt likevel, ingenting smaker......drikker pepsi max'n min og masse vann da, men føler meg helt mo i armer og ben, går vel over...noen flere som har/har hatt det sånn?
Kanskje jeg spiser lite, når jeg spiser omelett av 2 egg med ost i og 2 remser bacon, holder jeg meg mett i opptil 6 timer ......men nå er jeg litt lei omelett noen som har tips til hva som er lurt å spise da....tenker prøve blomkålsuppe til kvelds....om jeg orker gå til butikken

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 20:04   #2
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: Slapp og ingen matlyst...

Opprinnelig lagt inn av mamz, her.

I dag er jeg slapp og har ingen matlyst, men prøver spise litt likevel, ingenting smaker......drikker pepsi max'n min og masse vann da, men føler meg helt mo i armer og ben, går vel over...noen flere som har/har hatt det sånn?
Kanskje jeg spiser lite, når jeg spiser omelett av 2 egg med ost i og 2 remser bacon, holder jeg meg mett i opptil 6 timer ......men nå er jeg litt lei omelett noen som har tips til hva som er lurt å spise da....tenker prøve blomkålsuppe til kvelds....om jeg orker gå til butikken

Har nettopp skrevet i en annen tråd om hvor sliten og lei jeg er. Orker ikke trene, har lyst på alt av karbohydrater og masse søtsug!! Værst er det hvor svak jeg føler meg, orker ikke trene. Energinivået har sunket masse de 2 siste ukene. Klarer ikke avokado, klarer ikke egg, og vet ikke hva jeg skal lage hvis jeg vil ha noe mat sånn immellom måltidene.
Føler med deg!

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 21:32   #3
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Slapp og ingen matlyst...

Hei KattaG ser vi tenker ganske likt ang dette med maten, men har bestemt meg for å gjennomføre dette, så¨jeg prøver å finne spennende mat, har blitt mye fett i det siste, uvant så nå holder jeg på å lager blomkålsuppe, får se om det frister....og håper vi finner formen igjen snart

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 21:50   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Slapp og ingen matlyst...

Det er veldig masse variert dere kan spise.
Jeg spiser ikke mye egg f.eks.

Lag dere osteknekkis, brukes under pålegg, til supper og gryter
http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...pictureid=1876

Salsadip til stangselleri, agurk, osteknekkis: http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...pictureid=1875
Det finnes masse supper f.eks. med skikkelig smak : http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...&pictureid=850

Salater kan varieres i det uendelige, her en skikkelig god en: http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...pictureid=1231

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 22:05   #5
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Slapp og ingen matlyst...

Du har nok rett Gerd, det er nok mye godt å spise, har akkurat spist suppe nå, selv om jeg ikke hadde lyst på noe...men føler jeg må spise litt...
Håper og tror at dette går over snart, har jo vært i kjempeform ellers disse dagene

Kommer til å sjekke ut rettene etter hvert

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp - blitt syk og ingen matlyst Ruska Induksjonen 7 27-01-11 11:25
Matlyst Bonsai Spørsmål og svar 6 28-07-10 01:46
Matlyst ... Konkelimonke Spørsmål og svar 3 01-06-10 12:31
Så slapp ... mari10 Lavkarbo generelt 15 12-04-10 21:47
Slapp Marte_mor Ketolysekuren 12 06-03-09 22:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no