Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Noe friskt

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-13, 00:16   #1
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Noe friskt

Hei.

Et lite hjertesukk

Jeg blir litt "full og tung" i kroppen av all denne fete maten. Nå må jeg virkelig si at jeg savner å spise noe friskt og lett. Har dere tips? Og er dette noe som dere også kjenner igjen?

Jeg føler meg liksom så ekkel i munnen osv... Lyst å bare spise litt potetgull eller noe annet fy. Og det er jo ikke noe godt tegn!!!

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 00:25   #2
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Noe friskt

BÆR!
Jeg er nesten avhengig av en porsjon bringebær og yoghurt om dagen.
Man dør jo ikke av et eple heller, men ser du følger ketolyse, så da... nei.
Hm... mer bær!

Salater er jo også knall: salatblad, paprika(!), perletomater, litt løk... en boks tunfisk om du vil ha et fullverdig måltid.

Bare litt brainstorm på kvelden. Håper det var til hjelp.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 00:31   #3
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noe friskt

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

BÆR!
Jeg er nesten avhengig av en porsjon bringebær og yoghurt om dagen.
Man dør jo ikke av et eple heller, men ser du følger ketolyse, så da... nei.
Hm... mer bær!

Salater er jo også knall: salatblad, paprika(!), perletomater, litt løk... en boks tunfisk om du vil ha et fullverdig måltid.

Bare litt brainstorm på kvelden. Håper det var til hjelp.

JA tusen takk - det hjalp! Jeg må vel lage meg noe med bringebær - men ja... er ikke så glad i bringebær og akkurat nå kan jeg ikke komme på noen måte. Jo kanskje lage en litt frisk sorbet av bringebær!

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 00:32   #4
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Noe friskt

Potetgull, er det friskt? det er bare å spise rå grønnsaker eller bær det, men det er sikkert tørst du er. Lavkarbo krever mer væske.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 00:36   #5
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Noe friskt

Agurk er også friskt - og om du spiser meieriprodukter er det mange som blander litt bær eller fun light med feks cottage cheese eller naturell yoghurt eller annet. Frisk smak kan også komme fra en tekopp (mint-te, for eksempel!)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 00:41   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noe friskt

Jeg lager innimellom smoothie av kokosmelk (fullfet, lightvarianten synes jeg personlig smaker mer mot tapetlim. , men den vanlige smaker ikke fett heller, liksom), avokado, lime og litt bringebær. Slenger gjerne i et egg for proteinets skyld. Mettende og temmelig friskt måltid! Kokosmelka kan du for øvrig bytte ut med naturell/tyrkisk yoghurt eller lignende.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 00:49   #7
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Noe friskt

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Lavkarbo krever mer væske.

Er det sant? Jeg blir merkbart mer tørst av karbohydrater, synes jeg trenger mindre vann på lavkarbo. (Men jeg drikker en god del vann uansett, altså.)

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 00:55   #8
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Noe friskt

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg lager innimellom smoothie av kokosmelk (fullfet, lightvarianten synes jeg personlig smaker mer mot tapetlim. , men den vanlige smaker ikke fett heller, liksom), avokado, lime og litt bringebær. Slenger gjerne i et egg for proteinets skyld. Mettende og temmelig friskt måltid! Kokosmelka kan du for øvrig bytte ut med naturell/tyrkisk yoghurt eller lignende.

Kan skrive under på denne ja! Startet hver dag i fjorvår med en smootie bestående av 50g avokado, 50g kokosmelk/krem, 100g frosne bringebær og 2 små egg. Mmmm...

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 01:04   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noe friskt

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Kan skrive under på denne ja! Startet hver dag i fjorvår med en smootie bestående av 50g avokado, 50g kokosmelk/krem, 100g frosne bringebær og 2 små egg. Mmmm...

Den er ganske digg, ja! Spiste meg nesten lei på den, men lurer på om det er på tide igjen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 07:36   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noe friskt

Bær og yoghurt ( om du ikke liker bringebær bruk en annen type bare mindre mengde. Og sjekk at de ligger på nedre del av skalaen)
Selleri med naturell smøreost
vann med sitron eller annen tilsetning (agurk, eple, appelsin osv)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 08:04   #11
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Noe friskt

Russisk yoghurt fra Lindahls har bare 4 g karbo og hele 17 gr fett pr 100 gr (link, jeg fant den på Coop Obs), den smaker mye bedre enn den tyrkiske og greske (syns jeg da) og det er lett å blande i noe friskt. Galiamelon (inneholder bare 4,2 g karbo), bringebær, multer, sukkerfri saft eller annen smakstilsetning, hva enn du måtte ha lyst på og som passer med ditt kosthold

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 09:30   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noe friskt

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

Russisk yoghurt fra Lindahls har bare 4 g karbo og hele 17 gr fett pr 100 gr (link, jeg fant den på Coop Obs), den smaker mye bedre enn den tyrkiske og greske (syns jeg da) og det er lett å blande i noe friskt.

Ooo, den har jeg bare hørt om, og at den ikke har vært å finne i Norge enda! Har ingen Obs-butikker her i nærheten, men noen Coop-butikker.

Ellers synes jeg faktisk det er ganske godt å spise yoghurten naturell også, jeg. Og friskt også.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 09:38   #13
Maria29
Seniormedlem
 
Maria29 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Drammen
Alder: 41
Innlegg: 857
Maria29 er ny på veien

Sv: Noe friskt

Bringebær og CF,rå grønnsaker og dip,osteknekk(som potetgull),IFA,te,farris med sitronskiver.

