Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

trenger tips

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-04-06, 19:22   #1
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

trenger tips

jeg har nesten brukt opp kv kvoten min idag. maks 15. så hva kan jeg lage til kvelds/sen middag når jeg ikke har kjøkken, men kun kjøleskap og mikro. så helst inneholder endel fett.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-04-06, 21:52   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: trenger tips

En rund, liten camambert uten "lokk" i mikroen , med litt valnøtter og rød paprika som tilbehør. Skal vedde på at du tåler de få karber ekstra.


Røykelaks rullet om eggerøre


Ost viklet med bacon og stekt i mikroen.


Ostechips rømmedipp.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-04-06, 21:56   #3
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: trenger tips

det ble soyaproteinbrød skiver med litt makrell i tomat. hehe men takk for nyttige tips. har hatt melke intoleranse lenger, så jeg tør ikke å innføre all slags ost med en gang. men etter hvert..

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 13:12   #4
Spiffyboy
Nytt Medlem
 
Spiffyboy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Bergen
Alder: 51
Innlegg: 1
Spiffyboy er på en erverdig vei

Sv: trenger tips

Hva med den desserten som vi har laget noen ganger?

Ta ca 200-250 g frosne bringebær, (kan evt bruke jordbær) og mos de opp i små biter. Du kan gjerne bare dunke de litt med en hammer el.l inni en pose dersom du liker litt store biter.

Pisk opp 1/3 l kremfløte som du blander inn en kork med flytende suketter i. Bland deretter inn bærene, slik at du får en slags iskrem.

Etter mine beregninger blir dette totalt 6-7Kh for fløten, pluss ca 13-14 for bærene. Det er mer enn nok til to med de målene jeg har gitt, så det blir ikke mye mer enn 10 Kh på en halv skål.

Bør spises med en gang...

Gi meg gjerne en tilbakemelding dersom jeg er helt på vidden, Torkil...

Spiffyboy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 17:06   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: trenger tips

Hei
Det hørtes godt ut, og KH beregningen er ok, så en gang i blandt.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skal til Polen, trenger tips.. Kalorien Spørsmål og svar 1 12-02-06 00:32
Trenger et tips jeg.. Lara Generell ernæringsdebatt 8 06-10-05 20:05
Trenger tips til hva man kan spise Polyanna Lavkarbo generelt 13 25-08-04 21:24
Trenger noen tips! Madonna Lavkarbo generelt 3 28-04-04 22:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no