Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Så rart! Jeg kommer ikke inn i ketose igjen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-06-08, 11:37   #1
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Så rart! Jeg kommer ikke inn i ketose igjen


Forrige helg var vi på overnattingsbesøk og det gikk ikke helt bra sånn ketolysemessig. (Var nok litt dårlig forberedt, sukk)
Jeg har spist det samme som jeg har gjort hele tiden (etter helgen, altså) så jeg trodde at jeg skulle komme meg inn i ketose igjen relativt kjapt, men det skjer altså ikke.
Jeg kjenner at jeg blir litt motløs nå, for nå skal vi ut på en tidagers "turne" hvor det blir mye kjøring, overnattinger på hotell og hos venner, liten mulighet for matlaging og omtrent null mulighet for oppbevaring av egen mat.
Men jeg skal uansett prøve å være på lavkarbo, det er sikkert!
(Jeg kjenner at jeg får så vanvittig lyst på ISKREM nå når jeg ikke er i ketolyse!!)

Huff, gleder meg allerede til å komme hjem og til å ha full kontroll på kostholdet........ før vi har reist....he, he.

Vel, ha en god lavkarbohelg alle sammen!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 11:41   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Så rart! Jeg kommer ikke inn i ketose igjen

Du mener du ikke får utslag på sticksen?
ER det noe syklusgreier på gang? Jeg fikk aldri utslag i pms/mens.
En intens lyst på iskrem samt bra kosthold og ikke utslag - hmmm

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 11:47   #3
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Så rart! Jeg kommer ikke inn i ketose igjen

uff, kjipt når det er slik.
hva med å ha noen atkinsbarer i bakhånd? Så blir det gjerne ikke såååå gale på turneen.

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 15:00   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Så rart! Jeg kommer ikke inn i ketose igjen

Atkinsbarer er jo ikke akkurat mat, da Hva om du baker lavkarbobrød/lapper og har med deg, og så kan du kjøpe med deg noe pålegg mens du er ute og reiser?

Om jeg skal være borte noen dager eller mer, så forbereder jeg meg ganske grundig i forkant, og det er jeg alltid like glad for.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 15:53   #5
høna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 22
høna er på en erverdig vei

Sv: Så rart! Jeg kommer ikke inn i ketose igjen

Hei!
Jeg er ny og vurderer å starte på ketolysekuren i sommer. Hvor syk blir man av å gå inn og ut av ketosen? Spyr man etc? Orker man reise på ferie? Jeg vurderer følgende opplegg; 3 uker kur, 1 uke ferie, 3 uker kur, 1 uke ferie, så kur igjen....

høna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo...prøver hvertfall! Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 16:10   #6
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Så rart! Jeg kommer ikke inn i ketose igjen

Syk og syk. Det er bare litt kjipt. Vil heller anbefale Fedon om du ikke tror du kan holde stilen igjennom feriene.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 17:36   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Så rart! Jeg kommer ikke inn i ketose igjen

Det spørs mye på hva du mener med ferie også, det er helt gjennomførbart å kjøre ketogent i ferien, mener jeg
Selv om det heter "Ketolysekuren" så handler det i større grad om en evig kostholdsomlegging. Det er ikke særlig pent gjort mot kroppen å forvirre den med sånne hopp fra måned til måned...!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 19:26   #8
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Så rart! Jeg kommer ikke inn i ketose igjen

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Atkinsbarer er jo ikke akkurat mat, da Hva om du baker lavkarbobrød/lapper og har med deg, og så kan du kjøpe med deg noe pålegg mens du er ute og reiser?

Om jeg skal være borte noen dager eller mer, så forbereder jeg meg ganske grundig i forkant, og det er jeg alltid like glad for.

hehehehe, nei vet jo det tulla, meeeen, de kan jo være gode å ha sånn innimellom, ikke til hvert måltid da

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 11:35   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Så rart! Jeg kommer ikke inn i ketose igjen

Jeg blir dårlig i magen, og langt fra mett av en Atkins-bar, men det er meg da. Det jeg mener, er at det finnes bedre alternativer (ikke minst billigere ), f.eks en gang i fjor da jeg var på hyttetur i tre dager, så bakte jeg en porsjon med nøttemuffins og lapper, og kjøpte med meg varmrøkt laks, ost og majo, da hadde noe å spise gjennom hele turen, i spedd god grillmat
Jeg vil ALLTID anbefale naturlig mat laget av naturlige ingredienser først og framst

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 20:55   #10
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Så rart! Jeg kommer ikke inn i ketose igjen

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg blir dårlig i magen, og langt fra mett av en Atkins-bar, men det er meg da. Det jeg mener, er at det finnes bedre alternativer (ikke minst billigere ), f.eks en gang i fjor da jeg var på hyttetur i tre dager, så bakte jeg en porsjon med nøttemuffins og lapper, og kjøpte med meg varmrøkt laks, ost og majo, da hadde noe å spise gjennom hele turen, i spedd god grillmat
Jeg vil ALLTID anbefale naturlig mat laget av naturlige ingredienser først og framst

fnis, jeg gjorde noe lign.på en hyttetur tidligere i år. Endte med at "selskapet" spiste min mat og jeg satt der og sultet
DAAAA var jeg glad for barsene ja

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 20:20   #11
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Så rart! Jeg kommer ikke inn i ketose igjen

Bare så det er sagt, så har jeg så og si aldri utslag på sticksene, selv om jeg vet jeg er i ketose..

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no