__________________
Marias journal

Maria29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Variert Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 10:46   #14
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Noe friskt

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ooo, den har jeg bare hørt om, og at den ikke har vært å finne i Norge enda! Har ingen Obs-butikker her i nærheten, men noen Coop-butikker.

Det eneste stedet jeg har funnet den russiske yoghurten er på ICA-butikken på storosenteret. Og den er veldig, veldig god.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 10:52   #15
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noe friskt

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ooo, den har jeg bare hørt om, og at den ikke har vært å finne i Norge enda! Har ingen Obs-butikker her i nærheten, men noen Coop-butikker.

Ellers synes jeg faktisk det er ganske godt å spise yoghurten naturell også, jeg. Og friskt også.

Obs på Løren ligger ikke veldig langt fra Løkka, en overkommelig gåter. Men jeg har sett den i alle matbutikken nå, selv vår bittelite Kiwi.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 11:14   #16
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Noe friskt

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Obs på Løren ligger ikke veldig langt fra Løkka, en overkommelig gåter. Men jeg har sett den i alle matbutikken nå, selv vår bittelite Kiwi.

Men har de russisk yoghurt der (Obs), altså? Jeg er der iblant og pleier å speide meieriproduktene nettopp for å sjekke det - har aldri funnet det tidligere, men de har kanskje tatt det inn nylig?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 11:24   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noe friskt

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Men har de russisk yoghurt der (Obs), altså? Jeg er der iblant og pleier å speide meieriproduktene nettopp for å sjekke det - har aldri funnet det tidligere, men de har kanskje tatt det inn nylig?

Nei, det veit jeg ikke, var det at det ikke var noen obs i nærheten jeg kommenterte. Syns den på løren blir dårligere og dårligere, har gått over til Jessheim etter vi flytta og de har mye bedre utvalg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 12:39   #18
Storemy
Juniormedlem
 
Storemy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 44
Storemy har en fantastisk aura rundt segStoremy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noe friskt

Hei! Jeg har det avogtil sånn, også. Prøver først med noe å drikke, som vann med eplecidereddik og evt søtt. Jeg liker den bitrebeske kryddersmaken av 10 dråper Bitterstern oppi 1 l. isvann. Eller en sukkerfri liten Red Bull (obs på carbs) på is med limebåter og frisk mynte, toppet med kullsyret vann. Spiser derfor evt yoghurt, enten med sitron, saft og skall, søtet med 2 slags søtt. Eller en eplebåt og en appelsinbåt i små terninger oppi. Eller sukkerfri honningerstatning og grovhakkede nøtter. Eller en appelsinbåt, spanderer bort resten! Eller kokosiskrem, av enten fryst yoghurt/kokosfløte blendet med "den andre", altså fryst yoghurt med kokosfløte, eller fryst kokosfløte blendet med yoghurt. Smakes til med vanilje, søtt og toppes med kokosmasse, gjerne ristet gyldne.

Storemy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse vanligvis, nå 50-70 gr karbo.. Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 12:58   #19
Leyyda
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 58
Leyyda er på en erverdig vei

Sv: Noe friskt

Vi lagde Coleslaw i går, etter oppskrift til Lena Beatrice. Synes det ble ganske friskt. Synes det er godt med masse grønnsaker også. Er også veldig glad i bær. Skal sannelig prøve den russiske yoghurten.

__________________


Leyyda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 15:05   #20
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noe friskt

Her var det mange tips! Tusen takk. Eg syns det er tung smak i munnen når man spiser så mye tung mat. Og er ikke superglad i vann heller. Men prøver å drikke mye vann. Kunstig søtningsmiddel i drikke prøver jeg å kutte ut helt.

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 15:08   #21
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noe friskt

Opprinnelig lagt inn av Leyyda, her.

Vi lagde Coleslaw i går, etter oppskrift til Lena Beatrice. Synes det ble ganske friskt. Synes det er godt med masse grønnsaker også. Er også veldig glad i bær. Skal sannelig prøve den russiske yoghurten.

Er det ok m gulrot på ketolyse? Eg spiste det i nedtrappingsperioden, men holder meg helt fra det nå.

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 16:43   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noe friskt

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Det eneste stedet jeg har funnet den russiske yoghurten er på ICA-butikken på storosenteret. Og den er veldig, veldig god.

Aha! Noteres bak øret!

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Er det ok m gulrot på ketolyse? Eg spiste det i nedtrappingsperioden, men holder meg helt fra det nå.

Rotfrukter er så vidt meg bekjent ikke tillatt på ketolyse, men har du veldig lyst på, så kan du jo prøve deg litt fram, men gulrot er ganske stint av stivelse, altså, så jeg ville vel ikke spist det på tom mage!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 17:10   #23
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noe friskt

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Er det ok m gulrot på ketolyse? Eg spiste det i nedtrappingsperioden, men holder meg helt fra det nå.

Jeg spiste aldri en hel gulrot på ketolyse, men hadde alltid litt i salaten min fordi jeg elsker smaken av gulrot sammen med alt det andre i salaten! Er helt sikker på at det ikke utgjorde mange karbene!

E triks mot denne "fete" følelsen er også å spise grønnsaker til slutt i måltidet! Da er det den smaken som henger igjen etterpå!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 23:17   #24
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Noe friskt

Fant den russiske yogurten på Rema, jeg...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 23:26   #25
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noe friskt

Ah! Har ikke sett den i noen av remaene her omkring, dessverre. Kanskje Meny? De har jo "alt". Finner liksom sjelden noen gode grunner til å dra til Storo.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Friskt mot! Euroslankerinnen Eurodiett 10 03-01-10 16:03
Noe friskt hmmm Ketolysekuren 18 28-05-09 12:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no