Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Gladmelding til alle latsabber: Treningspille

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-08-08, 14:08   #1
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Gladmelding til alle latsabber: Treningspille

http://www.abcnyheter.no/node/71345

Se her er en gladnyhet til alle latsabber. Man trenger ikke lengre trene. Man kan bare ta en treningspille som lurer muskelene til å tro at de har trent. Nok et innlegg i kategorien sludder og vås? Jeg har litt lyst til å la meg lure.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 14:20   #2
Adaware
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 91
Adaware er på en erverdig vei

Sv: Gladmelding til alle latsabber: Treningspille

Jeg begrenser meg til et smil om munnen til de får teste det på andre en mus uten bivirkninger men er absolutt en morsom "amerikansk" tanke

Adaware er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 14:34   #3
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Gladmelding til alle latsabber: Treningspille

Leste dette, og tenkte: Det er da 1. august i dag, og IKKE 1. april. Men hadde jo vært deilig!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 14:50   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gladmelding til alle latsabber: Treningspille

Fremstillinga er jo litt tåpelig også. Det jeg tenker på er at dette kan være ypperlige medisiner for folk som har reduserte fysiske ytelsesevner via sykdom, som f.eks ME, ikke generelle sofagriser.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 15:48   #5
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Gladmelding til alle latsabber: Treningspille

Men er nok leeeeenge til den er på markedet, er jo fortsatt i muse-teste-stadiet. Men foretrekker å svette anyday fremfor å putte i meg piller

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 20:36   #6
tammen
Medlem
 
tammen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 38
Innlegg: 79
tammen er på en erverdig vei

Sv: Gladmelding til alle latsabber: Treningspille

Enig med Photobscura. Dette er veldig flott for folk som er syke og av en eller annne grunn ikke kan bevege seg noe særlig.

Å medisinere bort "latskap" tror jeg ikke noe på.

__________________
Journal


tammen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 21:07   #7
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Gladmelding til alle latsabber: Treningspille

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

http://www.abcnyheter.no/node/71345

Se her er en gladnyhet til alle latsabber. Man trenger ikke lengre trene. Man kan bare ta en treningspille som lurer muskelene til å tro at de har trent. Nok et innlegg i kategorien sludder og vås? Jeg har litt lyst til å la meg lure.

Leste om det der, ja .
Vil tro at det gamle ordtaket om at "er det for godt til å være sant, så er det akkurat det det er" også gjelder her. Men nå snakket de jo om opptrening av muskler etter skade ol, akkurat som med muskelstimulator, så kanskje det er noe i det.

Uansett blir det nok ikke å ligge på sofaen og knaske piller mens vaskebrettet bare presser seg på, he, he

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gladmelding nettie Ketolysekuren 7 15-08-07 20:35
Gladmelding wannabeslim Ketolysekuren 6 17-09-06 21:09
Gladmelding :D jeef-micro PCOS og karbohydratkontroll 11 21-07-06 12:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no