Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

London fruit & herb company (te)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-07, 17:49   #1
nettie
Medlem
 
nettie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 48
Innlegg: 54
nettie er på en erverdig vei

London fruit & herb company (te)

jeg lurer på om jeg kan drikke denne teen på ketolyse. er det noen som vet dette??

__________________

Sist redigert av nettie : 30-09-07 kl 19:12.
nettie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 19:11   #2
nettie
Medlem
 
nettie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 48
Innlegg: 54
nettie er på en erverdig vei

Sv: london fruit & herb company

fant svar sjøl....

__________________
nettie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 23:14   #3
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: london fruit & herb company

At man kan?

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 13:19   #4
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: london fruit & herb company

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

At man kan?

Satt akkurat og lurte på det samme? den ser så fruktig ut at jeg vet ikke om jeg kan drikke den? Godt å ha noe å veksle på med kaffen, og vi har denne teen på jobb.. Noen som vet?

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 13:48   #5
Bindi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 232
Bindi er på en erverdig vei

Sv: London fruit & herb company (te)

Åh, eple og kanel teen fra London Fruit & Herb er sååå god!!

Bindi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 13:50   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: London fruit & herb company (te)

Så lenge du ikke spiser te- posene eller søter teen med sukker/honning, kan du drikke teen til du skvalper!

(Skulle lese bak på esken og tømte alle te- posene på gulvet!Ikke det lureste jeg har gjort i dag!)

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 13:55   #7
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: London fruit & herb company (te)

Hei,
Den generelle oppfatningen er at med mindre du ikke har tenkt å spise teposen så er det helt greit å drikke fruk/bær te.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 20:24   #8
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: London fruit & herb company (te)

Ha-ha, ok! Skal prøve å ikke spise posene! ;D Prøvde meg på en kopp i dag og den er mer en søt nok i seg selv. Har fått skjerpede søt-sanser skjønner jeg! Vi har bare en sånn diger eska og fant ingen næringsinnhold-fortegnelse så topp at dere kan hjelpe!

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 21:13   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: London fruit & herb company (te)

Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76, her.

Ha-ha, ok! Skal prøve å ikke spise posene! ;D Prøvde meg på en kopp i dag og den er mer en søt nok i seg selv. Har fått skjerpede søt-sanser skjønner jeg! Vi har bare en sånn diger eska og fant ingen næringsinnhold-fortegnelse så topp at dere kan hjelpe!

Innholdsfortegnelsen fant jeg som sagt i bunnen under den store esken!
Det som ikke stod der, var næringsinnholdet. Men ut ifra innholdsfortegnelsen, ser det ikke akkurat ille ut!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 11:52   #10
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: London fruit & herb company (te)

Denne teen forvirrer meg. Jeg liker å drikke den siden den er koffeinfri, men så prøvde jeg å legge det inn på diett.no, og da EKSPLODERTE karbohydratene. Er det kanskje næringsinnholdet i selve teen som ligger inne på diett.no, og ikke den utvannede varianten. Ingen spiser vel tørr te med skje?

Jeg blir nervøs for jeg vil ikke kutte ut teen med mindre jeg må, men om den faktisk tilfører meg såpass med karbohydrater er det jo den som er festbremsen min.

__________________
Fra feit til heit!



Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 02:03   #11
Inguz
Medlem
 
Inguz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 97
Inguz er på en erverdig vei

Sv: London fruit & herb company (te)

Bumper denne, for jeg lurer også.
Har holdt meg unna mine, men vet at akkurat disse holder meg unna Cola Light så om de er innafor lovlig er det supert.

Inguz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/Skaldeman/lchf Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 08:10   #12
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: London fruit & herb company (te)

Opprinnelig lagt inn av ScM, her.

Bumper denne, for jeg lurer også.
Har holdt meg unna mine, men vet at akkurat disse holder meg unna Cola Light så om de er innafor lovlig er det supert.

Les en gang til: Så lenge du ikke skal spise innholdet i posene kan du drikke til du skvulper.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 16:24   #13
Inguz
Medlem
 
Inguz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 97
Inguz er på en erverdig vei

Sv: London fruit & herb company (te)

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Les en gang til: Så lenge du ikke skal spise innholdet i posene kan du drikke til du skvulper.

Joda, leste det. Men så ble det sagt at diett.no registrerte den med veldig mye karbo. Det var derfor jeg lurte.

Inguz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/Skaldeman/lchf Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 16:32   #14
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: London fruit & herb company (te)

Opprinnelig lagt inn av ScM, her.

Joda, leste det. Men så ble det sagt at diett.no registrerte den med veldig mye karbo. Det var derfor jeg lurte.

Bare så det er sagt - en del varer på diett.no er riv ruskende galt lagt inn! Nå er det lenge siden jeg brukte det, men dersom noe ser helt villt ut så er det gjerne feil lagt inn altså.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 16:39   #15
Inguz
Medlem
 
Inguz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 97
Inguz er på en erverdig vei

Sv: London fruit & herb company (te)

Okei, men da tyter jeg i meg te, og kutter brus. ��

Inguz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/Skaldeman/lchf Svar med sitat
Svar

Emneord
frukt-te, te


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mat i London emma1 Spørsmål og svar 1 15-01-10 15:26
London tulla Generell diskusjon 9 25-04-09 17:55
Sukkeralkoholer i Black Frisk og Ricola Original Herb Mosepjusk Lavkarbo generelt 2 13-03-08 00:04
London! friflex Generell diskusjon 12 20-01-05 18:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no